Ik ben serieus .quote:Op vrijdag 24 februari 2017 22:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees echt dat jij geen troll bent, maar gewoon echt dom.
Is goed knaapje.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 22:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ben serieus .
Lekker met ze alle stemmen om te laten zien dat je nog bij de grote 2 hoort , snap het wel hoor
Feyenoord is antiek
En omgekeerd, zal ik dat ook doen bij winst van PSV. Al vrees ik dan wel dat de lachende 3e in Amsterdam zit...quote:Op vrijdag 24 februari 2017 22:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik zal je zondag wel gewoon feliciteren als Feyenoord wint.
Daar ben ik ook bang voor , die zijn tevreden met een gelijkspel of winst voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En omgekeerd, zal ik dat ook doen bij winst van PSV. Al vrees ik dan wel dat de lachende 3e in Amsterdam zit...
Wat? Feyenoord winst is het slechtste voor Ajax.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 00:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor , die zijn tevreden met een gelijkspel of winst voor Feyenoord.
Bedoel winst voor PSV...quote:Op zaterdag 25 februari 2017 00:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat? Feyenoord winst is het slechtste voor Ajax.
quote:Op zaterdag 25 februari 2017 00:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor , die zijn tevreden met een gelijkspel of winst voor de kampioen.
En PSVCL, als PSV zo'n grote club is dan stem je toch gewoon lekker met z'n allen op van Bommel? Staat je verder niets in de weg...quote:Wim Jansen staat momenteel EERSTE met 74% van de stemmen.
Zit wel wat in want ook daar zijn Feyenoorders fanatiek in, Wim Jansen is in dit geval ook wel terecht, ik was een Neeskens fan maar kan met Jansen goed leven, dat Van Bommel erbij staat is een beetje vreemdquote:Op vrijdag 24 februari 2017 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jan-Joost zei het vandaag nog bij VI: als er een Feyenoorder genomineerd is, is het alleen de vraag met hoeveel procent hij gaat winnen.
Ga maar uit van kuyt en dan toornstra op rechts.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:07 schreef klaasweetalles het volgende:
IS het al bekend? Kuyt wel of niet...?
Ik hoop niet. Gewoon Toornstra.
Royston Drenthe..quote:Als je mij vraagt hoe ik mijn sport heb beleefd, zeg ik: ik heb het leuk gehad. Ik heb gespeeld met de grootste toppers met van de wereld. Wat wil je nog meer als kleine jongen? Maar de koek is op, bro. Het is 2017, en we praten nog altijd over 2007.
,,Het is goed zo. Mensen bewonderen je omdat je een balletje goed kan trappen, je verdient veel geld, maar vriend, wanneer je stopt, is het afgelopen. Nog een paar leuke foto's en een paar leuke herinneringen aan een leuke wedstrijd. Er staat een nieuwe generatie klaar. Hupsakee. Weet je wat het is? Er zijn er maar een paar die nooit vergeten gaan worden. Lionel Messi, Diego Maradona, Cristiano Ronaldo. De rest wordt gewoon weer netjes vergeten."
De koek is op bro.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Royston Drenthe..
http://www.ad.nl/sport/de-koek-is-op-bro~a9631907/
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://goudenelftal.nl/home
Even allemaal Wim Jansen stemmen .
Die gaat het wel maken buiten het voetbal. DIE 20!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Royston Drenthe..
http://www.ad.nl/sport/de-koek-is-op-bro~a9631907/
PSV zal het wel weer rustig aan doen, allesbehalve in goede doen en Feyenoord gaat er in eigen huis toch wel opquote:Op zondag 26 februari 2017 08:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Psv moet winnen, dat kan veel ruimte opleveren voor Feyenoord.
Ben benieuwd naar de opstelling.
Alks je met Toornstra op rechts ga spelen speel je gewoon met 4 middenvelders, Toornstra kan er niets van als rechtsbuiten, Het ligt er maar aan hoe gio psv wil bestrijden vanmiddag, Misschien wil hij extra defensieve zekerheid op het middenveld dan gaat toornstra wel spelenquote:Op zondag 26 februari 2017 08:49 schreef Scrummie het volgende:
Ik krijg echt de kriebels van mensen die roepen dat als je met Kuyt speelt, hij achter Willems moet aanrennen "En dat kan echt niet meer hoor". Terwijl je voor de winterstop bijna al je wedstrijden met Kuyt én Toornstra op rechts hebt gespeeld. Alsof die optie helemaal niet meer bestaat.
Enig idee hoeveel uitwedstrijden PSV op rij ongeslagen is?quote:Op zondag 26 februari 2017 08:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
PSV zal het wel weer rustig aan doen, allesbehalve in goede doen en Feyenoord gaat er in eigen huis toch wel op
Dat is dus gevaarlijk. Vorige wedstrijd tegen PSV is juist gewonnen omdat ze er niet vol op gingen maar helemaal niks weggavenquote:Op zondag 26 februari 2017 08:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
PSV zal het wel weer rustig aan doen, allesbehalve in goede doen en Feyenoord gaat er in eigen huis toch wel op
Nou, niks weggaven.... PSV heeft die wedstrijd volgens mij wel 3 enorme kansen gekregen.quote:Op zondag 26 februari 2017 09:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is dus gevaarlijk. Vorige wedstrijd tegen PSV is juist gewonnen omdat ze er niet vol op gingen maar helemaal niks weggaven
Maar dat was die wedstrijd wel de insteek. Achterin dichttimmeren en kijken waar het schip strandt. Net als de wedstrijd ervoor tegen ManU. En dat werkte.quote:Op zondag 26 februari 2017 09:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, niks weggaven.... PSV heeft die wedstrijd volgens mij wel 3 enorme kansen gekregen.
Meer geluk dan wijsheid dat wij met 0-1 weggingen in Eindhoven.
lijkt me niet echt een wedstrijd daarvoorquote:Op zondag 26 februari 2017 09:23 schreef timmmmm het volgende:
Deze wedstrijd gaan we zien of ze hun hoofd er bij kunnen houden of dat ze iets teveel in zichzelf zijn gaan geloven
Kun je je voorstellen hoe ze vandaag spelenquote:Op zondag 26 februari 2017 09:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is dus gevaarlijk. Vorige wedstrijd tegen PSV is juist gewonnen omdat ze er niet vol op gingen maar helemaal niks weggaven
Die blonde chick is wel lekker.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 18:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Die gaat het wel maken buiten het voetbal. DIE 20!
statistieken wijzen uit van niet dit jaarquote:Op zondag 26 februari 2017 09:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe ze vandaag spelenIk denk trouwens dat het makkelijker is om uit, dan thuis tegen PSV te spelen
quote:Op zondag 26 februari 2017 09:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe ze vandaag spelenIk denk trouwens dat het makkelijker is om uit, dan thuis tegen PSV te spelen
Dat hun ik ze al helemaal nietquote:PSV kan zondag tegen Feyenoord een record van het Ajax van trainer Louis van Gaal evenaren. De Eindhovenaren zijn namelijk al 24 uitwedstrijden in de Eredivisie ongeslagen en het record van Ajax ligt op 25.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |