Dat zou een goede zet zijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:23 schreef timmmmm het volgende:
Kuyt speelt niet volgebs Rijnmond. Daar sta ik dan
jongenquote:Op zondag 26 februari 2017 13:23 schreef timmmmm het volgende:
Kuyt speelt niet volgebs Rijnmond. Daar sta ik dan
Echt een zak gekookt ei, want hij zegt nooit wat geks in een interview na de wedstrijd!quote:
Dat was eerst ook mijn mening. Maar Gio bewijst m'n ongelijk de laatste weken.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt een zak gekookt ei, want hij zegt nooit wat geks in een interview na de wedstrijd!
Laat over zich heen lopen door Kuyt!
Aldus een hele hoop users hier.
wie is kuyt dan????quote:Op zondag 26 februari 2017 13:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt een zak gekookt ei, want hij zegt nooit wat geks in een interview na de wedstrijd!
Laat over zich heen lopen door Kuyt!
Aldus een hele hoop users hier.
Ze hebben bijna evenveel interlands gespeeld.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wie is kuyt dan????
is Kuyt groter dan Gio??????????????\\
Hoeveel interlands heeft kuyt gespeeld en hoeveel gio
Wie was de betere voetballer?
Heeft kuyt de Champions L gewonnen? Gio wel met barca
Wie is groter????
GIOGOD
Zinloze discussie. Gio is groter.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze hebben bijna evenveel interlands gespeeld.104 voor Kuyt om 106 voor Gio.
Het leven is niet zo zwartwit.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zinloze discussie. Gio is groter.
En heel de media is weer verbaast dat Kuyt niet speelt, die willen weer onrust veroorzaken.
GIo gaat het alleen om Feyenoord
Kuyt gaat het alleen maar om Kuyt
goser als ik naar jou kijk heb ik het idee dat jij alleen hutspot lust.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het leven is niet zo zwartwit.
En waar blijft mn babi pangang
Hutspot met nasikruidenquote:Op zondag 26 februari 2017 13:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
goser als ik naar jou kijk heb ik het idee dat jij alleen hutspot lust.
nog een half uurtje....
Ik denk dat het zo een schaakwedstrijd gaat worden,.,,,
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:59 schreef klaasweetalles het volgende:
blessquote:Op zondag 26 februari 2017 13:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |