SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Scheelt wel dat er een aantal spelers is weggegaan in de winterquote:Op maandag 20 februari 2017 11:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
3-3 tegen Real. Dat zie ik Ajax niet doenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat is natuurlijk flauwekulquote:Op maandag 20 februari 2017 11:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
3-3 tegen Real. Dat zie ik Ajax niet doen![]()
Wel mooi om te zien dat men gedurende een jaar of 5 wat realistischer is geworden. Pakweg 4 jaar geleden zat men hier, en op andere media met een zure bek te klagen dat "Ajax 0-5 moet winnen van Legia".Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Aan de andere kant heeft Legia er wel negen gemaakt. Dat is Ajax ook al tig jaar niet gelukt.quote:Op maandag 20 februari 2017 12:25 schreef Brammess het volgende:
Daar tegenover denk ik niet dat Ajax ruim 25 tegengoals zou krijgen in een cl poule.
Zo kan je er vast nog wel honderd statistieken bijhalen die niks te maken hebben met de wedstrijd donderdag.![]()
Moeten ze ook.quote:Op maandag 20 februari 2017 12:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Wel mooi om te zien dat men gedurende een jaar of 5 wat realistischer is geworden. Pakweg 4 jaar geleden zat men hier, en op andere media met een zure bek te klagen dat "Ajax 0-5 moet winnen van Legia".![]()
Zou ik wel willen ja. Maar de kaarten zijn anders geschud tegenwoordig.quote:Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ik voorzie weer een moeizame wedstrijd met talloze gemiste kansen en levengevaarlijke counters.
Slecht voor het hart en alleen vermakelijk voor niet-ajaciedenWie dit leest is gek![]()
Dat zou zomaar kunnen. Wedstrijden als deze kun je eigenlijk alleen maar verliezen.quote:Op maandag 20 februari 2017 13:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik voorzie weer een moeizame wedstrijd met talloze gemiste kansen en levengevaarlijke counters.
Slecht voor het hart en alleen vermakelijk voor niet-ajaciedenCharlie: How's it going in there?
kan zo op een tegeltje dit.quote:Op maandag 20 februari 2017 14:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Wedstrijden als deze kun je eigenlijk alleen maar verliezen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ajax kwam de laatste keer tot 8 doelpunten. Dat zijn er inderdaad geen negen, maar is wel een vergelijkbaar aantal.quote:Op maandag 20 februari 2017 12:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft Legia er wel negen gemaakt. Dat is Ajax ook al tig jaar niet gelukt.
Zo kan je er vast nog wel honderd statistieken bijhalen die niks te maken hebben met de wedstrijd donderdag.
Die 25 tegendoelpunten toont in ieder geval aan dat de verdediging niet overeind blijft tegen de echte top. Dat betekent echter niet dat ze net zo kwetsbaar zijn als het tempo twee tandjes lager ligt. Het was donderdag wel te zien dat er voor Ajax niet al te veel te halen viel uit hoge voorzetten en corners. Echt veel overtredingen op gunstige plekken maakte Legia ook niet, waardoor je het wapen dat je met Schöne en Ziyech hebt ook niet in stelling kon brengen.
Waar het Ajax in dit soort wedstrijden echt aan ontbreekt is in mijn ogen de snelle en effectieve omschakeling. Juist op de moment dat er eindelijk eens wat ruimte ligt gaat het vaak relatief traag waardoor een Legia weer rustig in positie kan gaan staan. Als er dan al eens snel omgeschakeld wordt, dan ontbreekt het toch vaak net weer aan nauwkeurigheid of overzicht.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De enige speler die dat wel heeft is Klaassen. Ook logisch dat Ajax dat niet kan. Want zodra een speler dat wel kan is hij klaar voor een stapje hoger op.quote:Op maandag 20 februari 2017 14:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ajax kwam de laatste keer tot 8 doelpunten. Dat zijn er inderdaad geen negen, maar is wel een vergelijkbaar aantal.
Die 25 tegendoelpunten toont in ieder geval aan dat de verdediging niet overeind blijft tegen de echte top. Dat betekent echter niet dat ze net zo kwetsbaar zijn als het tempo twee tandjes lager ligt. Het was donderdag wel te zien dat er voor Ajax niet al te veel te halen viel uit hoge voorzetten en corners. Echt veel overtredingen op gunstige plekken maakte Legia ook niet, waardoor je het wapen dat je met Schöne en Ziyech hebt ook niet in stelling kon brengen.
Waar het Ajax in dit soort wedstrijden echt aan ontbreekt is in mijn ogen de snelle en effectieve omschakeling. Juist op de moment dat er eindelijk eens wat ruimte ligt gaat het vaak relatief traag waardoor een Legia weer rustig in positie kan gaan staan. Als er dan al eens snel omgeschakeld wordt, dan ontbreekt het toch vaak net weer aan nauwkeurigheid of overzicht.Groot fan van User Wotte![]()
En ik doe mijn best nog niet eens, mok.quote:Charlie: How's it going in there?
Dat wapen vind ik de laatste tijd flink tegenvallen, geen enkele vrije bal valt goed en corners kunnen we ook net zo goed meteen achter trappenquote:Op maandag 20 februari 2017 14:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Echt veel overtredingen op gunstige plekken maakte Legia ook niet, waardoor je het wapen dat je met Schöne en Ziyech hebt ook niet in stelling kon brengen.Nauwkeurigheid en overzicht zeker, maar ik zie vooral iedereen constant maar wandelen. Niemand gaat diep, ook niet als er flinke kansen liggen. Je zag het ook gisteren bij de goal van Klaassen, Viergever ging er allesbehalve vanuit dat Younes diep zou gaan en gaf hem gewoon in de voetenquote:Waar het Ajax in dit soort wedstrijden echt aan ontbreekt is in mijn ogen de snelle en effectieve omschakeling. Juist op de moment dat er eindelijk eens wat ruimte ligt gaat het vaak relatief traag waardoor een Legia weer rustig in positie kan gaan staan. Als er dan al eens snel omgeschakeld wordt, dan ontbreekt het toch vaak net weer aan nauwkeurigheid of overzicht.![]()
We score bar weinig uit corners dit seizoen voor mijn gevoel. Enige wat ik me kan herinneren zijn die 2 kopgoals van Sanchez.quote:Op maandag 20 februari 2017 18:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat wapen vind ik de laatste tijd flink tegenvallen, geen enkele vrije bal valt goed en corners kunnen we ook net zo goed meteen achter trappen
[..]
Nauwkeurigheid en overzicht zeker, maar ik zie vooral iedereen constant maar wandelen. Niemand gaat diep, ook niet als er flinke kansen liggen. Je zag het ook gisteren bij de goal van Klaassen, Viergever ging er allesbehalve vanuit dat Younes diep zou gaan en gaf hem gewoon in de voetenSnelle Egel![]()
Corners noemde ik ook niet als wapen, vrije trappen wel. En ja dat valt wel iets tegen, maar doorgaans heeft de 'speler met de hoogste efficiëntie' nog steeds maar iets van een scoringspercentage van 1 op 5. Het kan echter wel een wedstrijd openbreken als je gewoon niet het vermogen hebt om je tegenstander op tempo uit elkaar te spelen.quote:Op maandag 20 februari 2017 18:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat wapen vind ik de laatste tijd flink tegenvallen, geen enkele vrije bal valt goed en corners kunnen we ook net zo goed meteen achter trappenHet gebrek aan diepgang stoort mij sowieso al tijden, met name op de vleugels. Vaak laat Dolberg zich ook terugzakken om aanspeelbaar te zijn en ruimte te creëeren, maar loopt er vervolgens niemand het gat in. Hopelijk heb je op termijn met Neres en Kluivert meer diepgang dan met de huidige twee vleugels. Nu Traoré weer speelt moet ik ook zeggen dat ik eigenlijk nog liever Younes zie dan Traoré. Die grossiert al helemaal in blinde acties en dan ook nog eens vaak op eigen helft.quote:[..]
Nauwkeurigheid en overzicht zeker, maar ik zie vooral iedereen constant maar wandelen. Niemand gaat diep, ook niet als er flinke kansen liggen. Je zag het ook gisteren bij de goal van Klaassen, Viergever ging er allesbehalve vanuit dat Younes diep zou gaan en gaf hem gewoon in de voetenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Oh ja ik had het ook meer over voorzetten uit vrije trappenquote:Op maandag 20 februari 2017 18:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Corners noemde ik ook niet als wapen, vrije trappen wel. En ja dat valt wel iets tegen, maar doorgaans heeft de 'speler met de hoogste efficiëntie' nog steeds maar iets van een scoringspercentage van 1 op 5. Het kan echter wel een wedstrijd openbreken als je gewoon niet het vermogen hebt om je tegenstander op tempo uit elkaar te spelen.
[..]
Het gebrek aan diepgang stoort mij sowieso al tijden, met name op de vleugels. Vaak laat Dolberg zich ook terugzakken om aanspeelbaar te zijn en ruimte te creëeren, maar loopt er vervolgens niemand het gat in. Hopelijk heb je op termijn met Neres en Kluivert meer diepgang dan met de huidige twee vleugels. Nu Traoré weer speelt moet ik ook zeggen dat ik eigenlijk nog liever Younes zie dan Traoré. Die grossiert al helemaal in blinde acties en dan ook nog eens vaak op eigen helft.. Die twee moeten toch in staat zijn om een bal panklaar neer te leggen.
En Traoré is echt één groot drama, zie zo veel liever Kluivert maar ik kan ook wel weer begrijpen dat hij nog niet alles speelt. Ben ook bang dat Traoré gewoon blijft staan, en dat Younes eruit gaat voor Neres![]()
Litmanenquote:Op maandag 20 februari 2017 17:56 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Litmanen held, gefeliciteerd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
En dat terwijl Younes de afgelopen wedstrijden beter was dan Traoré.quote:Op maandag 20 februari 2017 18:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh ja ik had het ook meer over voorzetten uit vrije trappen. Die twee moeten toch in staat zijn om een bal panklaar neer te leggen.
En Traoré is echt één groot drama, zie zo veel liever Kluivert maar ik kan ook wel weer begrijpen dat hij nog niet alles speelt. Ben ook bang dat Traoré gewoon blijft staan, en dat Younes eruit gaat voor NeresOh.![]()
Met spelers zoals Younes en Traore die alleen maar een bal in de voeten willen hebben en gewoon niet de inhoud hebben om achter een diepe bal aan te rennen ga je nooit diepgang krijgen.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Probleem voor Kluivert kan wel eens zijn rendement worden. Het ziet er allemaal wel leuk uit, maar in de eindfase gaat het vaak mis. Ik deel het enthousiasme over hem hier dus niet helemaal.![]()
Die gast is 17 en toont tenminste een beetje lef, komt zijn mannetje voorbij en geeft een voorzetquote:Op maandag 20 februari 2017 19:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Probleem voor Kluivert kan wel eens zijn rendement worden. Het ziet er allemaal wel leuk uit, maar in de eindfase gaat het vaak mis. Ik deel het enthousiasme over hem hier dus niet helemaal.![]()
![]()
Al 17???!!!! Die gaat het nooit redden als hij nu nog niet constant is.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die gast is 17 en toont tenminste een beetje lef, komt zijn mannetje voorbij en geeft een voorzetSnelle Egel![]()
Het ziet er inderdaad leuk uitquote:Op maandag 20 februari 2017 19:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die gast is 17 en toont tenminste een beetje lef, komt zijn mannetje voorbij en geeft een voorzet![]()
![]()
Wekelijkse portie cabaret.quote:Oh.![]()
Moet toch zeggen, de laatste tijd bekruipt mij meer het gevoel dat we klaassen soms best gaan missen (we = de klaassen critici) als hij straks weg gaat.![]()
Dat weet ik wel zeker, zijn rendement vang je niet zomaar op. Of Ziyech moet dan echt een stap maken dat hij de belangrijke man wordt.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:56 schreef skysherrif het volgende:
Moet toch zeggen, de laatste tijd bekruipt mij meer het gevoel dat we klaassen soms best gaan missen (we = de klaassen critici) als hij straks weg gaat.
En weet ook niet zeker of V/d Beek hem al een heel seizoen in de basis kan opvolgen.Oh.![]()
Klaassen heeft al zo vaak de beslissende goal gemaakt... die zie ik al 2,5 jaar als de beste en meest constante.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:56 schreef skysherrif het volgende:
Moet toch zeggen, de laatste tijd bekruipt mij meer het gevoel dat we klaassen soms best gaan missen (we = de klaassen critici) als hij straks weg gaat.Wie dit leest is gek![]()
Inderdaad, aan de andere kant ben ik ook wel heel benieuwd naar een middenveld met 3 technisch begaafde spelers die de bal snel rond laten gaan.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, zijn rendement vang je niet zomaar op. Of Ziyech moet dan echt een stap maken dat hij de belangrijke man wordt.
En weet ook niet zeker of V/d Beek hem al een heel seizoen in de basis kan opvolgen.![]()
Ja ik ook wel hoor, maar dan moeten we wel wat aanvallers hebben die wel gewoon genoeg scoren. Want ik zie onze talenten er niet snel zoveel maken als het middenveld wat er nu staat.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Inderdaad, aan de andere kant ben ik ook wel heel benieuwd naar een middenveld met 3 technisch begaafde spelers die de bal snel rond laten gaan.Oh.![]()
We hebben nog Van de Beek, Frenkie en Nourigod. Ik maak me geen zorgen als Klaassen vertrekt. Er staat altijd wel iemand anders op![]()
Je hebt lopers nodigquote:Op maandag 20 februari 2017 22:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Inderdaad, aan de andere kant ben ik ook wel heel benieuwd naar een middenveld met 3 technisch begaafde spelers die de bal snel rond laten gaan.![]()
Zelfs Barcelona kan dat niet. Zonder busquets redden ze het ook niet (ook niet toen ze nog top waren)quote:Op maandag 20 februari 2017 22:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Inderdaad, aan de andere kant ben ik ook wel heel benieuwd naar een middenveld met 3 technisch begaafde spelers die de bal snel rond laten gaan.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Busquets heeft toch ook gewoon een prima techniek. Je kan prima technische types hebben die elkaar aanvullen, dat doen Appie/Frenkie/Donny wel.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zelfs Barcelona kan dat niet. Zonder busquets redden ze het ook niet (ook niet toen ze nog top waren)Oh.![]()
quote:Op maandag 20 februari 2017 22:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zelfs Barcelona kan dat niet. Zonder busquets redden ze het ook niet (ook niet toen ze nog top waren)hier sla je de plank echt mis
Groot fan van User Wotte![]()
Barcelona redt het juist niet zonder Iniesta, maar Iniesta laat nu ook weer kleine steek vallen soit.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zelfs Barcelona kan dat niet. Zonder busquets redden ze het ook niet (ook niet toen ze nog top waren)![]()
Iniesta lijkt wel over zijn top heen te zijn.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barcelona redt het juist niet zonder Iniesta, maar Iniesta laat nu ook weer kleine steek vallen soit.
Hakim lijkt wel een chille gast te zijn, nu op rtl7Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Nwah, hij is toch echt degene die Barcelona laat voetballen in 9 van de 10 gevallen. Zeker nu Enrique het fantastische begrip U-passing introduceerde in Barcelona. Via Busquets voetbalt Barcelona niet meer, helaas.quote:Op maandag 20 februari 2017 22:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Iniesta lijkt wel over zijn top heen te zijn.![]()
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 20 februari 2017 23:10 schreef Bronson_ het volgende:
Zo'n Gudelj mis je toch wel tegen een Legia of Vitesse. Zo'n eentje met gif en power.![]()
Ach, er is vast wel iemand anders te vinden die de bal in de tribune wil rossen.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:10 schreef Bronson_ het volgende:
Zo'n Gudelj mis je toch wel tegen een Legia of Vitesse. Zo'n eentje met gif en power.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dan maar TGViergever.twitter:FreekJansenVI twitterde op dinsdag 21-02-2017 om 00:21:24Daley Sinkgraven onzeker voor return tegen Legia Warschau. Linksback van #Ajax kampt met enkelblessure en trainde vandaag nog apart reageer retweet
![]()
Voor zijn salaris doe ik het met liefde.quote:Op maandag 20 februari 2017 23:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, er is vast wel iemand anders te vinden die de bal in de tribune wil rossen.
Doe ik er gratis ook nog een beetje gif en power bij.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
quote:Op maandag 20 februari 2017 22:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Inderdaad, aan de andere kant ben ik ook wel heel benieuwd naar een middenveld met 3 technisch begaafde spelers die de bal snel rond laten gaan.. Iemand op FOK! die tot nieuwe inzichten komt, het mag eigenlijk in de krant.
![]()
helemaal niks van meegekregen, kansloos dat dit nog steeds gebeurt.quote:KNVB komt in actie na Onana-incident: 'Maatregelen bespreken met Vitesse'
De KNVB gaat op korte termijn contact opnemen met Vitesse om een incident rondom Ajax-goalie André Onana te bespreken. Afgelopen zondag werd de Kameroense keeper racistisch bejegend in de Gelredome, zo bleek uit beelden die deze week opdoken.
Ajax en Vitesse hebben inmiddels gereageerd op de oerwoudgeluiden die te horen waren in Arnhem. 'Raciscme hoort niet in een stadion thuis en moet worden aangepakt. KNVB zoekt contact met Vitesse om maatregelen te bespreken', laat de Nederlandse voetbalbond dinsdagochtend weten via de officiële kanalen.
'Rapportages van clubs en deze beelden worden voorgelegd aan de aanklager, die de aard en de inhoud bestudeert en een onderzoek kan instellen'. Maandag liet Vitesse in een reactie aan VoetbalPrimeur weten dat 'er voor dergelijk gedrag absoluut geen ruimte is in ons stadion. Aan de hand van videobeelden wordt geprobeerd de aanstichters te achterhalen.'FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
![]()
wat gaan we hem missen volgend seizoen
ps: dat schot op 1.01 is zo mooi dat Veltman er van omvalt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kan me niet voorstellen dat er een club is die Klaassen wilquote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:11 schreef mokkiemok het volgende:
wat gaan we hem missen volgend seizoen![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er een club is die Klaassen wil
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ook niets van meegekregen. En inderdaad vrij kansloos dat het nog steeds gebeurt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 08:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
helemaal niks van meegekregen, kansloos dat dit nog steeds gebeurt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Onze beste AZ-aankoop ooitquote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan maar TGViergever.twitter:FreekJansenVI twitterde op dinsdag 21-02-2017 om 00:21:24Daley Sinkgraven onzeker voor return tegen Legia Warschau. Linksback van #Ajax kampt met enkelblessure en trainde vandaag nog apart reageer retweet
![]()
![]()
Gisteren weer eens fifa opgestart en een managercarriere begonnen bij Ajax.quote:
Voor het eerst Viergever basis gezet en niet meteen verkocht.
Viergevergod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Natuurlijk gaan we Klaassen missen. Maar dat komt meer omdat ik niet zo heel erg overtuigd ben van Van de Beek.![]()
Tja over zijn werklust en instelling kan je niks zeggen maar als het spel even wat minder loopt zakt hij al snel door de ondergrensquote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:11 schreef mokkiemok het volgende:
wat gaan we hem missen volgend seizoen
ps: dat schot op 1.01 is zo mooi dat Veltman er van omvalt.![]()
Viergever is een betere linksback dan Sinkgravenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat ik dit ooit zou zeggen![]()
![]()
en zijn scorend vermogen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja over zijn werklust en instelling kan je niks zeggen maar als het spel even wat minder loopt zakt hij al snel door de ondergrensFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja over zijn werklust en instelling kan je niks zeggen maar als het spel even wat minder loopt zakt hij al snel door de ondergrens
Is gewoon goud waard voor jullie.![]()
De nieuwe Frank Lampard? Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er een club is die Klaassen wil![]()
Met zijn doelpunten, zeker. Maar er is meer dan dat natuurlijk, hij is toch vaak de man van een veilig tikje terug ipv een steekbal of het opzetten van een counter en dat mag je toch wel van hem verwachtenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is gewoon goud waard voor jullie.![]()
Flikker toch op. Die gast heeft al 9 keer de 1-0 gemaakt. Dan moet je gewoon je muil houden. Zet overigens ook zelf zijn doelpunt op met een prima pass zondag.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met zijn doelpunten, zeker. Maar er is meer dan dat natuurlijk, hij is toch vaak de man van een veilig tikje terug ipv een steekbal of het opzetten van een counter en dat mag je toch wel van hem verwachten
Zo.![]()
![]()
Dat is dan weer typisch de reactie van een Feyenoorder, iets te snel tevredenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Flikker toch op. Die gast heeft al 9 keer de 1-0 gemaakt. Dan moet je gewoon je muil houden. Zet overigens ook zelf zijn doelpunt op met een prima pass zondag.
Zo.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:59 schreef Typisch het volgende:
En verder hoop ik dat ie alles afscheurt natuurlijk!!
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Sterke reactie.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is dan weer typisch de reactie van een Feyenoorder, iets te snel tevreden![]()
ik ben het eens met Typischquote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Flikker toch op. Die gast heeft al 9 keer de 1-0 gemaakt. Dan moet je gewoon je muil houden. Zet overigens ook zelf zijn doelpunt op met een prima pass zondag.
Zo.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als jullie Klaassen niet hadden gehad had je nu al 15 punten achter gestaan op de nummer 1.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is dan weer typisch de reactie van een Feyenoorder, iets te snel tevredenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Aldus degene die komt met 'flikker toch op' en 'gewoon je muil houden'. Als jij al tevreden bent met een middenvelder die alleen doelpunten maakt, mag je van mij lekker je gang gaan. Als je hele wedstrijden kijkt zie je dat hij vaak tekort komt in het combinatiespel. Hij ziet alles wel, maar heeft er niet de kwaliteiten voorquote:![]()
Niemand beweert dat Klaassen perfect is of de Europese top gaat halen. Maar dat hij Ajax' belangrijkste speler is staat buiten kijf.![]()
Klaassen staat zo vaak precies op de juiste plek. En zet het middenveld en de voorhoede constant goed neer. Is de aanjager in het druk zetten. Is niet kapot te krijgen, en zijn juichen is fenomenaal.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aldus degene die komt met 'flikker toch op' en 'gewoon je muil houden'. Als jij al tevreden bent met een middenvelder die alleen doelpunten maakt, mag je van mij lekker je gang gaan. Als je hele wedstrijden kijkt zie je dat hij vaak tekort komt in het combinatiespel. Hij ziet alles wel, maar heeft er niet de kwaliteiten voor
Daarbij is hij (dit seizoen) de man van de openingstreffer.
een fantastische captain binnen en buiten het veld.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ben trouwens stiekem wel blij dat Dolberg nu de penalty's mag nemen, hopelijk kan hij dat een beetje en dan zal dat goed voor z'n zelfvertrouwen zijn![]()
Ja wat ik zeg, hij ziet alles heel goed. Druk zetten, instelling, leiderschap kan je allemaal niks van zeggen en het is een fantastische gozer maar wel vaak de stoorzender in het aanvallende spel op het middenveld. Voordat we Milik hadden was ik altijd wel voorstander om hem in de spits te zetten, maar Frank luisterde nooitquote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Klaassen staat zo vaak precies op de juiste plek. En zet het middenveld en de voorhoede constant goed neer. Is de aanjager in het druk zetten. Is niet kapot te krijgen, en zijn juichen is fenomenaal.
Daarbij is hij (dit seizoen) de man van de openingstreffer.
een fantastische captain binnen en buiten het veld.![]()
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja wat ik zeg, hij ziet alles heel goed. Druk zetten, instelling, leiderschap kan je allemaal niks van zeggen en het is een fantastische gozer maar wel vaak de stoorzender in het aanvallende spel op het middenveld. Voordat we Milik hadden was ik altijd wel voorstander om hem in de spits te zetten, maar Frank luisterde nooitFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat er een andere goede/betere/andere spits nodig was, is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Inderdaad, Sigthķrsson was altijd genieten
dat Klaasen dat moest zijn ben ik niet met je eens.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 09:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met zijn doelpunten, zeker. Maar er is meer dan dat natuurlijk, hij is toch vaak de man van een veilig tikje terug ipv een steekbal of het opzetten van een counter en dat mag je toch wel van hem verwachten![]()
Jij denkt zeker dat die sulletjes uit het 2e/A1 het al kunnen? Klaassen is onmisbaar momenteel ondanks dat hij voetballend minder is.
Van der Wiel weg, maakt niet uit we hebben de betere opvolger al.
Alderwereld weg, maakt niet uit we hebben de betere opvolger al.
Jantje weg, maakt niet uit we hebben de betere opvolger al.
En nog veel meer. Overschat die jochies niet zo en wees blij dat we momenteel een sterkhouder hebben die niet verzaakt.![]()
Wat verwacht je dan nog meer precies van hem? Schone, Ziyech en Klaassen hebben alle drie kwaliteiten maar missen ook alle drie het een en ander. Anders hadden zij al wel een grotere stap gemaakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aldus degene die komt met 'flikker toch op' en 'gewoon je muil houden'. Als jij al tevreden bent met een middenvelder die alleen doelpunten maakt, mag je van mij lekker je gang gaan. Als je hele wedstrijden kijkt zie je dat hij vaak tekort komt in het combinatiespel. Hij ziet alles wel, maar heeft er niet de kwaliteiten voor
Misschien is het idee om Barcelona te gaan kijken, die kunnen wel spelers halen die alles hebben. Geen dank voor dit advies.![]()
Dat is inderdaad precies wat ik zeiquote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
Jij denkt zeker dat die sulletjes uit het 2e/A1 het al kunnen?
Mwah, als je zou kijken waar je zonder zijn doelpunten zou staan wel, maar het vertrek van een topscorer wordt eigenlijk altijd wel opgevangen.quote:Klaassen is onmisbaar momenteel ondanks dat hij voetballend minder is.Van der Wiel kon er werkelijk geen kut van en ondanks dat Toby het nu geweldig doet was hij zonder Jan ook maar matig hoor. Jantje werd vervangen door Moisander, daarna Riedewald en nu Viergever en die zijn natuurlijk alle drie minder.quote:Van der Wiel weg, maakt niet uit we hebben de betere opvolger al.
Alderwereld weg, maakt niet uit we hebben de betere opvolger al.
Jantje weg, maakt niet uit we hebben de betere opvolger al.Wie overschat ik precies?quote:En nog veel meer. Overschat die jochies niet zo en wees blij dat we momenteel een sterkhouder hebben die niet verzaakt.![]()
Kun je wel weer pedant gaan doen maar jij roept toch altijd om De Jong, Nouri en Van Beek of niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad precies wat ik zei
[..]
Mwah, als je zou kijken waar je zonder zijn doelpunten zou staan wel, maar het vertrek van een topscorer wordt eigenlijk altijd wel opgevangen.
[..]
Van der Wiel kon er werkelijk geen kut van en ondanks dat Toby het nu geweldig doet was hij zonder Jan ook maar matig hoor. Jantje werd vervangen door Moisander, daarna Riedewald en nu Viergever en die zijn natuurlijk alle drie minder.
[..]
Wie overschat ik precies?
Toby was veel beter dan Veltman, en als opvolger van Wiel had je van Rhijn.
Oja, Sink is goed op linksback.![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is inderdaad precies wat ik zei
[..]
Mwah, als je zou kijken waar je zonder zijn doelpunten zou staan wel, maar het vertrek van een topscorer wordt eigenlijk altijd wel opgevangen.
[..]
Van der Wiel kon er werkelijk geen kut van en ondanks dat Toby het nu geweldig doet was hij zonder Jan ook maar matig hoor. Jantje werd vervangen door Moisander, daarna Riedewald en nu Viergever en die zijn natuurlijk alle drie minder.
[..]
Wie overschat ik precies?![]()
![]()
![]()
Vind jij dat Klaassen mee kan in het combinatiespel dan? En dat hij niet ballen inlevert als het allemaal even wat sneller gaat?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan nog meer precies van hem? Schone, Ziyech en Klaassen hebben alle drie kwaliteiten maar missen ook alle drie het een en ander. Anders hadden zij al wel een grotere stap gemaakt.
Misschien is het idee om Barcelona te gaan kijken, die kunnen wel spelers halen die alles hebben. Geen dank voor dit advies.![]()
Gaat gezellig worden in de binnenstad van Amsterdam met die Legia hooligans.Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Veltman, Ziyech, Dolberg, Younes en Sinkgraven gezien afgelopen wedstrijden?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind jij dat Klaassen mee kan in het combinatiespel dan? En dat hij niet ballen inlevert als het allemaal even wat sneller gaat?![]()
Euh nee daar roep ik eigenlijk nooit om, en zeker niet om alle drie dus misschien verwar je me met iemand andersquote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kun je wel weer pedant gaan doen maar jij roept toch altijd op De Jong, Nouri en Van Beek of niet?
Toby was veel beter dan Veltman, en als opvolger van Wiel had je van Rhijn.
Oja, Sink is goed op linksback.. Neemt niet weg dat ik Donny wel vaker in het eerste zou willen zien. En ja Toby was beter dan Veltman en Van Rhijn was ondanks dat hij ook alleen maar in het begin aardig speelde beter dan Wiel.
Sink doet het over het algemeen naar behoren maar moet toch ook niet zijn wat je nastreeft![]()
Vind jij van wel danquote:Die kon (kan?) absoluut niet verdedigen, af en toe een leuke voorzet maar schijnbaar is dat tegenwoordig al voldoende
![]()
Zeker, wattan?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veltman, Ziyech, Dolberg, Younes en Sinkgraven gezien afgelopen wedstrijden?![]()
Ik denk dat we tot de conclusie kunnen komen dat Heinzz er totaal niets van begrijpt.Groot fan van User Wotte![]()
Dan mijn oprechte excuses, verwar ik je denk ik met iemand anders. Hoewel ik Van Rhijn niet beter vind dat Wiel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Euh nee daar roep ik eigenlijk nooit om, en zeker niet om alle drie dus misschien verwar je me met iemand anders. Neemt niet weg dat ik Donny wel vaker in het eerste zou willen zien. En ja Toby was beter dan Veltman en Van Rhijn was ondanks dat hij ook alleen maar in het begin aardig speelde beter dan Wiel.
Sink doet het over het algemeen naar behoren maar moet toch ook niet zijn wat je nastreeft![]()
Of een andere mening heeft over Klaassenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat we tot de conclusie kunnen komen dat Heinzz er totaal niets van begrijpt.![]()
Ik dacht dat we een memo hadden rond gestuurd dat we niet meer iemands mening tot feitelijke onzin zouden bestempelen, omdat je eigen mening anders is?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat we tot de conclusie kunnen komen dat Heinzz er totaal niets van begrijpt.
nee ik stem geen groenlinksFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
knap hoe ze het dan gelijk weer terug projecteren op ajax fans.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:02 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Vitesse fans maken oerwoudgeluiden, knjb
alsof oerwoudgeluiden dan ineens wel mogen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:02 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
Vitesse fans maken oerwoudgeluiden, knjbAltijd lachen op Facebook onder de uitslag van de speler van de week van VIquote:Hey klaassen reageer eens met je grote tyvusmuil ik trek je huig uit je strot ziek stuk verdriet ik trek je hoornvlies van je oogballen en gebruik het als frosting over cupcakes ik ben niet onder de indruk van je jodenbaantje, kom maar als je de ballen heb vak S volgende week zondag.![]()
wow die persoon heeft issues.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Altijd lachen op Facebook onder de uitslag van de speler van de week van VIFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Altijd lachen op Facebook onder de uitslag van de speler van de week van VI![]()
![]()
Heel fb was mad omdat Jones geen nominatie kreeg![]()
![]()
ik had op Onana gestemd.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:06 schreef Brammess het volgende:
[..]![]()
![]()
Heel fb was mad omdat Jones geen nominatie kreegFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als je alleen al de lijst met spelers van de week ziet
en wat voor moeite ze er voor doen en waarde feyenoord fans daar aan hechten.
alleen daarom zou het al heerlijk zijn als het ze dit jaar toch weer niet lukt kampioen te worden.
Het liefst op de laatste speeldag met minimaal verschil.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja dat is altijd lachen, zou ons nooit overkomenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:12 schreef mokkiemok het volgende:
Het liefst op de laatste speeldag met minimaal verschil.![]()
het doet nog steeds pijn. Eigenlijk wens ik dat niemand toe.....quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja dat is altijd lachen, zou ons nooit overkomenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jawel joh, mooi man.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het doet nog steeds pijn. Eigenlijk wens ik dat niemand toe.....![]()
Ik ben zo hard aangepakt destijds, dat ik helemaal los ga als dat bij Feyenoord gebeurtquote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Echt? Maakt mij geen reet meer uit eigenlijk. Zo'n WK finale tegen Spanje blijft mij bijvoorbeeld meer bij.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Het spel, de misser van Cerny, de wissels, het gelach, dat is toch vreselijk man. WK finale was niet zo veel aan te doen, gewoon jammerquote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Echt? Maakt mij geen reet meer uit eigenlijk. Zo'n WK finale tegen Spanje blijft mij bijvoorbeeld meer bij.![]()
Frank z'n gigantische domheid met Hoorn bijvoorbeeld, eigen schuld.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het spel, de misser van Cerny, de wissels, het gelach, dat is toch vreselijk man. WK finale was niet zo veel aan te doen, gewoon jammer
Robben op de teen van die kut keeper.![]()
Ik ben toevallig donderdag in Amsterdam.. Is het echt helemaal niet mogelijk om zonder clubcard de wedstrijd tegen Legia te bezoeken? Ik heb verder geen clubcard van een andere eredivisie club o.i.d. maar ik denk dat ik zo last minute ook nooit op tijd een Ajax clubcard kan ontvangen.Alpha kenny one![]()
Eeuwig trauma ja. En dan te bedenken dat veel Nederlanders dit 3 keer hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Echt? Maakt mij geen reet meer uit eigenlijk. Zo'n WK finale tegen Spanje blijft mij bijvoorbeeld meer bij.Charlie: How's it going in there?
Voor zover ik kan zien is het uitverkocht, dus dat kan wel eens een lastig verhaal worden helaasquote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:32 schreef falling_away het volgende:
Ik ben toevallig donderdag in Amsterdam.. Is het echt helemaal niet mogelijk om zonder clubcard de wedstrijd tegen Legia te bezoeken? Ik heb verder geen clubcard van een andere eredivisie club o.i.d. maar ik denk dat ik zo last minute ook nooit op tijd een Ajax clubcard kan ontvangen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kan altijd voor de juiste prijsquote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:32 schreef falling_away het volgende:
Ik ben toevallig donderdag in Amsterdam.. Is het echt helemaal niet mogelijk om zonder clubcard de wedstrijd tegen Legia te bezoeken? Ik heb verder geen clubcard van een andere eredivisie club o.i.d. maar ik denk dat ik zo last minute ook nooit op tijd een Ajax clubcard kan ontvangen.Groot fan van User Wotte![]()
Er zijn nog wat kaarten beschikbaar gekomen:quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is het uitverkocht, dus dat kan wel eens een lastig verhaal worden helaas
http://www.ajax.nl/stream(...)arten-ajax-legia.htm
Oh ik lees nu pas dat er beperkt zicht is daarAlpha kenny one![]()
Alpha kenny one![]()
Nee dat checken ze niet en ja, maar weet wel dat daar een klein risico aan zit.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:37 schreef falling_away het volgende:
[..]
maar checken ze je clubcard dan niet bij binnenkomst?
En je bedoelt via Marktplaats o.i.d.?Groot fan van User Wotte![]()
Ok bedankt!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dat checken ze niet en ja, maar weet wel dat daar een klein risico aan zit.
En de risico's van Marktplaats ken ik idd.. worden er ook kaarten verkocht door mensen op straat in de buurt van het stadion zoals je vaker ziet in Amerika?
(sorry mijn club speelt al heeeel lang in de Jupiler league dus ben dit niet gewend, maar ik kijk graag naar Ajax)
Alpha kenny one![]()
Dat is in alle landen in Europa gebruikelijk maar in Nederland niet. Zou vast iets met de politie - inzet te maken hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:49 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ok bedankt!
En de risico's van Marktplaats ken ik idd.. worden er ook kaarten verkocht door mensen op straat in de buurt van het stadion zoals je vaker ziet in Amerika?
(sorry mijn club speelt al heeeel lang in de Jupiler league dus ben dit niet gewend, maar ik kijk graag naar Ajax)
Groot fan van User Wotte![]()
Ik denk het niet, ik heb ze nooit gezien in ieder geval. Eventueel kan je clubcard aanvragen en hopen dat je barcode krijgt in mail. Anders moet je helaas wachten dan ben je inderdaad te laatquote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:49 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ok bedankt!
![]()
Zou een kaartje voor 2 tientjes kopen op marktplaats. Klein risicootje maar wel een leuke avond.Groot fan van User Wotte![]()
Als je totaal overlopen wil worden ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Toekomstig middenveld van Ajax 1Snelle Egel![]()
Niks beschikbaar zoals altijd. Tijd voor de terugkeer van de Ajax kaartenmarktquote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:08 schreef Leonos het volgende:
Heeft Ticketswap ook geen voetbalkaarten?Groot fan van User Wotte![]()
Hoezo is dat er niet meer eigenlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niks beschikbaar zoals altijd. Tijd voor de terugkeer van de Ajax kaartenmarktAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Kon niet vanwege problemen in de webbase met de nieuwe site. Maar het komt terug natuurlijk! Net als het supportershomequote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo is dat er niet meer eigenlijkGroot fan van User Wotte![]()
Beperkt zichtquote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:36 schreef falling_away het volgende:
[..]
Er zijn nog wat kaarten beschikbaar gekomen:
http://www.ajax.nl/stream(...)arten-ajax-legia.htm
Oh ik lees nu pas dat er beperkt zicht is daar. Zo vaak heel goedkoop een kaart gekocht en dan gewoon ergens anders gaan zitten/staan. Overigens is het 9 van de 10 keer niet eens beperkt zicht, valt reuze mee.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Hij zet zichzelf wel voor lul hier ja. Klaassen is een prima speler voor Ajaxquote:Op dinsdag 21 februari 2017 10:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat we tot de conclusie kunnen komen dat Heinzz er totaal niets van begrijpt.![]()
Als je iemand kent met een seizoenskaart; zijn nog wat kaarten op de F-Side.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:23 schreef falling_away het volgende:
Ok bedankt allemaal.. ik ga idd kijken naar een redelijk geprijsd kaartje op MP![]()
Ik heb daar twee keer gezeten, kon ik de helft van het veld niet zien door die glaswandquote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Beperkt zicht. Zo vaak heel goedkoop een kaart gekocht en dan gewoon ergens anders gaan zitten/staan. Overigens is het 9 van de 10 keer niet eens beperkt zicht, valt reuze mee.
Oh.![]()
8 van de 10 keer danquote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb daar twee keer gezeten, kon ik de helft van het veld niet zien door die glaswand. Heb vaak echt meer dan prima plekken gehad.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
![]()
Pfff, zou zoveel beter zijn als jongens als bergkamp, vd sar en overmars gewoon dagelijks onze jochies op het veld training gaven ipv die pluche rol waar ze niet geschikt voor zijn.![]()
Weet je iets van de opkomst, ben wel benieuwd naar de sfeer donderdag.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als je iemand kent met een seizoenskaart; zijn nog wat kaarten op de F-Side.![]()
Mwuah met deze 3 zou ik met vd beek op 6 spelen en die wordt niet zomaar overlopen straks hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:10 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als je totaal overlopen wil worden ja.![]()
clubkaart is digitaal, dus geen probleem. Weet alleen niet of er nog kaartjes zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:32 schreef falling_away het volgende:
Ik ben toevallig donderdag in Amsterdam.. Is het echt helemaal niet mogelijk om zonder clubcard de wedstrijd tegen Legia te bezoeken? Ik heb verder geen clubcard van een andere eredivisie club o.i.d. maar ik denk dat ik zo last minute ook nooit op tijd een Ajax clubcard kan ontvangen.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
Opkomst? Als in wat er echt in het stadion zit? Aangezien mensen met volle verstand een kaartje hebben gehaald ipv met een seizoenskaart maar besluiten om te gaan of niet verwacht ik wel een goede opkomst + sfeer.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet je iets van de opkomst, ben wel benieuwd naar de sfeer donderdag.![]()
Dat is een sterke opstelling van Ajax. Kluivert en De Ligt erbij. Had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:01 schreef Brammess het volgende:
http://www.ajax.nl/stream(...)ev-o19-1800-uur-.htm![]()
Sierhuis heeft nog meer dan Dolberg voorzetten van zijkanten nodig. Dat gebeurt wel bij A1 en jong Ajaxquote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:22 schreef bjanaan het volgende:
Hoelang zou het nog duren voordat Sierhuis in het eerste terrecht komt? Hij blijft maar scoren ...![]()
Verwacht wel dat Neres een balletje voor kan geven.. Younes doet z'n standaard dingetje naar binnen snijden en Traore heb ik eerlijk gezegd nog nooit een hoge voorzet zien geven.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sierhuis heeft nog meer dan Dolberg voorzetten van zijkanten nodig. Dat gebeurt wel bij A1 en jong Ajax![]()
Die heeft echt de pech dat Sanchez het zo goed doet, geweldig talent vind ik datquote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:35 schreef Brammess het volgende:
De Ligt is ook weer smerig goed aan het spelen.![]()
In balbezit heeft Sanchez wel eens beter gespeeld, maar op het gebied van zijn verdedigende taak is hij wel weer oké lijkt het.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die heeft echt de pech dat Sanchez het zo goed doet, geweldig talent vind ik dat![]()
Hij is pas 17, kan ook geen kwaad een talent een keer rustig te brengen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die heeft echt de pech dat Sanchez het zo goed doet, geweldig talent vind ik dat![]()
Uurtje gespeeld, beide worden niet echt heel gevaarlijk, golft wel op en neer
Bijna Sierhuis, koekoek mooie actie Zeefuik dito voorzet
Sierhuis paal
GOLLLLLLLLLLLL 2-0![]()
3-0 FT, goede tweede helft gezien. De Ligt en Eiting domineren, Kluivert speelde best aardig. Op naar kwartfinale
FC Porto
Atletico Madrid
Salzburg
Ajax
PSV/Benfica
CSKA/Rosenborg
Monaco/Real Madrid
Barca/Dortmund![]()
Aan de ene kant wel mee eens, maar goed genoeg, oud genoeg en dat soort dingen. Gewoon Sanchez opvolgen over 1,5/2,5 jaar, niks mis meequote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:02 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Hij is pas 17, kan ook geen kwaad een talent een keer rustig te brengen.![]()
Salzburg is ook een goede ploeg. Die wonnen met 5-0 van Youth PSG en stonden voor rust al 3-0 voor.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
3-0 FT, goede tweede helft gezien. De Ligt en Eiting domineren, Kluivert speelde best aardig. Op naar kwartfinale
FC Porto
Atletico Madrid
Salzburg
Ajax
PSV/Benfica
CSKA/Rosenborg
Monaco/Real Madrid
Barca/Dortmund![]()
Dit middenveld wordt echt totaal overlopen. Een Van de Beek is op dit moment al te licht om de rol van Klaassen in te vullen op het huidige middenveld, laat staan het dragen van een middenveld met Nouri en De Jong. Het gros van de wedstrijden zul je wel domineren waarbij het er allemaal zo leuk uit ziet, maar tegen ploegen die hier op in kunnen en willen spelen gaat dat gewoon niet werken, met hun huidige niveau.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah met deze 3 zou ik met vd beek op 6 spelen en die wordt niet zomaar overlopen straks hoor.
Mensen die om dit middenveld roepen zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die riepen om 3-4-3, Andersen op het middenveld, Serero als controleur, Lodeiro op 10, Bojan in de spits en dat soort onbegrijpelijke hypes.![]()
Lodeiro heeft nooit een eerlijke kans gehad op het middenveldquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit middenveld wordt echt totaal overlopen. Een Van de Beek is op dit moment al te licht om de rol van Klaassen in te vullen op het huidige middenveld, laat staan het dragen van een middenveld met Nouri en De Jong. Het gros van de wedstrijden zul je wel domineren waarbij het er allemaal zo leuk uit ziet, maar tegen ploegen die hier op in kunnen en willen spelen gaat dat gewoon niet werken, met hun huidige niveau.
Mensen die om dit middenveld roepen zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die riepen om 3-4-3, Andersen op het middenveld, Serero als controleur, Lodeiro op 10, Bojan in de spits en dat soort onbegrijpelijke hypes.had hier zeker kunnen slagen.
Oh.![]()
3-4-3 is niet zo'n goed voorbeeldquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit middenveld wordt echt totaal overlopen. Een Van de Beek is op dit moment al te licht om de rol van Klaassen in te vullen op het huidige middenveld, laat staan het dragen van een middenveld met Nouri en De Jong. Het gros van de wedstrijden zul je wel domineren waarbij het er allemaal zo leuk uit ziet, maar tegen ploegen die hier op in kunnen en willen spelen gaat dat gewoon niet werken, met hun huidige niveau.
Mensen die om dit middenveld roepen zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die riepen om 3-4-3, Andersen op het middenveld, Serero als controleur, Lodeiro op 10, Bojan in de spits en dat soort onbegrijpelijke hypes.![]()
Ik weet dat je geīnteresseerd kijkt naar de Europese topteams die op dit moment met drie verdedigers de blits maken, maar een dergelijke invulling werd niet bedoeld tijdens de 3-4-3 hypequote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
3-4-3 is niet zo'n goed voorbeeld![]()
![]()
In welke fase bedoel je overigens die 3-4-3 hype? Kan me alleen die van begin 2011/12 herinneren toen De Boer die wel eens inzette bij Roda uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet dat je geīnteresseerd kijkt naar de Europese topteams die op dit moment met drie verdedigers de blits maken, maar een dergelijke invulling werd niet bedoeld tijdens de 3-4-3 hype![]()
Hij probeerde het ook wel eens tegen Utrecht.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke fase bedoel je overigens die 3-4-3 hype? Kan me alleen die van begin 2011/12 herinneren toen De Boer die wel eens inzette bij Roda uit.Ah oké, nee dat werkte het eerder averechts.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet dat je geīnteresseerd kijkt naar de Europese topteams die op dit moment met drie verdedigers de blits maken, maar een dergelijke invulling werd niet bedoeld tijdens de 3-4-3 hype![]()
Dat is iets dat bepaalde types, die in 1995 zijn blijven hangen (ondanks dat ze dat waarschijnlijk niet eens bewust hebben meegemaakt), steeds maar blijven roepen. Vaak hand in hand met de volgende speler waar niemand behalve zij het ultieme talent in zien en dat onbegrijpelijk genoeg niet speelt.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke fase bedoel je overigens die 3-4-3 hype? Kan me alleen die van begin 2011/12 herinneren toen De Boer die wel eens inzette bij Roda uit.![]()
Tegenwoordig moet je dat absoluut niet uit willen proberen, een aanvallende 3-4-3. Al heb ik niemand dat zien opperen, natuurlijk wel die ultieme talentenhype. Mensen die opteren voor Ziyech-Nouri als halfspelers, genot.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is iets dat bepaalde types, die in 1995 zijn blijven hangen (ondanks dat ze dat waarschijnlijk niet eens bewust hebben meegemaakt), steeds maar blijven roepen. Vaak hand in hand met de volgende speler waar niemand behalve zij het ultieme talent in zien en dat onbegrijpelijk genoeg niet speelt.![]()
Ik weet niet waar je die types dan tegenkomt, maar hier niet in ieder geval. 3-4-3 (ook wel bekend als Sink op lbquote:Op dinsdag 21 februari 2017 20:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is iets dat bepaalde types, die in 1995 zijn blijven hangen (ondanks dat ze dat waarschijnlijk niet eens bewust hebben meegemaakt), steeds maar blijven roepen. Vaak hand in hand met de volgende speler waar niemand behalve zij het ultieme talent in zien en dat onbegrijpelijk genoeg niet speelt.) wordt hooguit geopperd tegen bepaalde zwaar defensieve ploegen uit de Eredivisie. En ook voor die ploegen geldt dat het al lang geen 1995 meer is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Toch knap hoor, derde jaar op rij dat onze a1 bij de beste 8 van de wereld zit? En dit weet ik niet zeker, maar volgens mij hebben wij daar ook meer zelf opgeleide jeugd bij zitten dan bijv. een chelsea.![]()
Europa, lijkt mequote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:24 schreef skysherrif het volgende:
Toch knap hoor, derde jaar op rij dat onze a1 bij de beste 8 van de wereld zit? En dit weet ik niet zeker, maar volgens mij hebben wij daar ook meer zelf opgeleide jeugd bij zitten dan bijv. een chelsea.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nouja miss dat er nog wat zuid amerikaanse ploegen inderdaad mee zouden kunnen doen met dit niveauquote:![]()
![]()
Ik lees niet elke post van elk topic in deze reeks, maar afgelopen zomer nog is de hoop op 3-4-3 ook hier door enkele mensen uitgesproken. Maar goed, behoorlijke non-discussie verder. Vervang de 3-4-3 hype maar door de Klaassen moet op de bank-hype dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je die types dan tegenkomt, maar hier niet in ieder geval. 3-4-3 (ook wel bekend als Sink op lb) wordt hooguit geopperd tegen bepaalde zwaar defensieve ploegen uit de Eredivisie. En ook voor die ploegen geldt dat het al lang geen 1995 meer is.
![]()
Dat is wel een vrij onzinnige opvatting inderdaad. Klaassen is in vele opzichten zeer belangrijk voor dit team, ook al grossiert hij niet bepaald in briljante steekpasses en dergelijke.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik lees niet elke post van elk topic in deze reeks, maar afgelopen zomer nog is de hoop op 3-4-3 ook hier door enkele mensen uitgesproken. Maar goed, behoorlijke non-discussie verder. Vervang de 3-4-3 hype maar door de Klaassen moet op de bank-hype dan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klaassen op de bank willenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik lees niet elke post van elk topic in deze reeks, maar afgelopen zomer nog is de hoop op 3-4-3 ook hier door enkele mensen uitgesproken. Maar goed, behoorlijke non-discussie verder. Vervang de 3-4-3 hype maar door de Klaassen moet op de bank-hype dan.
Oh.![]()
Wat?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je straks tegen NEC of Roda wil vind ik dat best prima.Oh.![]()
Ik las hiervoor net een post van klaas, vandaar.quote:
Ik bedoelde dus, dat lijkt me best een leuk experiment tegen een tegenstander als roda of NEC.![]()
Hij is nog steeds vrij belangrijk met zijn goals, al mag hij wel eens gewisseld worden bij een goede voorsprong. En dan Frenkie en Appie langer op het middenveld laten spelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik las hiervoor net een post van klaas, vandaar.
Ik bedoelde dus, dat lijkt me best een leuk experiment tegen een tegenstander als roda of NEC.Oh.![]()
Mooizo, heb dit gemist.quote:Oh.![]()
Ik ook, beetje een rottijd 6 uur, net als 7 uur donderdag, maar ik heb al gezegd dat ik een training oversla.quote:![]()
Pwoah sierhuis is wel een beest hoor, misschien niet de beste voor ajax als de aanvoer niet genoeg is, maar zie hem wel ver komen.![]()
Volgende ronde is een uitpotje tegen Monaco/Real toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ook, beetje een rottijd 6 uur, net als 7 uur donderdag, maar ik heb al gezegd dat ik een training oversla.Oh.![]()
Uit weet ik niet, maar de tegenstanders kloppen ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende ronde is een uitpotje tegen Monaco/Real toch?![]()
Krijgen we wel een echte test.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Uit weet ik niet, maar de tegenstanders kloppen ja.Oh.![]()
Ja ben benieuwd, ik heb wel het idee dat dit team veel dodelijker is met snelle kluivert en nunnely en een echte spits sierhuis dan het team van vorig jaar, tel daarbij de ligt op met een jaar ervaring in jong ajax. Middenveld is natuurlijk wel zwakker dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen we wel een echte test.![]()
Die Pasquali en die Hongaren mogen zeker nog niet meedoen?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd, ik heb wel het idee dat dit team veel dodelijker is met snelle kluivert en nunnely en een echte spits sierhuis dan het team van vorig jaar, tel daarbij de ligt op met een jaar ervaring in jong ajax. Middenveld is natuurlijk wel zwakker dan vorig jaar.
Hoe staat het met de ontwikkeling van die Nunnely? Las op AN van jeugdwatchers dat die wat gestokt was.Oh.![]()
Vragen waar ik ook geen antwoord op hebquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Pasquali en die Hongaren mogen zeker nog niet meedoen?
Hoe staat het met de ontwikkeling van die Nunnely? Las op AN van jeugdwatchers dat die wat gestokt was.![]()
![]()
Ik lees wel dat die lopez ondanks zijn leuke naam er weinig van bakte en nunnely veel beter inviel.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Pasquali en die Hongaren mogen zeker nog niet meedoen?
Hoe staat het met de ontwikkeling van die Nunnely? Las op AN van jeugdwatchers dat die wat gestokt was.
Eijting, de ligt en kluivert waren de uitblinkers (who wouldve guessed)![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Uit weet ik niet, maar de tegenstanders kloppen ja.Inderdaad uit, hopelijk zijn Kluivert en De Ligt er dan weer bij. Men vond Nunnely goed invallen, naar mijn ogen was het gewoon redelijk. Dinamo moest komen dan ligt er veel ruimte en dat is natuurlijk in voordeel van Nunnely. Assist bij 3-0 is keurig maar daarvoor maakte hij wel fouten als in te veel drukte op zoeken of dribbelen bij middellijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgen we wel een echte test.
Pasquali weet ik niet zeker, maar ik las dat hij geregistreerd kan worden voor volgende ronde. Maar of hij een basisplaats dan heeft durf ik niet te zeggen. Volgens mij speelt hij nog niet basis bij A1.![]()
Smoofie zal wel een baan bij Ajax hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2017 02:54 schreef skysherrif het volgende:
wtf, deze gast (bakker) is dus 16 jaar, wat hebben ze hem en de ligt voor eten gegeven dan
[ afbeelding ]Oh.![]()
Die Lopez heb ik ook nooit over gehoord als het om potentieeltjes ging.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 23:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik lees wel dat die lopez ondanks zijn leuke naam er weinig van bakte en nunnely veel beter inviel.
Eijting, de ligt en kluivert waren de uitblinkers (who wouldve guessed)Oh.![]()
haha wat dan? Of bedoel je gewoon zijn voorliefde voor mensen als dijksquote:Op woensdag 22 februari 2017 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Smoofie zal wel een baan bij Ajax hebben.![]()
![]()
Hij hamert altijd op FYSIEKquote:Op woensdag 22 februari 2017 03:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
haha wat dan? Of bedoel je gewoon zijn voorliefde voor mensen als dijksOh.![]()
Mjah, zoals die bakker schijnbaar liet zien vanavond en zoals we de ligt al vaak hebben zien doen (goed voetballen) is fysiek natuurlijk een zeer belangrijke asset als verdediger, zolang het maar niet je enige isquote:![]()
Centrale verdedigers zeker ja, maar anticiperen/slimheid/tackelen/timing zijn net zo belangrijk. Voor andere posities is dat fysiek niet perse nodig, misschien voor een spits dat het handig is.quote:Op woensdag 22 februari 2017 03:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mjah, zoals die bakker schijnbaar liet zien vanavond en zoals we de ligt al vaak hebben zien doen (goed voetballen) is fysiek natuurlijk een zeer belangrijke asset als verdediger, zolang het maar niet je enige is
Tenzij je fysiek ziet als gewoon goed fit zijn, want dat lijkt me logisch dat dat moet.Oh.![]()
Lag wel veel ruimte in die hoek. Was een goede pass, maar zo speciaal vond ik hem ook weer niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die pass van De Ligt bij die 1-0
Ik kwam klaar![]()
Overblijfsel van de performance coaches. Maak je geen zorgen, over een paar jaar hebben we gewoon weer alleen maar 65 kilo mannetjes.quote:Op woensdag 22 februari 2017 02:54 schreef skysherrif het volgende:
wtf, deze gast (bakker) is dus 16 jaar, wat hebben ze hem en de ligt voor eten gegeven dan
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2017 08:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Overblijfsel van de performance coaches. Maak je geen zorgen, over een paar jaar hebben we gewoon weer alleen maar 65 kilo mannetjes.![]()
![]()
quote:Legia-fans verzamelen in Den Haag: politie staat op scherp
DEN HAAG - De politie in Den Haag is op alles voorbereid omdat fans van voetbalclub Legia Warschau donderdagmiddag in Den Haag verzamelen op weg naar Amsterdam.
Legia Warschau speelt donderdag in Amsterdam tegen Ajax de 'terugwedstrijd' in de Europa League. De Poolse club onderhoudt al lange tijd vriendschapsbanden met de supporters van ADO Den Haag. Om die reden heeft Legia georganiseerd dat de supportersbussen vanaf het Kyocera Stadion mogen vertrekken. Daar worden vele honderden supporters verwacht. De politie bevestigt deze ontvangst. Naar schatting komen er donderdag in totaal zo'n 2000 tot 2500 fans van de Poolse club naar de Arena.
De fans van de Legia zijn berucht. De Poolse club hangt inmiddels een zware straf boven het hoofd als supporters zich opnieuw misdragen bij een Europees duel. In Amsterdam, zo liet de politie daar weten, gelden extra veiligheidsmaatregelen. Zo zal er extra politie op de been zijn om wangedrag door supporters in de kiem te smoren. Daarnaast wordt het grootste deel van de binnenstad, de omgeving van station Zuid, en de metrostations tussen Amsterdam Centrum en Bijlmer Arena, aangewezen als veiligheidsrisicogebieden. Agenten mogen in deze gebieden preventief fouilleren.
Op alles voorbereid
'Ook wij zijn op alles voorbereid,' bevestigt een woordvoerder van de politie in Den Haag. 'We kijken mee, zowel bij het mogelijk verzamelen bij het ADO-stadion als elders in de stad.' Hoewel de politie formeel geen mededelingen doet over de inzet van de hoeveelheid manschappen is wel duidelijk dat het gaat om serieuze inzet. Er draait zelfs een zogeheten SGBO, wat staat voor Staf Grootschalig Bijzonder Optreden, zodat allerlei inzet snel kan worden geactiveerd. Ook woensdag al houdt de politie rekening met de komst van fans.
Het is de bedoeling dat de supportersbussen donderdag vanaf Den Haag op weg naar Amsterdam worden begeleid door agenten van de politie-eenheid Den Haag. Maar niet alleen tijdens die rit per touringcar staan de agenten op scherp. 'Het mag duidelijk zijn dat we ook alert zijn op supporters die bijvoorbeeld in de Haagse binnenstad komen,' aldus de woordvoerder. 'We hopen dat het een feest wordt en alles zonder problemen verloopt. Maar extra agenten staan paraat.'
Vernielingen
Vorige week werd in Warschau een groep Ajax-fans overvallen in een café door gemaskerde hooligans van de tegenpartij. Ook gooiden ze met flessen en stenen naar het pand. De Legia-aanhangers vluchtten voordat de politie ter plaatse was. Niemand werd aangehouden.Bij de aanval raakten geen supporters gewond. Wel liep het café schade op. Sindsdien uiten supportersgroepen over en weer dreigementen op social media. Het duel eindigde in Polen in 0-0.
Bron: http://www.omroepwest.nl/(...)itie-staat-op-scherp
[ Bericht 3% gewijzigd door Haags op 22-02-2017 14:09:07 ]Zonder wrijving geen glans![]()
Hoop angst en er zou wel weer weinig gebeuren. Zoals altijd met football hooligans.quote:Groot fan van User Wotte![]()
Neresquote:'Feyenoord is koploper, maar Ajax en PSV zijn bij mij bekend als grootste clubs'
David Neres traint sinds afgelopen weekend mee bij Ajax. De Braziliaanse miljoenenaankoop kijkt ernaar uit om belangrijk te worden voor zijn ploeg. Aan zijn fitheid ligt dat in ieder geval niet.
"Ik ben fit en wil mezelf laten zien," begint Neres tegen Voetbal International, "maar het is aan de trainer om te bepalen wanneer hij me nodig heeft. Ik zal moeten wennen aan de nieuwe omgeving, dat is logisch, maar ik hoop me zo snel mogelijk aan te passen. Vooral de kou is nieuw voor mij. Ik heb veel kleren meegenomen."
Het belangrijkste is echter het voetballende gedeelte. "Fantastisch dat het nu gaat gebeuren. Ajax is een grote club waar ik erg veel kan leren en waarbij ik weet dat ze veel geld hebben betaald. Het is een hele verantwoordelijkheid, maar ik ga proberen heel goed te voetballen en weet dat het goedkomt."
De Eredivisie is voor Neres een zo goed als onbeschreven blad. "Ik weet niet veel van het Nederlandse voetbal. Feyenoord staat nu bovenaan, maar Ajax en PSV zijn bij mij bekend als de grootste clubs. Ik ken natuurlijk Romário en zijn verleden bij PSV, maar tussen ons is verder geen enkele vergelijking mogelijk."
Bron: https://www.voetbalprimeu(...)woordelijkheid-.html![]()
hoop zo dat de hype deze keer eens goed uitpakt.
[ Bericht 3% gewijzigd door mokkiemok op 22-02-2017 16:18:36 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
BREAKING: Schöne tekent 2 jaar bij.twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 22-02-2017 om 15:15:45BREAKING | Lasse Schöne blijft nog 2️⃣ jaar voetballen bij de club waar hij van is gaan houden & verlengt contract… https://t.co/gNO5doIzut reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:19 schreef BobW het volgende:
BREAKING: Schöne tekent 2 jaar bij.[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 22-02-2017 om 15:15:45BREAKING | Lasse Schöne blijft nog 2️⃣ jaar voetballen bij de club waar hij van is gaan houden & verlengt contract… https://t.co/gNO5doIzut reageer retweet
![]()
![]()
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Niks mis mee. Nu binnenkort Onana die zijn contract verlengtquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:19 schreef BobW het volgende:
BREAKING: Schöne tekent 2 jaar bij.[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 22-02-2017 om 15:15:45BREAKING | Lasse Schöne blijft nog 2️⃣ jaar voetballen bij de club waar hij van is gaan houden & verlengt contract… https://t.co/gNO5doIzut reageer retweet
Oh.![]()
Godverdomme mooi manquote:Op woensdag 22 februari 2017 15:19 schreef BobW het volgende:
![]()
![]()
geen contract voor het leven, maar dit is zeker goed!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Schöne: ,,Ik blijf nog twee jaar voetballen bij de club waarvan ik ben gaan houden. Dat maakt me blij en doet me goed.''![]()
Schone straks in top 50 met spelers met meest gespeelde wedstrijden voor Ajax
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Nu binnenkort Onana die zijn contract verlengtDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ben benieuwd hoe het met die optie zit, aangezien Schöne het over twee jaar heeft maar hij vanwege de optie in principe drie jaar vastligt.![]()
Ik zag net al een bus vol legia fans bij de buren binnen stappen om daar te overnachten. Ik vroeg me al af wat ze hier in den Haag deden, maar dit verklaart veel.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]![]()
quote:Peter Bosz beslist na de training van woensdagavond of David Neres donderdag tot de wedstrijdselectie behoort voor de Europa League-return in de Arena tegen Legia Warschau.
"We moeten goed beoordelen of Neres er al aan toe is", aldus Bosz woensdag op een persconferentie in Amsterdam. "Als we hem bij de selectie nemen, dan komen er ook verwachtingen. En je moet je afvragen of dat nu al reëel is voor zo'n jongen."
Ook over de inzetbaarheid van Daley Sinkgraven neemt Bosz pas na de training een besluit, zo vertelde hij in aanloop naar de tweede wedstrijd in de zestiende finales.
De 21-jarige linksback ontbrak zondag in de uitwedstrijd bij Vitesse (0-1) vanwege een enkelblessure. Hij werd in de basis vervangen door Jairo Riedewald.
Neres keek in de Gelredome vanaf de tribune toe. De 19-jarige Braziliaan, die deze winter voor twaalf miljoen euro overkwam van Sao Paulo, traint inmiddels een week mee met de Amsterdamse club.
Kluivert
Justin Kluivert, die dit kalenderjaar al een aantal keer een basisplaats kreeg als vleugelaanvaller, zal sowieso niet aan de aftrap verschijnen tegen Legia. De 17-jarige aanvaller speelde namelijk dinsdag mee met Ajax onder-19 in het Youth League-duel met Dinamo Kiev (3-0 winst).
De wedstrijd tussen Ajax en Legia begint donderdag om 19.00 uur en staat onder leiding van de Engelse arbiter Anthony Taylor. Het eerste duel in de zestiende finales eindigde vorige week in Warschau in 0-0.
Sinkgraven
De Ajax-trainer kan ook weinig zeggen over Daley Sinkgraven. De linksback raakte vorige week geblesseerd aan zijn enkel en is een twijfelgeval voor het duel met Legia. Pas na de training weet Bosz of Sinkgraven voldoende is hersteld, zo laat hij weten aan de NOS. "Want ik vind dat je bij dit soort wedstrijden honderd procent moet zijn."
Bron: http://www.nu.nl/voetbal/(...)ax-selectie-zit.htmlFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lijkt me duidelijk dat Neres erbij zit als Kluivert niet fit wordt bevonden. Heeft gisteren al 90 min erop zittenquote:Op woensdag 22 februari 2017 16:26 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Dus zonder Kluivert op de bank mogelijk geen reserve buitenspelers![]()
Cerny is er ook nog toch?quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:26 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Dus zonder Kluivert op de bank mogelijk geen reserve buitenspelersOh.![]()
Waarom streven naar de halve finale als je dat ding ook gewoon kan winnen ja tochquote:De weg naar de finale is nog lang, maar Peter Bosz denkt dat Ajax de Europa League kan winnen. Dat zei de trainer van de Amsterdammers woensdagavond voorafgaand aan de return van donderdag (19.00 uur) tegen Legia Warschau in de zestiende finale.
'Ik denk dat Ajax de Europa League kan winnen', reageerde Bosz tijdens zijn persconferentie op een eerdere uitspraak van Lasse Schöne. 'Of dat realistisch is, zal nog blijken. Ik ben altijd heel positief ingesteld. Ik ga altijd van onze eigen kracht uit en vind dat wij een goed elftal hebben. Dus waarom niet? Ik denk dat het wel kan. Ik zeg ook niet dat de kans groot is. Ik zeg dat het kan. Als je daar niet meer in gelooft, gaan wij morgen niet positief de wedstrijd in.'
Ajax heeft na het 0-0 gelijkspel van vorige week een zege nodig om de achtste finale te bereiken. Tenzij er natuurlijk ook in Amsterdam niet wordt gescoord. Dan bieden penalty's uitkomst. 'Zo ver willen we het niet laten komen. We gaan proberen de wedstrijd voortijdig te beslissen', zei Bosz. 'Al deze vragen komen altijd bij een ploeg die veel penalty's gemist heeft. Dan krijg je van die vragen van "Kun je het trainen?" en dat soort zaken. Wij zorgen dat we het voor die tijd afmaken morgen.'
Sinkgraven
Bosz weet nog niet of Daley Sinkgraven kan meespelen. De 21-jarige linksback miste het uitduel met Vitesse van afgelopen zondag door een enkelblessure. Jairo Riedewald had daardoor weer eens een basisplaats. 'Sinkgraven is aan de beterende hand. Zo meteen wil ik kijken of dat voldoende is om er morgen bij te zijn. Bij dit soort wedstrijden moet je honderd procent zijn.' Justin Kluivert zal in ieder geval niet in de basis starten. De zeventienjarige aanvaller deed mee bij Ajax Onder-19.
Of het tegen de Polen van een debuut van winteraankoop David Neres komt, wilde Bosz niet zeggen. 'Wij moeten beslissen of hij er aan toe is om al mee te spelen. Hij is amper een week hier. Er zijn enorme veranderingen voor die jongen: ander land, ander weer, andere manier van spelen, nieuwe jongens. Dus wij moeten beoordelen of hij daar al aan toe is. Neres kan ook met Jong Ajax spelen, als hij bij ons niet speelt in het begin. Eerst maar eens kijken wat we morgen doen.'
http://www.vi.nl/nieuws/bosz-ajax-kan-de-europa-league-winnen.htmMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mooie stemmingmakerij ook weerEerst in een poll het zo formuleren dat haast iedereen wel zal zeggen dat het naar die gasten een slecht signaal is, en straks van de hoogste toren roepen dat het publiek dus het beleid kut vindttwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 22-02-2017 om 16:29:53#Ajax heeft @Donny_beek6 #Nouri De Jong en Eiting. Contractverlenging Lasse Schone: reageer retweet
Belachelijk, mooi dat ruime meerderheid 'geweldig' stemtquote:Op woensdag 22 februari 2017 16:40 schreef Tagliano het volgende:
Mooie stemmingmakerij ook weerEerst in een poll het zo formuleren dat haast iedereen wel zal zeggen dat het naar die gasten een slecht signaal is, en straks van de hoogste toren roepen dat het publiek dus het beleid kut vindttwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 22-02-2017 om 16:29:53#Ajax heeft @Donny_beek6 #Nouri De Jong en Eiting. Contractverlenging Lasse Schone: reageer retweet
![]()
Parodie op een journalist die man.quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:40 schreef Tagliano het volgende:
Oh.![]()
Bosz is dus al net zo gek als Drank de Boer.quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom streven naar de halve finale als je dat ding ook gewoon kan winnen ja toch![]()
Hij zegt het wel ietsje genuanceerder overigens. Maar het was wel direct het eerste waar ik aan dacht jaquote:Op woensdag 22 februari 2017 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bosz is dus al net zo gek als Drank de Boer.
Klopt. Drank zei letterlijk dat ze niet minder waren dan Napoliquote:Op woensdag 22 februari 2017 17:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij zegt het wel ietsje genuanceerder overigens. Maar het was wel direct het eerste waar ik aan dacht ja![]()
![]()
Met Frank kwamen we niet, of met moeite door de groepsfase heen. Boven jezelf uitstijgen, geen pech hebben met bijv arbitrage zoals vorige week, een gunstige loting en we kunnen redelijk ver komenquote:Op woensdag 22 februari 2017 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bosz is dus al net zo gek als Drank de Boer.![]()
Wat noem je ver? Kwartfinale is max denk ik en dan moet je al gelukkig lotenquote:Op woensdag 22 februari 2017 17:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met Frank kwamen we niet, of met moeite door de groepsfase heen. Boven jezelf uitstijgen, geen pech hebben met bijv arbitrage zoals vorige week, een gunstige loting en we kunnen redelijk ver komen![]()
Met de manier waarop we nu spelen is de kwartfinale ook heel ver weg, alles moet gewoon mee zitten. Maar als je er zelf al niet in gelooft dat je ver kan komen hoef je er natuurlijk niet eens aan te beginnenquote:Op woensdag 22 februari 2017 17:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat noem je ver? Kwartfinale is max denk ik en dan moet je al gelukkig loten![]()
Hahaha wat een staatsmongoolquote:Op woensdag 22 februari 2017 16:40 schreef Tagliano het volgende:
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dat vind ik altijd van die loze teksten. Een sporter weet echt wel wanneer iets te doen is of niet te doen. En ze doen echt wel hun uiterste best hoor. Maar je weet zelf toch ook wel dat Leicester niet in de CL winst gelooft?quote:Op woensdag 22 februari 2017 17:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maar als je er zelf al niet in gelooft dat je ver kan komen hoef je er natuurlijk niet eens aan te beginnen![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom streven naar de halve finale als je dat ding ook gewoon kan winnen ja toch
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Met Frank stonden we bijna in de kwartfinale, want we hadden natuurlijk gewoon van Dnipro Dnipropetrovsk moeten winnen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 17:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met Frank kwamen we niet, of met moeite door de groepsfase heen. Boven jezelf uitstijgen, geen pech hebben met bijv arbitrage zoals vorige week, een gunstige loting en we kunnen redelijk ver komen
Leuk dat Bosz dit zegt maar zorg er eerst maar voor dat ze Legia uitschakelen.![]()
Ik acht ajax alleen echt kansloos tegen roma en man united (er van uitgaande dat deze alle focus leggen om de EL dan maar te winnen). Dan natuurlijk een boel ploegen waar ajax zeker niet favoriet is, maar op een goede dag...![]()
En lasse held !
Hoop wel dat zeker volgend seizoen op 6 ook regelmatig een eijting of de jong komt te spelen, maar ik denk dat schone voor de cohesie van het team ook erg belangrijk is. Zie hem wel als de oudste en verstandigste.![]()
Ajax gaat wss tegen Monaco spelen in de youth league
alhoewel onze ex speler peeters, terug na een lange blessure, de 2 1 maaktZou zomaar een speler voor de toekomst van het nl eltfal kunnen zijn die peeterstwitter:BvdPloegg twitterde op woensdag 22-02-2017 om 17:23:24Real terug in de wedstrijd. Niemand minder dan oud-Ajacied Mink Peeters zorgt voor 2-1. Nog een half uur. #monrea reageer retweet
![]()
Maar dat deden ze niet . Jaartje later wel eruit in de zwakste EL-poule aller tijdenquote:Op woensdag 22 februari 2017 17:20 schreef BobW het volgende:
[..]
Met Frank stonden we bijna in de kwartfinale, want we hadden natuurlijk gewoon van Dnipro Dnipropetrovsk moeten winnen.
Leuk dat Bosz dit zegt maar zorg er eerst maar voor dat ze Legia uitschakelen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Moldequote:Op woensdag 22 februari 2017 17:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat deden ze niet . Jaartje later wel eruit in de zwakste EL-poule aller tijden
El Ghazi die vanwege de ''wind'' op de doellijn miste![]()
![]()
Wat ben ik blij dat we van die talentloze idioot af zijnquote:Op woensdag 22 februari 2017 18:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Molde
El Ghazi die vanwege de ''wind'' op de doellijn misteRED ONS HENNIEGOD![]()
Molde, wat was dat uit en thuis gęnant.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Molde
El Ghazi die vanwege de ''wind'' op de doellijn miste![]()
quote:
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ohja die was ik even vergetenquote:Op woensdag 22 februari 2017 17:20 schreef BobW het volgende:
[..]
Met Frank stonden we bijna in de kwartfinale, want we hadden natuurlijk gewoon van Dnipro Dnipropetrovsk moeten winnen.
Leuk dat Bosz dit zegt maar zorg er eerst maar voor dat ze Legia uitschakelen.Al speelden we toen vooral uit tegen een Legia dat er niks van bakte, volgens mij waren we zelf toen ook niet echt goed, en hadden we de poulefase natuurlijk ontlopen via de CL
![]()
Fischer wist ook niet van ophouden qua kansen missenquote:Op woensdag 22 februari 2017 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Molde, wat was dat uit en thuis gęnant.![]()
![]()
Vanwaar dit ineens?quote:Geilquote:Op woensdag 22 februari 2017 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
NERES IN DE SELECTIE JONGENS OMGGGGGGGGG![]()
Dat thuisduel was wel het triest van allen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Fischer wist ook niet van ophouden qua kansen missen![]()
Met El Ghazi die vanaf 5 meter op de lat schoot toch?quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat thuisduel was wel het triest van allen.![]()
Europa League winnen, zit dat erin Bram?quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Doe dan op zijn minst Teletekst 819.
lul![]()
![]()
Ben benieuwd wat Neres ons gaat laten zien![]()
Morgen winnen moet te doen zijn, zeker in eigen huis. Zou mooi zijn als we dit jaar echt ver komen in de EL
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Zeg nooit nooit maar de kans acht ik niet veel groter dan 2 procent.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Europa League winnen, zit dat erin Bram?![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 22 februari 2017 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
NERES IN DE SELECTIE JONGENS OMGGGGGGGGGOh.![]()
Zonder dollen hoop ik dit oprecht. Met Ziyech, Kluivert en die Neres heb je gewoon een leuke ploeg. Kunnen die een beetje ervaring meepakken en zichzelf in de kijker werpen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben benieuwd wat Neres ons gaat laten zien![]()
Morgen winnen moet te doen zijn, zeker in eigen huis. Zou mooi zijn als we dit jaar echt ver komen in de EL![]()
Zoiets. Maradonny met de enige goal van Ajax.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Met El Ghazi die vanaf 5 meter op de lat schoot toch?![]()
Halve finale ofzo kan gewoon met een gunstige loting. Alleen lig je er gewoon uit als je een Shaktar of United krijgt.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:31 schreef skysherrif het volgende:
Ajax in de youth league tegen real madrid dus, weerzien met mink peeterstwitter:alexkirkland twitterde op woensdag 22-02-2017 om 18:01:52Brilliant comeback win in Monaco takes RM U19s into UEFA Youth League QFs. 2-0 down, won 4-3. Halftime sub Mink Peeters scored twice. reageer retweet
![]()
Niks mis mee om die ambitie te hebben in elk geval.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:33 schreef Brammess het volgende:
Halve finale ofzo kan gewoon met een gunstige loting. Alleen lig je er gewoon uit als je een Shaktar of United krijgt.Oh.![]()
Hopelijk voor die jongen wordt hij verkocht aan een Europese subtopper dat hij daar weer aan spelen kan toekomen.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Eerst mag die aanmodderen bij een degradatieclub daar of een 2de Liga club zoals zovelenquote:Op woensdag 22 februari 2017 18:38 schreef Seam het volgende:
Hopelijk voor die jongen wordt hij verkocht aan een Europese subtopper dat hij daar weer aan spelen kan toekomen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zal uiteindelijk wel bij PSV of Feyenoord terecht komen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:38 schreef Seam het volgende:
Hopelijk voor die jongen wordt hij verkocht aan een Europese subtopper dat hij daar weer aan spelen kan toekomen.Oh.![]()
United heeft niet een al te best track record, afgelopen tijd van zowel Ajax, PSV als Feyenoord verloren en voor de rest dramatisch presterend.
Die rollen wij lachend op.![]()
Je kan misschien één van de wedstrijden winnen, maar dan maakt United dat wel goed in de return.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
United heeft niet een al te best track record, afgelopen tijd van zowel Ajax, PSV als Feyenoord verloren en voor de rest dramatisch presterend.
Die rollen wij lachend op.Oh.![]()
Ze draaien wel weer stukken beter en Zlatan heeft zijn vorm daar ook gevonden.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die rollen wij lachend op.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat zag je dit jaar wel tegen Feyenoord. 1ste wedstrijd gooien ze er met de pet naar en de 2de wedstrijd walsen ze er gewoon eenvoudig overheen met een beetje inspanning.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan misschien één van de wedstrijden winnen, maar dan maakt United dat wel goed in de return.RED ONS HENNIEGOD![]()
en roma ook welquote:Op woensdag 22 februari 2017 18:33 schreef Brammess het volgende:
Halve finale ofzo kan gewoon met een gunstige loting. Alleen lig je er gewoon uit als je een Shaktar of United krijgt.![]()
Je moet het wel als ambitie hebben, dat we het werkelijk gaan halen geloof ik geen moment in. Denk dat we de kwartfinale niet eens halen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, menen jullie dat halve finale gedoe echt?Oh.![]()
Ik ben nog onzeker over morgen zelfs.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet het wel als ambitie hebben, dat we het werkelijk gaan halen geloof ik geen moment in. Denk dat we de kwartfinale niet eens halen.![]()
veel te jonge selectie om dat met vol geweten te durven beweren natuurlijk, maar men mag dromenquote:Op woensdag 22 februari 2017 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, menen jullie dat halve finale gedoe echt?![]()
Zou wel typisch Ajax zijn ja, al zet ik voor nu nog in op een 2-0 overwinning.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben nog onzeker over morgen zelfs.Oh.![]()
wat een verlies nog extra zuur zou maken is dat je van een halve neo nazi ploeg verliest die nog eens wordt gesteund door die tokkies uit den haag, hoop echt zo dat we morgen goed winnen![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2017 15:19 schreef BobW het volgende:
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Het maakt het vooral zuur dat die ploeg er geen klote van kan. En je vorige week een geldig doelpunt is onthouden natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:59 schreef skysherrif het volgende:
wat een verlies nog extra zuur zou maken is dat je van een halve neo nazi ploeg verliest die nog eens wordt gesteund door die tokkies uit den haag, hoop echt zo dat we morgen goed winnenOh.![]()
Ik was niet onder de indruk van ze.quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het maakt het vooral zuur dat die ploeg er geen klote van kan. En je vorige week een geldig doelpunt is onthouden natuurlijk.
Het moet wel te doen zijn. Alleen vrees ik een gluiperige late gelijkmaker.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gewoon snel 1-0 maken en dan de boel uitcounteren.quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was niet onder de indruk van ze.
Het moet wel te doen zijn. Alleen vrees ik een gluiperige late gelijkmaker.Oh.![]()
las ook op youtube een paar van die ado tokkies die zeiden dat er hordes polen naar nederland kwamen. Ben benieuwdquote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: