abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169021599
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
SPOILER: Gifjes enzulks
SPOILER: Nouri
SPOILER: Onanagod
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff

maandag 20 februari 2017 @ 12:17:51 #2
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_169022057
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:54 schreef hafcfan het volgende:

[..]

3-3 tegen Real. Dat zie ik Ajax niet doen
Scheelt wel dat er een aantal spelers is weggegaan in de winter
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 20 februari 2017 @ 12:20:49 #3
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169022124
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 11:54 schreef hafcfan het volgende:

[..]

3-3 tegen Real. Dat zie ik Ajax niet doen
Dat is natuurlijk flauwekul
pi_169022217
Daar tegenover denk ik niet dat Ajax ruim 25 tegengoals zou krijgen in een cl poule.
pi_169022287
Wel mooi om te zien dat men gedurende een jaar of 5 wat realistischer is geworden. Pakweg 4 jaar geleden zat men hier, en op andere media met een zure bek te klagen dat "Ajax 0-5 moet winnen van Legia".
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 20 februari 2017 @ 12:32:33 #6
436595 Sked
Zonnestraal
pi_169022359
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 12:25 schreef Brammess het volgende:
Daar tegenover denk ik niet dat Ajax ruim 25 tegengoals zou krijgen in een cl poule.
Aan de andere kant heeft Legia er wel negen gemaakt. Dat is Ajax ook al tig jaar niet gelukt.

Zo kan je er vast nog wel honderd statistieken bijhalen die niks te maken hebben met de wedstrijd donderdag.
pi_169022603
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 12:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Wel mooi om te zien dat men gedurende een jaar of 5 wat realistischer is geworden. Pakweg 4 jaar geleden zat men hier, en op andere media met een zure bek te klagen dat "Ajax 0-5 moet winnen van Legia".
Moeten ze ook.
pi_169022646
quote:
6s.gif Op maandag 20 februari 2017 12:46 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Moeten ze ook.
Zou ik wel willen ja. Maar de kaarten zijn anders geschud tegenwoordig.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_169022929
Ik voorzie weer een moeizame wedstrijd met talloze gemiste kansen en levengevaarlijke counters.
Slecht voor het hart en alleen vermakelijk voor niet-ajacieden
Wie dit leest is gek
  maandag 20 februari 2017 @ 14:04:24 #10
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169023810
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2017 13:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik voorzie weer een moeizame wedstrijd met talloze gemiste kansen en levengevaarlijke counters.
Slecht voor het hart en alleen vermakelijk voor niet-ajacieden
Dat zou zomaar kunnen. Wedstrijden als deze kun je eigenlijk alleen maar verliezen.
  maandag 20 februari 2017 @ 14:05:08 #11
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169023824
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen. Wedstrijden als deze kun je eigenlijk alleen maar verliezen.
kan zo op een tegeltje dit.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_169024293
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 12:32 schreef Sked het volgende:

[..]

Aan de andere kant heeft Legia er wel negen gemaakt. Dat is Ajax ook al tig jaar niet gelukt.

Zo kan je er vast nog wel honderd statistieken bijhalen die niks te maken hebben met de wedstrijd donderdag.
Ajax kwam de laatste keer tot 8 doelpunten. Dat zijn er inderdaad geen negen, maar is wel een vergelijkbaar aantal.
Die 25 tegendoelpunten toont in ieder geval aan dat de verdediging niet overeind blijft tegen de echte top. Dat betekent echter niet dat ze net zo kwetsbaar zijn als het tempo twee tandjes lager ligt. Het was donderdag wel te zien dat er voor Ajax niet al te veel te halen viel uit hoge voorzetten en corners. Echt veel overtredingen op gunstige plekken maakte Legia ook niet, waardoor je het wapen dat je met Schöne en Ziyech hebt ook niet in stelling kon brengen.

Waar het Ajax in dit soort wedstrijden echt aan ontbreekt is in mijn ogen de snelle en effectieve omschakeling. Juist op de moment dat er eindelijk eens wat ruimte ligt gaat het vaak relatief traag waardoor een Legia weer rustig in positie kan gaan staan. Als er dan al eens snel omgeschakeld wordt, dan ontbreekt het toch vaak net weer aan nauwkeurigheid of overzicht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169025172
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ajax kwam de laatste keer tot 8 doelpunten. Dat zijn er inderdaad geen negen, maar is wel een vergelijkbaar aantal.
Die 25 tegendoelpunten toont in ieder geval aan dat de verdediging niet overeind blijft tegen de echte top. Dat betekent echter niet dat ze net zo kwetsbaar zijn als het tempo twee tandjes lager ligt. Het was donderdag wel te zien dat er voor Ajax niet al te veel te halen viel uit hoge voorzetten en corners. Echt veel overtredingen op gunstige plekken maakte Legia ook niet, waardoor je het wapen dat je met Schöne en Ziyech hebt ook niet in stelling kon brengen.

Waar het Ajax in dit soort wedstrijden echt aan ontbreekt is in mijn ogen de snelle en effectieve omschakeling. Juist op de moment dat er eindelijk eens wat ruimte ligt gaat het vaak relatief traag waardoor een Legia weer rustig in positie kan gaan staan. Als er dan al eens snel omgeschakeld wordt, dan ontbreekt het toch vaak net weer aan nauwkeurigheid of overzicht.
De enige speler die dat wel heeft is Klaassen. Ook logisch dat Ajax dat niet kan. Want zodra een speler dat wel kan is hij klaar voor een stapje hoger op.
Groot fan van User Wotte
  maandag 20 februari 2017 @ 16:15:06 #14
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169026190
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:05 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

kan zo op een tegeltje dit.
En ik doe mijn best nog niet eens, mok.
pi_169027996

Litmanen held, gefeliciteerd.
  maandag 20 februari 2017 @ 18:18:08 #16
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169028389
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 14:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Echt veel overtredingen op gunstige plekken maakte Legia ook niet, waardoor je het wapen dat je met Schöne en Ziyech hebt ook niet in stelling kon brengen.
Dat wapen vind ik de laatste tijd flink tegenvallen, geen enkele vrije bal valt goed en corners kunnen we ook net zo goed meteen achter trappen
quote:
Nauwkeurigheid en overzicht zeker, maar ik zie vooral iedereen constant maar wandelen. Niemand gaat diep, ook niet als er flinke kansen liggen. Je zag het ook gisteren bij de goal van Klaassen, Viergever ging er allesbehalve vanuit dat Younes diep zou gaan en gaf hem gewoon in de voeten
  maandag 20 februari 2017 @ 18:24:05 #17
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_169028481
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:18 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat wapen vind ik de laatste tijd flink tegenvallen, geen enkele vrije bal valt goed en corners kunnen we ook net zo goed meteen achter trappen

[..]

Nauwkeurigheid en overzicht zeker, maar ik zie vooral iedereen constant maar wandelen. Niemand gaat diep, ook niet als er flinke kansen liggen. Je zag het ook gisteren bij de goal van Klaassen, Viergever ging er allesbehalve vanuit dat Younes diep zou gaan en gaf hem gewoon in de voeten
We score bar weinig uit corners dit seizoen voor mijn gevoel. Enige wat ik me kan herinneren zijn die 2 kopgoals van Sanchez.
Snelle Egel
pi_169028666
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:18 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Corners noemde ik ook niet als wapen, vrije trappen wel. En ja dat valt wel iets tegen, maar doorgaans heeft de 'speler met de hoogste efficiëntie' nog steeds maar iets van een scoringspercentage van 1 op 5. Het kan echter wel een wedstrijd openbreken als je gewoon niet het vermogen hebt om je tegenstander op tempo uit elkaar te spelen.

quote:
[..]

Het gebrek aan diepgang stoort mij sowieso al tijden, met name op de vleugels. Vaak laat Dolberg zich ook terugzakken om aanspeelbaar te zijn en ruimte te creëeren, maar loopt er vervolgens niemand het gat in. Hopelijk heb je op termijn met Neres en Kluivert meer diepgang dan met de huidige twee vleugels. Nu Traoré weer speelt moet ik ook zeggen dat ik eigenlijk nog liever Younes zie dan Traoré. Die grossiert al helemaal in blinde acties en dan ook nog eens vaak op eigen helft.
  maandag 20 februari 2017 @ 18:45:13 #19
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169028942
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Corners noemde ik ook niet als wapen, vrije trappen wel. En ja dat valt wel iets tegen, maar doorgaans heeft de 'speler met de hoogste efficiëntie' nog steeds maar iets van een scoringspercentage van 1 op 5. Het kan echter wel een wedstrijd openbreken als je gewoon niet het vermogen hebt om je tegenstander op tempo uit elkaar te spelen.

[..]

Het gebrek aan diepgang stoort mij sowieso al tijden, met name op de vleugels. Vaak laat Dolberg zich ook terugzakken om aanspeelbaar te zijn en ruimte te creëeren, maar loopt er vervolgens niemand het gat in. Hopelijk heb je op termijn met Neres en Kluivert meer diepgang dan met de huidige twee vleugels. Nu Traoré weer speelt moet ik ook zeggen dat ik eigenlijk nog liever Younes zie dan Traoré. Die grossiert al helemaal in blinde acties en dan ook nog eens vaak op eigen helft.
Oh ja ik had het ook meer over voorzetten uit vrije trappen :@. Die twee moeten toch in staat zijn om een bal panklaar neer te leggen.

En Traoré is echt één groot drama, zie zo veel liever Kluivert maar ik kan ook wel weer begrijpen dat hij nog niet alles speelt. Ben ook bang dat Traoré gewoon blijft staan, en dat Younes eruit gaat voor Neres
  maandag 20 februari 2017 @ 18:53:20 #20
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_169029119
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 17:56 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Litmanen held, gefeliciteerd.
Litmanen _O_
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_169029327
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:45 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Oh ja ik had het ook meer over voorzetten uit vrije trappen :@. Die twee moeten toch in staat zijn om een bal panklaar neer te leggen.

En Traoré is echt één groot drama, zie zo veel liever Kluivert maar ik kan ook wel weer begrijpen dat hij nog niet alles speelt. Ben ook bang dat Traoré gewoon blijft staan, en dat Younes eruit gaat voor Neres
En dat terwijl Younes de afgelopen wedstrijden beter was dan Traoré.
Oh.
  maandag 20 februari 2017 @ 19:22:57 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_169029902
Met spelers zoals Younes en Traore die alleen maar een bal in de voeten willen hebben en gewoon niet de inhoud hebben om achter een diepe bal aan te rennen ga je nooit diepgang krijgen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_169030393
Probleem voor Kluivert kan wel eens zijn rendement worden. Het ziet er allemaal wel leuk uit, maar in de eindfase gaat het vaak mis. Ik deel het enthousiasme over hem hier dus niet helemaal.
  maandag 20 februari 2017 @ 19:48:59 #24
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169030622
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 19:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Probleem voor Kluivert kan wel eens zijn rendement worden. Het ziet er allemaal wel leuk uit, maar in de eindfase gaat het vaak mis. Ik deel het enthousiasme over hem hier dus niet helemaal.
Die gast is 17 en toont tenminste een beetje lef, komt zijn mannetje voorbij en geeft een voorzet :D
  maandag 20 februari 2017 @ 19:49:43 #25
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_169030651
quote:
13s.gif Op maandag 20 februari 2017 19:48 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Die gast is 17 en toont tenminste een beetje lef, komt zijn mannetje voorbij en geeft een voorzet :D
Al 17???!!!! Die gaat het nooit redden als hij nu nog niet constant is.
Snelle Egel
pi_169030963
quote:
13s.gif Op maandag 20 februari 2017 19:48 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Het ziet er inderdaad leuk uit :)
pi_169031202
Oh.
pi_169034278
Moet toch zeggen, de laatste tijd bekruipt mij meer het gevoel dat we klaassen soms best gaan missen (we = de klaassen critici) als hij straks weg gaat.
pi_169034704
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 21:56 schreef skysherrif het volgende:
Moet toch zeggen, de laatste tijd bekruipt mij meer het gevoel dat we klaassen soms best gaan missen (we = de klaassen critici) als hij straks weg gaat.
Dat weet ik wel zeker, zijn rendement vang je niet zomaar op. Of Ziyech moet dan echt een stap maken dat hij de belangrijke man wordt.

En weet ook niet zeker of V/d Beek hem al een heel seizoen in de basis kan opvolgen.
Oh.
pi_169034761
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 21:56 schreef skysherrif het volgende:
Klaassen heeft al zo vaak de beslissende goal gemaakt... die zie ik al 2,5 jaar als de beste en meest constante.
Wie dit leest is gek
pi_169034768
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker, zijn rendement vang je niet zomaar op. Of Ziyech moet dan echt een stap maken dat hij de belangrijke man wordt.

En weet ook niet zeker of V/d Beek hem al een heel seizoen in de basis kan opvolgen.
Inderdaad, aan de andere kant ben ik ook wel heel benieuwd naar een middenveld met 3 technisch begaafde spelers die de bal snel rond laten gaan.
pi_169034820
Zou het wel leuk vinden als klaassen naar een sevilla ging :P
pi_169034822
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 22:11 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Inderdaad, aan de andere kant ben ik ook wel heel benieuwd naar een middenveld met 3 technisch begaafde spelers die de bal snel rond laten gaan.
Ja ik ook wel hoor, maar dan moeten we wel wat aanvallers hebben die wel gewoon genoeg scoren. Want ik zie onze talenten er niet snel zoveel maken als het middenveld wat er nu staat.
Oh.
pi_169035025
We hebben nog Van de Beek, Frenkie en Nourigod. Ik maak me geen zorgen als Klaassen vertrekt. Er staat altijd wel iemand anders op
pi_169035150
quote:

[..]

Je hebt lopers nodig
  maandag 20 februari 2017 @ 22:27:58 #37
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_169035163
quote:

[..]

Zelfs Barcelona kan dat niet. Zonder busquets redden ze het ook niet (ook niet toen ze nog top waren)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_169035240
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 22:27 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Zelfs Barcelona kan dat niet. Zonder busquets redden ze het ook niet (ook niet toen ze nog top waren)
Busquets heeft toch ook gewoon een prima techniek. Je kan prima technische types hebben die elkaar aanvullen, dat doen Appie/Frenkie/Donny wel.
Oh.
pi_169035272
quote:

[..]

:') hier sla je de plank echt mis
Groot fan van User Wotte
pi_169035284
quote:

[..]

Barcelona redt het juist niet zonder Iniesta, maar Iniesta laat nu ook weer kleine steek vallen soit.
  maandag 20 februari 2017 @ 22:33:47 #41
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_169035314
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Barcelona redt het juist niet zonder Iniesta, maar Iniesta laat nu ook weer kleine steek vallen soit.
Iniesta lijkt wel over zijn top heen te zijn.

Hakim lijkt wel een chille gast te zijn, nu op rtl7
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_169035353
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 22:33 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Iniesta lijkt wel over zijn top heen te zijn.
Nwah, hij is toch echt degene die Barcelona laat voetballen in 9 van de 10 gevallen. Zeker nu Enrique het fantastische begrip U-passing introduceerde in Barcelona. Via Busquets voetbalt Barcelona niet meer, helaas.
pi_169036342
Zo'n Gudelj mis je toch wel tegen een Legia of Vitesse. Zo'n eentje met gif en power.
pi_169036398
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 23:10 schreef Bronson_ het volgende:
Zo'n Gudelj mis je toch wel tegen een Legia of Vitesse. Zo'n eentje met gif en power.
Alsjeblieft niet zeg
pi_169036540
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 23:10 schreef Bronson_ het volgende:
Ach, er is vast wel iemand anders te vinden die de bal in de tribune wil rossen.
pi_169037816
FreekJansenVI twitterde op dinsdag 21-02-2017 om 00:21:24 Daley Sinkgraven onzeker voor return tegen Legia Warschau. Linksback van #Ajax kampt met enkelblessure en trainde vandaag nog apart reageer retweet
Dan maar TGViergever.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 00:24:57 #47
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_169037826
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 23:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach, er is vast wel iemand anders te vinden die de bal in de tribune wil rossen.
Voor zijn salaris doe ik het met liefde.

Doe ik er gratis ook nog een beetje gif en power bij.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_169038981
quote:

[..]

^O^. Iemand op FOK! die tot nieuwe inzichten komt, het mag eigenlijk in de krant.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 08:54:22 #49
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169039073
quote:
KNVB komt in actie na Onana-incident: 'Maatregelen bespreken met Vitesse'

De KNVB gaat op korte termijn contact opnemen met Vitesse om een incident rondom Ajax-goalie André Onana te bespreken. Afgelopen zondag werd de Kameroense keeper racistisch bejegend in de Gelredome, zo bleek uit beelden die deze week opdoken.

Ajax en Vitesse hebben inmiddels gereageerd op de oerwoudgeluiden die te horen waren in Arnhem. 'Raciscme hoort niet in een stadion thuis en moet worden aangepakt. KNVB zoekt contact met Vitesse om maatregelen te bespreken', laat de Nederlandse voetbalbond dinsdagochtend weten via de officiële kanalen.

'Rapportages van clubs en deze beelden worden voorgelegd aan de aanklager, die de aard en de inhoud bestudeert en een onderzoek kan instellen'. Maandag liet Vitesse in een reactie aan VoetbalPrimeur weten dat 'er voor dergelijk gedrag absoluut geen ruimte is in ons stadion. Aan de hand van videobeelden wordt geprobeerd de aanstichters te achterhalen.'
helemaal niks van meegekregen, kansloos dat dit nog steeds gebeurt.
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 09:11:53 #50
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169039227

wat gaan we hem missen volgend seizoen _O_

ps: dat schot op 1.01 is zo mooi dat Veltman er van omvalt.
pi_169039244
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:11 schreef mokkiemok het volgende:

Kan me niet voorstellen dat er een club is die Klaassen wil
  dinsdag 21 februari 2017 @ 09:13:57 #52
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169039250
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:13 schreef Doublepain het volgende:

[..]

:')
  dinsdag 21 februari 2017 @ 09:27:01 #53
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_169039380
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 08:54 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

helemaal niks van meegekregen, kansloos dat dit nog steeds gebeurt.
Ook niets van meegekregen. En inderdaad vrij kansloos dat het nog steeds gebeurt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_169039513
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
FreekJansenVI twitterde op dinsdag 21-02-2017 om 00:21:24 Daley Sinkgraven onzeker voor return tegen Legia Warschau. Linksback van #Ajax kampt met enkelblessure en trainde vandaag nog apart reageer retweet
Dan maar TGViergever.
Onze beste AZ-aankoop ooit _O_
  dinsdag 21 februari 2017 @ 09:41:00 #55
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169039542
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:38 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Onze beste AZ-aankoop ooit _O_
Gisteren weer eens fifa opgestart en een managercarriere begonnen bij Ajax.
Voor het eerst Viergever basis gezet en niet meteen verkocht.

Viergevergod _O_

SPOILER
pi_169039723
Natuurlijk gaan we Klaassen missen. Maar dat komt meer omdat ik niet zo heel erg overtuigd ben van Van de Beek.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 09:53:12 #57
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169039729
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:11 schreef mokkiemok het volgende:

ps: dat schot op 1.01 is zo mooi dat Veltman er van omvalt.
Tja over zijn werklust en instelling kan je niks zeggen maar als het spel even wat minder loopt zakt hij al snel door de ondergrens
  dinsdag 21 februari 2017 @ 09:53:57 #58
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169039738
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan maar TGViergever.
Viergever is een betere linksback dan Sinkgraven

Dat ik dit ooit zou zeggen :{
  dinsdag 21 februari 2017 @ 09:54:02 #59
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169039740
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:53 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Tja over zijn werklust en instelling kan je niks zeggen maar als het spel even wat minder loopt zakt hij al snel door de ondergrens
en zijn scorend vermogen.
pi_169039751
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:53 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Is gewoon goud waard voor jullie.
pi_169039763
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:13 schreef Doublepain het volgende:

[..]

De nieuwe Frank Lampard? Lijkt me wel.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 09:56:46 #62
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169039774
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is gewoon goud waard voor jullie.
Met zijn doelpunten, zeker. Maar er is meer dan dat natuurlijk, hij is toch vaak de man van een veilig tikje terug ipv een steekbal of het opzetten van een counter en dat mag je toch wel van hem verwachten
pi_169039792
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:56 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Met zijn doelpunten, zeker. Maar er is meer dan dat natuurlijk, hij is toch vaak de man van een veilig tikje terug ipv een steekbal of het opzetten van een counter en dat mag je toch wel van hem verwachten
Flikker toch op. Die gast heeft al 9 keer de 1-0 gemaakt. Dan moet je gewoon je muil houden. Zet overigens ook zelf zijn doelpunt op met een prima pass zondag.

Zo. :)
pi_169039800
En verder hoop ik dat ie alles afscheurt natuurlijk!!
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:02:25 #65
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169039857
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Flikker toch op. Die gast heeft al 9 keer de 1-0 gemaakt. Dan moet je gewoon je muil houden. Zet overigens ook zelf zijn doelpunt op met een prima pass zondag.

Dat is dan weer typisch de reactie van een Feyenoorder, iets te snel tevreden :)
pi_169039864
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:59 schreef Typisch het volgende:
En verder hoop ik dat ie alles afscheurt natuurlijk!!
:{
pi_169039868
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:02 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat is dan weer typisch de reactie van een Feyenoorder, iets te snel tevreden :)
Sterke reactie.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:04:07 #68
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169039877
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

ik ben het eens met Typisch :{ ;(
pi_169039889
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:02 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Als jullie Klaassen niet hadden gehad had je nu al 15 punten achter gestaan op de nummer 1.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_169039899
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:04 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik ben het eens met Typisch :{ ;(
Zouden meer mensen moeten doen.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:05:40 #71
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169039903
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Sterke reactie.
Aldus degene die komt met 'flikker toch op' en 'gewoon je muil houden'. Als jij al tevreden bent met een middenvelder die alleen doelpunten maakt, mag je van mij lekker je gang gaan. Als je hele wedstrijden kijkt zie je dat hij vaak tekort komt in het combinatiespel. Hij ziet alles wel, maar heeft er niet de kwaliteiten voor
  Forum Admin dinsdag 21 februari 2017 @ 10:06:25 #72
35723 crew  GGMM
pi_169039916
ik ben het eens met Typisch en Caland :{ ;(
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169039966
Niemand beweert dat Klaassen perfect is of de Europese top gaat halen. Maar dat hij Ajax' belangrijkste speler is staat buiten kijf.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:09:08 #74
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169039970
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:05 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Aldus degene die komt met 'flikker toch op' en 'gewoon je muil houden'. Als jij al tevreden bent met een middenvelder die alleen doelpunten maakt, mag je van mij lekker je gang gaan. Als je hele wedstrijden kijkt zie je dat hij vaak tekort komt in het combinatiespel. Hij ziet alles wel, maar heeft er niet de kwaliteiten voor
Klaassen staat zo vaak precies op de juiste plek. En zet het middenveld en de voorhoede constant goed neer. Is de aanjager in het druk zetten. Is niet kapot te krijgen, en zijn juichen is fenomenaal.
Daarbij is hij (dit seizoen) de man van de openingstreffer.

een fantastische captain binnen en buiten het veld.
pi_169039989
Ben trouwens stiekem wel blij dat Dolberg nu de penalty's mag nemen, hopelijk kan hij dat een beetje en dan zal dat goed voor z'n zelfvertrouwen zijn
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:13:57 #76
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169040033
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:09 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Klaassen staat zo vaak precies op de juiste plek. En zet het middenveld en de voorhoede constant goed neer. Is de aanjager in het druk zetten. Is niet kapot te krijgen, en zijn juichen is fenomenaal.
Daarbij is hij (dit seizoen) de man van de openingstreffer.

een fantastische captain binnen en buiten het veld.
Ja wat ik zeg, hij ziet alles heel goed. Druk zetten, instelling, leiderschap kan je allemaal niks van zeggen en het is een fantastische gozer maar wel vaak de stoorzender in het aanvallende spel op het middenveld. Voordat we Milik hadden was ik altijd wel voorstander om hem in de spits te zetten, maar Frank luisterde nooit
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:16:23 #77
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169040071
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:13 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ja wat ik zeg, hij ziet alles heel goed. Druk zetten, instelling, leiderschap kan je allemaal niks van zeggen en het is een fantastische gozer maar wel vaak de stoorzender in het aanvallende spel op het middenveld. Voordat we Milik hadden was ik altijd wel voorstander om hem in de spits te zetten, maar Frank luisterde nooit
Gelukkig maar.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:19:06 #78
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169040102
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:16 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Gelukkig maar.
Inderdaad, Sigthķrsson was altijd genieten
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:20:49 #79
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169040128
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:19 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Inderdaad, Sigthķrsson was altijd genieten
dat er een andere goede/betere/andere spits nodig was, is een ander verhaal.
dat Klaasen dat moest zijn ben ik niet met je eens.
pi_169040235
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 09:56 schreef Heeinz het volgende:

[..]

_O-
Jij denkt zeker dat die sulletjes uit het 2e/A1 het al kunnen? Klaassen is onmisbaar momenteel ondanks dat hij voetballend minder is.

Van der Wiel weg, maakt niet uit we hebben de betere opvolger al.
Alderwereld weg, maakt niet uit we hebben de betere opvolger al.
Jantje weg, maakt niet uit we hebben de betere opvolger al.

En nog veel meer. Overschat die jochies niet zo en wees blij dat we momenteel een sterkhouder hebben die niet verzaakt.
pi_169040262
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:05 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan nog meer precies van hem? Schone, Ziyech en Klaassen hebben alle drie kwaliteiten maar missen ook alle drie het een en ander. Anders hadden zij al wel een grotere stap gemaakt.

Misschien is het idee om Barcelona te gaan kijken, die kunnen wel spelers halen die alles hebben. Geen dank voor dit advies.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:34:59 #82
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169040318
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:28 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

_O-
Jij denkt zeker dat die sulletjes uit het 2e/A1 het al kunnen?
Dat is inderdaad precies wat ik zei :D

quote:
Klaassen is onmisbaar momenteel ondanks dat hij voetballend minder is.
Mwah, als je zou kijken waar je zonder zijn doelpunten zou staan wel, maar het vertrek van een topscorer wordt eigenlijk altijd wel opgevangen.
quote:
Van der Wiel weg, maakt niet uit we hebben de betere opvolger al.
Alderwereld weg, maakt niet uit we hebben de betere opvolger al.
Jantje weg, maakt niet uit we hebben de betere opvolger al.
Van der Wiel kon er werkelijk geen kut van en ondanks dat Toby het nu geweldig doet was hij zonder Jan ook maar matig hoor. Jantje werd vervangen door Moisander, daarna Riedewald en nu Viergever en die zijn natuurlijk alle drie minder.

quote:
En nog veel meer. Overschat die jochies niet zo en wees blij dat we momenteel een sterkhouder hebben die niet verzaakt.
Wie overschat ik precies?
pi_169040340
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:34 schreef Heeinz het volgende:

[..]

[..]

Mwah, als je zou kijken waar je zonder zijn doelpunten zou staan wel, maar het vertrek van een topscorer wordt eigenlijk altijd wel opgevangen.

[..]

Van der Wiel kon er werkelijk geen kut van en ondanks dat Toby het nu geweldig doet was hij zonder Jan ook maar matig hoor. Jantje werd vervangen door Moisander, daarna Riedewald en nu Viergever en die zijn natuurlijk alle drie minder.

[..]

Kun je wel weer pedant gaan doen maar jij roept toch altijd om De Jong, Nouri en Van Beek of niet?
Toby was veel beter dan Veltman, en als opvolger van Wiel had je van Rhijn.

Oja, Sink is goed op linksback.
pi_169040354
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:34 schreef Heeinz het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

_O- ;(
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:38:11 #85
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169040356
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan nog meer precies van hem? Schone, Ziyech en Klaassen hebben alle drie kwaliteiten maar missen ook alle drie het een en ander. Anders hadden zij al wel een grotere stap gemaakt.

Misschien is het idee om Barcelona te gaan kijken, die kunnen wel spelers halen die alles hebben. Geen dank voor dit advies.
Vind jij dat Klaassen mee kan in het combinatiespel dan? En dat hij niet ballen inlevert als het allemaal even wat sneller gaat?
pi_169040365
Gaat gezellig worden in de binnenstad van Amsterdam met die Legia hooligans.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_169040375
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:38 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Vind jij dat Klaassen mee kan in het combinatiespel dan? En dat hij niet ballen inlevert als het allemaal even wat sneller gaat?
Veltman, Ziyech, Dolberg, Younes en Sinkgraven gezien afgelopen wedstrijden?
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:40:50 #88
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169040393
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:37 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Kun je wel weer pedant gaan doen maar jij roept toch altijd op De Jong, Nouri en Van Beek of niet?
Toby was veel beter dan Veltman, en als opvolger van Wiel had je van Rhijn.

Oja, Sink is goed op linksback.

Euh nee daar roep ik eigenlijk nooit om, en zeker niet om alle drie dus misschien verwar je me met iemand anders :). Neemt niet weg dat ik Donny wel vaker in het eerste zou willen zien. En ja Toby was beter dan Veltman en Van Rhijn was ondanks dat hij ook alleen maar in het begin aardig speelde beter dan Wiel.

Sink doet het over het algemeen naar behoren maar moet toch ook niet zijn wat je nastreeft
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:41:44 #89
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169040405
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O- ;(
Vind jij van wel dan :D Die kon (kan?) absoluut niet verdedigen, af en toe een leuke voorzet maar schijnbaar is dat tegenwoordig al voldoende
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:42:13 #90
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169040416
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:39 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Veltman, Ziyech, Dolberg, Younes en Sinkgraven gezien afgelopen wedstrijden?
Zeker, wattan?
pi_169040479
Ik denk dat we tot de conclusie kunnen komen dat Heinzz er totaal niets van begrijpt.
Groot fan van User Wotte
pi_169040516
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:40 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Euh nee daar roep ik eigenlijk nooit om, en zeker niet om alle drie dus misschien verwar je me met iemand anders :). Neemt niet weg dat ik Donny wel vaker in het eerste zou willen zien. En ja Toby was beter dan Veltman en Van Rhijn was ondanks dat hij ook alleen maar in het begin aardig speelde beter dan Wiel.

Sink doet het over het algemeen naar behoren maar moet toch ook niet zijn wat je nastreeft
Dan mijn oprechte excuses, verwar ik je denk ik met iemand anders. Hoewel ik Van Rhijn niet beter vind dat Wiel.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:52:52 #93
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169040545
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat we tot de conclusie kunnen komen dat Heinzz er totaal niets van begrijpt.
Of een andere mening heeft over Klaassen
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:57:16 #94
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169040602
quote:
Ik dacht dat we een memo hadden rond gestuurd dat we niet meer iemands mening tot feitelijke onzin zouden bestempelen, omdat je eigen mening anders is?

nee ik stem geen groenlinks
pi_169040687

Vitesse fans maken oerwoudgeluiden, knjb
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:03:47 #96
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169040702
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:02 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]

knap hoe ze het dan gelijk weer terug projecteren op ajax fans.
alsof oerwoudgeluiden dan ineens wel mogen?
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:04:01 #97
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169040708
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:02 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]

quote:
Hey klaassen reageer eens met je grote tyvusmuil ik trek je huig uit je strot ziek stuk verdriet ik trek je hoornvlies van je oogballen en gebruik het als frosting over cupcakes ik ben niet onder de indruk van je jodenbaantje, kom maar als je de ballen heb vak S volgende week zondag.
Altijd lachen op Facebook onder de uitslag van de speler van de week van VI
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:05:39 #98
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169040732
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:04 schreef Heeinz het volgende:

[..]

[..]

wow die persoon heeft issues.
pi_169040754
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:04 schreef Heeinz het volgende:

[..]

[..]

_O- _O-

Heel fb was mad omdat Jones geen nominatie kreeg ;(
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:09:30 #100
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169040809
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:06 schreef Brammess het volgende:

[..]

_O- _O-

Heel fb was mad omdat Jones geen nominatie kreeg ;(
ik had op Onana gestemd.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:12:35 #101
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169040874
als je alleen al de lijst met spelers van de week ziet
en wat voor moeite ze er voor doen en waarde feyenoord fans daar aan hechten.

alleen daarom zou het al heerlijk zijn als het ze dit jaar toch weer niet lukt kampioen te worden.
Het liefst op de laatste speeldag met minimaal verschil.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:14:30 #102
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169040918
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:12 schreef mokkiemok het volgende:
Het liefst op de laatste speeldag met minimaal verschil.
Ja dat is altijd lachen, zou ons nooit overkomen
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:15:08 #103
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169040931
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:14 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ja dat is altijd lachen, zou ons nooit overkomen
het doet nog steeds pijn. Eigenlijk wens ik dat niemand toe.....
pi_169040957
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:15 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Jawel joh, mooi man.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:19:16 #105
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169040993
quote:

[..]

Ik ben zo hard aangepakt destijds, dat ik helemaal los ga als dat bij Feyenoord gebeurt
pi_169040999
quote:

[..]

Echt? Maakt mij geen reet meer uit eigenlijk. Zo'n WK finale tegen Spanje blijft mij bijvoorbeeld meer bij.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:20:47 #107
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169041019
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:19 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Echt? Maakt mij geen reet meer uit eigenlijk. Zo'n WK finale tegen Spanje blijft mij bijvoorbeeld meer bij.
Het spel, de misser van Cerny, de wissels, het gelach, dat is toch vreselijk man. WK finale was niet zo veel aan te doen, gewoon jammer
pi_169041032
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:20 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Het spel, de misser van Cerny, de wissels, het gelach, dat is toch vreselijk man. WK finale was niet zo veel aan te doen, gewoon jammer
Frank z'n gigantische domheid met Hoorn bijvoorbeeld, eigen schuld.
Robben op de teen van die kut keeper.
pi_169041263
Ik ben toevallig donderdag in Amsterdam.. Is het echt helemaal niet mogelijk om zonder clubcard de wedstrijd tegen Legia te bezoeken? Ik heb verder geen clubcard van een andere eredivisie club o.i.d. maar ik denk dat ik zo last minute ook nooit op tijd een Ajax clubcard kan ontvangen.
Alpha kenny one
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:33:29 #110
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_169041275
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:19 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Eeuwig trauma ja. En dan te bedenken dat veel Nederlanders dit 3 keer hebben meegemaakt.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:34:31 #111
446803 Tagliano
pi_169041290
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:32 schreef falling_away het volgende:
Ik ben toevallig donderdag in Amsterdam.. Is het echt helemaal niet mogelijk om zonder clubcard de wedstrijd tegen Legia te bezoeken? Ik heb verder geen clubcard van een andere eredivisie club o.i.d. maar ik denk dat ik zo last minute ook nooit op tijd een Ajax clubcard kan ontvangen.
Voor zover ik kan zien is het uitverkocht, dus dat kan wel eens een lastig verhaal worden helaas
pi_169041320
quote:
Kan altijd voor de juiste prijs
Groot fan van User Wotte
pi_169041323
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:34 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Voor zover ik kan zien is het uitverkocht, dus dat kan wel eens een lastig verhaal worden helaas
Er zijn nog wat kaarten beschikbaar gekomen:

http://www.ajax.nl/stream(...)arten-ajax-legia.htm

Oh ik lees nu pas dat er beperkt zicht is daar
Alpha kenny one
pi_169041346
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:36 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Kan altijd voor de juiste prijs
maar checken ze je clubcard dan niet bij binnenkomst?
En je bedoelt via Marktplaats o.i.d.?
Alpha kenny one
pi_169041378
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:37 schreef falling_away het volgende:

[..]

maar checken ze je clubcard dan niet bij binnenkomst?
En je bedoelt via Marktplaats o.i.d.?
Nee dat checken ze niet en ja, maar weet wel dat daar een klein risico aan zit.
Groot fan van User Wotte
pi_169041590
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:39 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Nee dat checken ze niet en ja, maar weet wel dat daar een klein risico aan zit.
Ok bedankt!
En de risico's van Marktplaats ken ik idd.. worden er ook kaarten verkocht door mensen op straat in de buurt van het stadion zoals je vaker ziet in Amerika?

(sorry mijn club speelt al heeeel lang in de Jupiler league dus ben dit niet gewend, maar ik kijk graag naar Ajax :) )
Alpha kenny one
pi_169041814
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:49 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ok bedankt!
En de risico's van Marktplaats ken ik idd.. worden er ook kaarten verkocht door mensen op straat in de buurt van het stadion zoals je vaker ziet in Amerika?

(sorry mijn club speelt al heeeel lang in de Jupiler league dus ben dit niet gewend, maar ik kijk graag naar Ajax :) )
Dat is in alle landen in Europa gebruikelijk maar in Nederland niet. Zou vast iets met de politie - inzet te maken hebben.
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:00:32 #118
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169041835
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:49 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ok bedankt!

Ik denk het niet, ik heb ze nooit gezien in ieder geval. Eventueel kan je clubcard aanvragen en hopen dat je barcode krijgt in mail. Anders moet je helaas wachten dan ben je inderdaad te laat
pi_169041900
Wedstrijd is ook uitverkocht. Clubcard weinig zin meer.
Donderdagmiddag vrij, heb er zin in! O+
pi_169042009
Zou een kaartje voor 2 tientjes kopen op marktplaats. Klein risicootje maar wel een leuke avond.
Groot fan van User Wotte
pi_169042042
Heeft Ticketswap ook geen voetbalkaarten?
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:08:29 #122
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169042049

Toekomstig middenveld van Ajax 1 _O_
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:10:58 #123
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_169042130
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]

Toekomstig middenveld van Ajax 1 _O_
Als je totaal overlopen wil worden ja.
Snelle Egel
pi_169042138
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:08 schreef Leonos het volgende:
Heeft Ticketswap ook geen voetbalkaarten?
Niks beschikbaar zoals altijd. Tijd voor de terugkeer van de Ajax kaartenmarkt
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:15:41 #125
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169042278
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:11 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Niks beschikbaar zoals altijd. Tijd voor de terugkeer van de Ajax kaartenmarkt
Hoezo is dat er niet meer eigenlijk
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_169042361
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:15 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Hoezo is dat er niet meer eigenlijk
Kon niet vanwege problemen in de webbase met de nieuwe site. Maar het komt terug natuurlijk! Net als het supportershome
Groot fan van User Wotte
pi_169042563
Ok bedankt allemaal.. ik ga idd kijken naar een redelijk geprijsd kaartje op MP
Alpha kenny one
pi_169042710
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:36 schreef falling_away het volgende:

[..]

Er zijn nog wat kaarten beschikbaar gekomen:

http://www.ajax.nl/stream(...)arten-ajax-legia.htm

Oh ik lees nu pas dat er beperkt zicht is daar
Beperkt zicht _O_. Zo vaak heel goedkoop een kaart gekocht en dan gewoon ergens anders gaan zitten/staan. Overigens is het 9 van de 10 keer niet eens beperkt zicht, valt reuze mee.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_169042822
quote:
Hij zet zichzelf wel voor lul hier ja. Klaassen is een prima speler voor Ajax
pi_169043493
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:23 schreef falling_away het volgende:
Ok bedankt allemaal.. ik ga idd kijken naar een redelijk geprijsd kaartje op MP
Als je iemand kent met een seizoenskaart; zijn nog wat kaarten op de F-Side.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 13:09:05 #131
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169043763
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Beperkt zicht _O_. Zo vaak heel goedkoop een kaart gekocht en dan gewoon ergens anders gaan zitten/staan. Overigens is het 9 van de 10 keer niet eens beperkt zicht, valt reuze mee.
Ik heb daar twee keer gezeten, kon ik de helft van het veld niet zien door die glaswand :')
Oh.
pi_169044183
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb daar twee keer gezeten, kon ik de helft van het veld niet zien door die glaswand :')
8 van de 10 keer dan ;). Heb vaak echt meer dan prima plekken gehad.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_169044584

Pfff, zou zoveel beter zijn als jongens als bergkamp, vd sar en overmars gewoon dagelijks onze jochies op het veld training gaven ipv die pluche rol waar ze niet geschikt voor zijn.
pi_169044596
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:56 schreef Brammess het volgende:

[..]

Als je iemand kent met een seizoenskaart; zijn nog wat kaarten op de F-Side.
Weet je iets van de opkomst, ben wel benieuwd naar de sfeer donderdag.
pi_169044631
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:10 schreef S0nic het volgende:

[..]

Als je totaal overlopen wil worden ja.
Mwuah met deze 3 zou ik met vd beek op 6 spelen en die wordt niet zomaar overlopen straks hoor.
pi_169047043
quote:
clubkaart is digitaal, dus geen probleem. Weet alleen niet of er nog kaartjes zijn.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_169048396
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 13:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Weet je iets van de opkomst, ben wel benieuwd naar de sfeer donderdag.
Opkomst? Als in wat er echt in het stadion zit? Aangezien mensen met volle verstand een kaartje hebben gehaald ipv met een seizoenskaart maar besluiten om te gaan of niet verwacht ik wel een goede opkomst + sfeer.
pi_169050048
Sierhuis 1-0 :)
  dinsdag 21 februari 2017 @ 18:20:40 #140
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169050198
quote:
Dat is een sterke opstelling van Ajax. Kluivert en De Ligt erbij. Had ik niet verwacht
pi_169050245
Hoelang zou het nog duren voordat Sierhuis in het eerste terrecht komt? Hij blijft maar scoren ...
  dinsdag 21 februari 2017 @ 18:25:42 #142
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169050298
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 18:22 schreef bjanaan het volgende:
Hoelang zou het nog duren voordat Sierhuis in het eerste terrecht komt? Hij blijft maar scoren ...
Sierhuis heeft nog meer dan Dolberg voorzetten van zijkanten nodig. Dat gebeurt wel bij A1 en jong Ajax
pi_169050358
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Sierhuis heeft nog meer dan Dolberg voorzetten van zijkanten nodig. Dat gebeurt wel bij A1 en jong Ajax
Verwacht wel dat Neres een balletje voor kan geven.. Younes doet z'n standaard dingetje naar binnen snijden en Traore heb ik eerlijk gezegd nog nooit een hoge voorzet zien geven.
pi_169050514
De Ligt is ook weer smerig goed aan het spelen.
pi_169050575
Lekkere pass vooraf die goal van de Ligt trouwens
  dinsdag 21 februari 2017 @ 19:00:53 #146
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169051213
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 18:35 schreef Brammess het volgende:
De Ligt is ook weer smerig goed aan het spelen.
Die heeft echt de pech dat Sanchez het zo goed doet, geweldig talent vind ik dat
pi_169051241
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 19:00 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Die heeft echt de pech dat Sanchez het zo goed doet, geweldig talent vind ik dat
In balbezit heeft Sanchez wel eens beter gespeeld, maar op het gebied van zijn verdedigende taak is hij wel weer oké lijkt het.
pi_169051251
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 19:00 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Hij is pas 17, kan ook geen kwaad een talent een keer rustig te brengen.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 19:04:46 #149
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169051321
Fysiek geweld gaat beginnen
  dinsdag 21 februari 2017 @ 19:16:18 #150
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169051650
Uurtje gespeeld, beide worden niet echt heel gevaarlijk, golft wel op en neer

Bijna Sierhuis, koekoek mooie actie Zeefuik dito voorzet

Sierhuis paal

GOLLLLLLLLLLLL 2-0
pi_169051753
2-0 De Wit
  dinsdag 21 februari 2017 @ 19:26:05 #152
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169051919
Che Nunnely is vies snel
  dinsdag 21 februari 2017 @ 19:44:50 #153
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169052513
3-0 Sierhuis, assist Nunnely
  dinsdag 21 februari 2017 @ 19:54:08 #154
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169052771
3-0 FT, goede tweede helft gezien. De Ligt en Eiting domineren, Kluivert speelde best aardig. Op naar kwartfinale

FC Porto
Atletico Madrid
Salzburg
Ajax
PSV/Benfica

CSKA/Rosenborg
Monaco/Real Madrid
Barca/Dortmund
  dinsdag 21 februari 2017 @ 19:55:08 #155
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169052798
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 19:02 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Hij is pas 17, kan ook geen kwaad een talent een keer rustig te brengen.
Aan de ene kant wel mee eens, maar goed genoeg, oud genoeg en dat soort dingen. Gewoon Sanchez opvolgen over 1,5/2,5 jaar, niks mis mee
pi_169053192
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
3-0 FT, goede tweede helft gezien. De Ligt en Eiting domineren, Kluivert speelde best aardig. Op naar kwartfinale

FC Porto
Atletico Madrid
Salzburg
Ajax
PSV/Benfica

CSKA/Rosenborg
Monaco/Real Madrid
Barca/Dortmund
Salzburg is ook een goede ploeg. Die wonnen met 5-0 van Youth PSG en stonden voor rust al 3-0 voor.
pi_169053225
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 13:49 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Mwuah met deze 3 zou ik met vd beek op 6 spelen en die wordt niet zomaar overlopen straks hoor.
Dit middenveld wordt echt totaal overlopen. Een Van de Beek is op dit moment al te licht om de rol van Klaassen in te vullen op het huidige middenveld, laat staan het dragen van een middenveld met Nouri en De Jong. Het gros van de wedstrijden zul je wel domineren waarbij het er allemaal zo leuk uit ziet, maar tegen ploegen die hier op in kunnen en willen spelen gaat dat gewoon niet werken, met hun huidige niveau.

Mensen die om dit middenveld roepen zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die riepen om 3-4-3, Andersen op het middenveld, Serero als controleur, Lodeiro op 10, Bojan in de spits en dat soort onbegrijpelijke hypes.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 20:16:57 #158
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169053410
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:10 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dit middenveld wordt echt totaal overlopen. Een Van de Beek is op dit moment al te licht om de rol van Klaassen in te vullen op het huidige middenveld, laat staan het dragen van een middenveld met Nouri en De Jong. Het gros van de wedstrijden zul je wel domineren waarbij het er allemaal zo leuk uit ziet, maar tegen ploegen die hier op in kunnen en willen spelen gaat dat gewoon niet werken, met hun huidige niveau.

Mensen die om dit middenveld roepen zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die riepen om 3-4-3, Andersen op het middenveld, Serero als controleur, Lodeiro op 10, Bojan in de spits en dat soort onbegrijpelijke hypes.
Lodeiro heeft nooit een eerlijke kans gehad op het middenveld ;( had hier zeker kunnen slagen.
Oh.
pi_169053597
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:10 schreef wimderon het volgende:

[..]

3-4-3 is niet zo'n goed voorbeeld
pi_169053885
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

3-4-3 is niet zo'n goed voorbeeld
Ik weet dat je geīnteresseerd kijkt naar de Europese topteams die op dit moment met drie verdedigers de blits maken, maar een dergelijke invulling werd niet bedoeld tijdens de 3-4-3 hype ;)
pi_169053926
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:33 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik weet dat je geīnteresseerd kijkt naar de Europese topteams die op dit moment met drie verdedigers de blits maken, maar een dergelijke invulling werd niet bedoeld tijdens de 3-4-3 hype ;)
In welke fase bedoel je overigens die 3-4-3 hype? Kan me alleen die van begin 2011/12 herinneren toen De Boer die wel eens inzette bij Roda uit.
pi_169054409
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

In welke fase bedoel je overigens die 3-4-3 hype? Kan me alleen die van begin 2011/12 herinneren toen De Boer die wel eens inzette bij Roda uit.
Hij probeerde het ook wel eens tegen Utrecht.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:33 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ah oké, nee dat werkte het eerder averechts.
pi_169054482
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat is iets dat bepaalde types, die in 1995 zijn blijven hangen (ondanks dat ze dat waarschijnlijk niet eens bewust hebben meegemaakt), steeds maar blijven roepen. Vaak hand in hand met de volgende speler waar niemand behalve zij het ultieme talent in zien en dat onbegrijpelijk genoeg niet speelt.
pi_169054659
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:49 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat is iets dat bepaalde types, die in 1995 zijn blijven hangen (ondanks dat ze dat waarschijnlijk niet eens bewust hebben meegemaakt), steeds maar blijven roepen. Vaak hand in hand met de volgende speler waar niemand behalve zij het ultieme talent in zien en dat onbegrijpelijk genoeg niet speelt.
Tegenwoordig moet je dat absoluut niet uit willen proberen, een aanvallende 3-4-3. Al heb ik niemand dat zien opperen, natuurlijk wel die ultieme talentenhype. Mensen die opteren voor Ziyech-Nouri als halfspelers, genot.
pi_169057118
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 20:49 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je die types dan tegenkomt, maar hier niet in ieder geval. 3-4-3 (ook wel bekend als Sink op lb :P ) wordt hooguit geopperd tegen bepaalde zwaar defensieve ploegen uit de Eredivisie. En ook voor die ploegen geldt dat het al lang geen 1995 meer is.
pi_169058055
Toch knap hoor, derde jaar op rij dat onze a1 bij de beste 8 van de wereld zit? En dit weet ik niet zeker, maar volgens mij hebben wij daar ook meer zelf opgeleide jeugd bij zitten dan bijv. een chelsea.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:25:26 #167
446803 Tagliano
pi_169058096
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:24 schreef skysherrif het volgende:
Toch knap hoor, derde jaar op rij dat onze a1 bij de beste 8 van de wereld zit? En dit weet ik niet zeker, maar volgens mij hebben wij daar ook meer zelf opgeleide jeugd bij zitten dan bijv. een chelsea.
Europa, lijkt me :+
pi_169058154
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:25 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Europa, lijkt me :+
Nouja miss dat er nog wat zuid amerikaanse ploegen inderdaad mee zouden kunnen doen met dit niveau :P
pi_169058230
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je die types dan tegenkomt, maar hier niet in ieder geval. 3-4-3 (ook wel bekend als Sink op lb :P ) wordt hooguit geopperd tegen bepaalde zwaar defensieve ploegen uit de Eredivisie. En ook voor die ploegen geldt dat het al lang geen 1995 meer is.
Ik lees niet elke post van elk topic in deze reeks, maar afgelopen zomer nog is de hoop op 3-4-3 ook hier door enkele mensen uitgesproken. Maar goed, behoorlijke non-discussie verder. Vervang de 3-4-3 hype maar door de Klaassen moet op de bank-hype dan.
pi_169058382
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:27 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik lees niet elke post van elk topic in deze reeks, maar afgelopen zomer nog is de hoop op 3-4-3 ook hier door enkele mensen uitgesproken. Maar goed, behoorlijke non-discussie verder. Vervang de 3-4-3 hype maar door de Klaassen moet op de bank-hype dan.
Dat is wel een vrij onzinnige opvatting inderdaad. Klaassen is in vele opzichten zeer belangrijk voor dit team, ook al grossiert hij niet bepaald in briljante steekpasses en dergelijke.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:37:18 #171
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169058632
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:27 schreef wimderon het volgende:

[..]

Klaassen op de bank willen :')
Oh.
pi_169058725
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klaassen op de bank willen :')
Als je straks tegen NEC of Roda wil vind ik dat best prima.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:40:35 #173
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169058751
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Als je straks tegen NEC of Roda wil vind ik dat best prima.
Wat?
Oh.
pi_169058780
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat?
Ik las hiervoor net een post van klaas, vandaar.

Ik bedoelde dus, dat lijkt me best een leuk experiment tegen een tegenstander als roda of NEC.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:42:19 #175
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169058806
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:41 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik las hiervoor net een post van klaas, vandaar.

Ik bedoelde dus, dat lijkt me best een leuk experiment tegen een tegenstander als roda of NEC.
Hij is nog steeds vrij belangrijk met zijn goals, al mag hij wel eens gewisseld worden bij een goede voorsprong. En dan Frenkie en Appie langer op het middenveld laten spelen.
Oh.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:45:50 #177
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169058921
quote:
Mooizo, heb dit gemist.
Oh.
pi_169058992
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Mooizo, heb dit gemist.
Ik ook, beetje een rottijd 6 uur, net als 7 uur donderdag, maar ik heb al gezegd dat ik een training oversla.
pi_169059078
Pwoah sierhuis is wel een beest hoor, misschien niet de beste voor ajax als de aanvoer niet genoeg is, maar zie hem wel ver komen.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:52:24 #180
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169059146
Die pass van De Ligt bij die 1-0

Ik kwam klaar
Oh.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:53:07 #181
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169059169
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik ook, beetje een rottijd 6 uur, net als 7 uur donderdag, maar ik heb al gezegd dat ik een training oversla.
Volgende ronde is een uitpotje tegen Monaco/Real toch?
Oh.
pi_169059238
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Volgende ronde is een uitpotje tegen Monaco/Real toch?
Uit weet ik niet, maar de tegenstanders kloppen ja.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:55:29 #183
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169059249
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:54 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Krijgen we wel een echte test.
Oh.
pi_169059282
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja ben benieuwd, ik heb wel het idee dat dit team veel dodelijker is met snelle kluivert en nunnely en een echte spits sierhuis dan het team van vorig jaar, tel daarbij de ligt op met een jaar ervaring in jong ajax. Middenveld is natuurlijk wel zwakker dan vorig jaar.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 22:58:04 #185
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_169059311
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:57 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja ben benieuwd, ik heb wel het idee dat dit team veel dodelijker is met snelle kluivert en nunnely en een echte spits sierhuis dan het team van vorig jaar, tel daarbij de ligt op met een jaar ervaring in jong ajax. Middenveld is natuurlijk wel zwakker dan vorig jaar.
Die Pasquali en die Hongaren mogen zeker nog niet meedoen?

Hoe staat het met de ontwikkeling van die Nunnely? Las op AN van jeugdwatchers dat die wat gestokt was.
Oh.
pi_169059371
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoe staat het met de ontwikkeling van die Nunnely? Las op AN van jeugdwatchers dat die wat gestokt was.
Vragen waar ik ook geen antwoord op heb O-)
pi_169059570
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik lees wel dat die lopez ondanks zijn leuke naam er weinig van bakte en nunnely veel beter inviel.

Eijting, de ligt en kluivert waren de uitblinkers (who wouldve guessed)
  dinsdag 21 februari 2017 @ 23:40:58 #188
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169060315
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:54 schreef skysherrif het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Inderdaad uit, hopelijk zijn Kluivert en De Ligt er dan weer bij. Men vond Nunnely goed invallen, naar mijn ogen was het gewoon redelijk. Dinamo moest komen dan ligt er veel ruimte en dat is natuurlijk in voordeel van Nunnely. Assist bij 3-0 is keurig maar daarvoor maakte hij wel fouten als in te veel drukte op zoeken of dribbelen bij middellijn.

Pasquali weet ik niet zeker, maar ik las dat hij geregistreerd kan worden voor volgende ronde. Maar of hij een basisplaats dan heeft durf ik niet te zeggen. Volgens mij speelt hij nog niet basis bij A1.
pi_169061760
wtf, deze gast (bakker) is dus 16 jaar, wat hebben ze hem en de ligt voor eten gegeven dan

pi_169061765
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:54 schreef skysherrif het volgende:
wtf, deze gast (bakker) is dus 16 jaar, wat hebben ze hem en de ligt voor eten gegeven dan

[ afbeelding ]
Smoofie zal wel een baan bij Ajax hebben.
Oh.
pi_169061766
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 23:06 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik lees wel dat die lopez ondanks zijn leuke naam er weinig van bakte en nunnely veel beter inviel.

Eijting, de ligt en kluivert waren de uitblinkers (who wouldve guessed)
Die Lopez heb ik ook nooit over gehoord als het om potentieeltjes ging.
Oh.
pi_169061770
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Smoofie zal wel een baan bij Ajax hebben.
haha wat dan? Of bedoel je gewoon zijn voorliefde voor mensen als dijks :P
pi_169061772
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 03:03 schreef skysherrif het volgende:

[..]

haha wat dan? Of bedoel je gewoon zijn voorliefde voor mensen als dijks :P
Hij hamert altijd op FYSIEK
Oh.
pi_169061774
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 03:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij hamert altijd op FYSIEK
Mjah, zoals die bakker schijnbaar liet zien vanavond en zoals we de ligt al vaak hebben zien doen (goed voetballen) is fysiek natuurlijk een zeer belangrijke asset als verdediger, zolang het maar niet je enige is
pi_169061782
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 03:05 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Mjah, zoals die bakker schijnbaar liet zien vanavond en zoals we de ligt al vaak hebben zien doen (goed voetballen) is fysiek natuurlijk een zeer belangrijke asset als verdediger, zolang het maar niet je enige is
Centrale verdedigers zeker ja, maar anticiperen/slimheid/tackelen/timing zijn net zo belangrijk. Voor andere posities is dat fysiek niet perse nodig, misschien voor een spits dat het handig is.

Tenzij je fysiek ziet als gewoon goed fit zijn, want dat lijkt me logisch dat dat moet.
Oh.
pi_169062322
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die pass van De Ligt bij die 1-0

Ik kwam klaar
Lag wel veel ruimte in die hoek. Was een goede pass, maar zo speciaal vond ik hem ook weer niet.
pi_169062446
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:54 schreef skysherrif het volgende:

[ afbeelding ]
Overblijfsel van de performance coaches. Maak je geen zorgen, over een paar jaar hebben we gewoon weer alleen maar 65 kilo mannetjes.
pi_169062693
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2017 08:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Overblijfsel van de performance coaches. Maak je geen zorgen, over een paar jaar hebben we gewoon weer alleen maar 65 kilo mannetjes.
_O-
pi_169068169
quote:
Legia-fans verzamelen in Den Haag: politie staat op scherp

DEN HAAG - De politie in Den Haag is op alles voorbereid omdat fans van voetbalclub Legia Warschau donderdagmiddag in Den Haag verzamelen op weg naar Amsterdam.

Legia Warschau speelt donderdag in Amsterdam tegen Ajax de 'terugwedstrijd' in de Europa League. De Poolse club onderhoudt al lange tijd vriendschapsbanden met de supporters van ADO Den Haag. Om die reden heeft Legia georganiseerd dat de supportersbussen vanaf het Kyocera Stadion mogen vertrekken. Daar worden vele honderden supporters verwacht. De politie bevestigt deze ontvangst. Naar schatting komen er donderdag in totaal zo'n 2000 tot 2500 fans van de Poolse club naar de Arena.

De fans van de Legia zijn berucht. De Poolse club hangt inmiddels een zware straf boven het hoofd als supporters zich opnieuw misdragen bij een Europees duel. In Amsterdam, zo liet de politie daar weten, gelden extra veiligheidsmaatregelen. Zo zal er extra politie op de been zijn om wangedrag door supporters in de kiem te smoren. Daarnaast wordt het grootste deel van de binnenstad, de omgeving van station Zuid, en de metrostations tussen Amsterdam Centrum en Bijlmer Arena, aangewezen als veiligheidsrisicogebieden. Agenten mogen in deze gebieden preventief fouilleren.

Op alles voorbereid

'Ook wij zijn op alles voorbereid,' bevestigt een woordvoerder van de politie in Den Haag. 'We kijken mee, zowel bij het mogelijk verzamelen bij het ADO-stadion als elders in de stad.' Hoewel de politie formeel geen mededelingen doet over de inzet van de hoeveelheid manschappen is wel duidelijk dat het gaat om serieuze inzet. Er draait zelfs een zogeheten SGBO, wat staat voor Staf Grootschalig Bijzonder Optreden, zodat allerlei inzet snel kan worden geactiveerd. Ook woensdag al houdt de politie rekening met de komst van fans.

Het is de bedoeling dat de supportersbussen donderdag vanaf Den Haag op weg naar Amsterdam worden begeleid door agenten van de politie-eenheid Den Haag. Maar niet alleen tijdens die rit per touringcar staan de agenten op scherp. 'Het mag duidelijk zijn dat we ook alert zijn op supporters die bijvoorbeeld in de Haagse binnenstad komen,' aldus de woordvoerder. 'We hopen dat het een feest wordt en alles zonder problemen verloopt. Maar extra agenten staan paraat.'

Vernielingen

Vorige week werd in Warschau een groep Ajax-fans overvallen in een café door gemaskerde hooligans van de tegenpartij. Ook gooiden ze met flessen en stenen naar het pand. De Legia-aanhangers vluchtten voordat de politie ter plaatse was. Niemand werd aangehouden.Bij de aanval raakten geen supporters gewond. Wel liep het café schade op. Sindsdien uiten supportersgroepen over en weer dreigementen op social media. Het duel eindigde in Polen in 0-0.

Bron: http://www.omroepwest.nl/(...)itie-staat-op-scherp
:s)

[ Bericht 3% gewijzigd door Haags op 22-02-2017 14:09:07 ]
Zonder wrijving geen glans
pi_169068219
quote:
Hoop angst en er zou wel weer weinig gebeuren. Zoals altijd met football hooligans.
Groot fan van User Wotte
pi_169068652
quote:
Knikkende knietjes bij de Ajax-hoolies neem ik aan.
  woensdag 22 februari 2017 @ 14:53:36 #202
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169069183
quote:
'Feyenoord is koploper, maar Ajax en PSV zijn bij mij bekend als grootste clubs'

David Neres traint sinds afgelopen weekend mee bij Ajax. De Braziliaanse miljoenenaankoop kijkt ernaar uit om belangrijk te worden voor zijn ploeg. Aan zijn fitheid ligt dat in ieder geval niet.

"Ik ben fit en wil mezelf laten zien," begint Neres tegen Voetbal International, "maar het is aan de trainer om te bepalen wanneer hij me nodig heeft. Ik zal moeten wennen aan de nieuwe omgeving, dat is logisch, maar ik hoop me zo snel mogelijk aan te passen. Vooral de kou is nieuw voor mij. Ik heb veel kleren meegenomen."

Het belangrijkste is echter het voetballende gedeelte. "Fantastisch dat het nu gaat gebeuren. Ajax is een grote club waar ik erg veel kan leren en waarbij ik weet dat ze veel geld hebben betaald. Het is een hele verantwoordelijkheid, maar ik ga proberen heel goed te voetballen en weet dat het goedkomt."

De Eredivisie is voor Neres een zo goed als onbeschreven blad. "Ik weet niet veel van het Nederlandse voetbal. Feyenoord staat nu bovenaan, maar Ajax en PSV zijn bij mij bekend als de grootste clubs. Ik ken natuurlijk Romário en zijn verleden bij PSV, maar tussen ons is verder geen enkele vergelijking mogelijk."

Bron: https://www.voetbalprimeu(...)woordelijkheid-.html
Neres _O_
hoop zo dat de hype deze keer eens goed uitpakt.

[ Bericht 3% gewijzigd door mokkiemok op 22-02-2017 16:18:36 ]
pi_169069886
BREAKING: Schöne tekent 2 jaar bij.

AFCAjax twitterde op woensdag 22-02-2017 om 15:15:45 BREAKING | Lasse Schöne blijft nog 2️⃣ jaar voetballen bij de club waar hij van is gaan houden & verlengt contract… https://t.co/gNO5doIzut reageer retweet
  woensdag 22 februari 2017 @ 15:19:49 #204
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169069900
KLASSE SCHONE _O_ O+
  woensdag 22 februari 2017 @ 15:20:03 #205
414827 Wave103
It's not pop music
pi_169069906
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 15:19 schreef BobW het volgende:

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O*
pi_169069946
quote:

AFCAjax twitterde op woensdag 22-02-2017 om 15:15:45 BREAKING | Lasse Schöne blijft nog 2️⃣ jaar voetballen bij de club waar hij van is gaan houden & verlengt contract… https://t.co/gNO5doIzut reageer retweet
[ afbeelding ]
O+ O+ O+
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_169069951
quote:

[ afbeelding ]
Niks mis mee. Nu binnenkort Onana die zijn contract verlengt :)
Oh.
  woensdag 22 februari 2017 @ 15:22:41 #208
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169069966
quote:

[ afbeelding ]
Godverdomme mooi man _O_
  woensdag 22 februari 2017 @ 15:22:43 #209
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169069968
geen contract voor het leven, maar dit is zeker goed!
pi_169069972
In het contract zit optie voor nog één seizoen.
pi_169069996
Schøne _O_
  woensdag 22 februari 2017 @ 15:24:15 #212
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169070007
quote:
Schöne: ,,Ik blijf nog twee jaar voetballen bij de club waarvan ik ben gaan houden. Dat maakt me blij en doet me goed.''
pi_169070583
Fantastisch nieuws _O_.

Respect voor Schöne en Ajax wat betreft deze deal.
  woensdag 22 februari 2017 @ 15:49:19 #214
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_169070620
Overmars goed bezig.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 22 februari 2017 @ 15:59:49 #215
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169070785
Schone straks in top 50 met spelers met meest gespeelde wedstrijden voor Ajax _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169070796
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niks mis mee. Nu binnenkort Onana die zijn contract verlengt :)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_169070933
Ben benieuwd hoe het met die optie zit, aangezien Schöne het over twee jaar heeft maar hij vanwege de optie in principe drie jaar vastligt.
  woensdag 22 februari 2017 @ 16:07:17 #218
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169070940
RiedewaldGOD morgen weer _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 22 februari 2017 @ 16:15:52 #219
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169071101
Ik zag net al een bus vol legia fans bij de buren binnen stappen om daar te overnachten. Ik vroeg me al af wat ze hier in den Haag deden, maar dit verklaart veel.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 22 februari 2017 @ 16:22:24 #220
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_169071237
quote:
Peter Bosz beslist na de training van woensdagavond of David Neres donderdag tot de wedstrijdselectie behoort voor de Europa League-return in de Arena tegen Legia Warschau.

"We moeten goed beoordelen of Neres er al aan toe is", aldus Bosz woensdag op een persconferentie in Amsterdam. "Als we hem bij de selectie nemen, dan komen er ook verwachtingen. En je moet je afvragen of dat nu al reëel is voor zo'n jongen."

Ook over de inzetbaarheid van Daley Sinkgraven neemt Bosz pas na de training een besluit, zo vertelde hij in aanloop naar de tweede wedstrijd in de zestiende finales.

De 21-jarige linksback ontbrak zondag in de uitwedstrijd bij Vitesse (0-1) vanwege een enkelblessure. Hij werd in de basis vervangen door Jairo Riedewald.

Neres keek in de Gelredome vanaf de tribune toe. De 19-jarige Braziliaan, die deze winter voor twaalf miljoen euro overkwam van Sao Paulo, traint inmiddels een week mee met de Amsterdamse club.

Kluivert
Justin Kluivert, die dit kalenderjaar al een aantal keer een basisplaats kreeg als vleugelaanvaller, zal sowieso niet aan de aftrap verschijnen tegen Legia. De 17-jarige aanvaller speelde namelijk dinsdag mee met Ajax onder-19 in het Youth League-duel met Dinamo Kiev (3-0 winst).

De wedstrijd tussen Ajax en Legia begint donderdag om 19.00 uur en staat onder leiding van de Engelse arbiter Anthony Taylor. Het eerste duel in de zestiende finales eindigde vorige week in Warschau in 0-0.

Sinkgraven
De Ajax-trainer kan ook weinig zeggen over Daley Sinkgraven. De linksback raakte vorige week geblesseerd aan zijn enkel en is een twijfelgeval voor het duel met Legia. Pas na de training weet Bosz of Sinkgraven voldoende is hersteld, zo laat hij weten aan de NOS. "Want ik vind dat je bij dit soort wedstrijden honderd procent moet zijn."

Bron: http://www.nu.nl/voetbal/(...)ax-selectie-zit.html
pi_169071312
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 15:23 schreef Brammess het volgende:
Schøne _O_
  woensdag 22 februari 2017 @ 16:26:39 #222
414827 Wave103
It's not pop music
pi_169071333
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:22 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Dus zonder Kluivert op de bank mogelijk geen reserve buitenspelers :?
pi_169071408
Morgen ook weer eens naar het stadion.
  woensdag 22 februari 2017 @ 16:34:03 #224
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169071475
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:26 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk dat Neres erbij zit als Kluivert niet fit wordt bevonden. Heeft gisteren al 90 min erop zitten
pi_169071493
Ik hoop echt dat we winnen morgen.
Groot fan van User Wotte
pi_169071501
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:26 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Cerny is er ook nog toch?
Oh.
pi_169071520
Ik heb gezegd als (K)lasse bijtekent koop ik een shirtje dus....
  woensdag 22 februari 2017 @ 16:38:35 #228
446803 Tagliano
pi_169071557
quote:
De weg naar de finale is nog lang, maar Peter Bosz denkt dat Ajax de Europa League kan winnen. Dat zei de trainer van de Amsterdammers woensdagavond voorafgaand aan de return van donderdag (19.00 uur) tegen Legia Warschau in de zestiende finale.
'Ik denk dat Ajax de Europa League kan winnen', reageerde Bosz tijdens zijn persconferentie op een eerdere uitspraak van Lasse Schöne. 'Of dat realistisch is, zal nog blijken. Ik ben altijd heel positief ingesteld. Ik ga altijd van onze eigen kracht uit en vind dat wij een goed elftal hebben. Dus waarom niet? Ik denk dat het wel kan. Ik zeg ook niet dat de kans groot is. Ik zeg dat het kan. Als je daar niet meer in gelooft, gaan wij morgen niet positief de wedstrijd in.'

Ajax heeft na het 0-0 gelijkspel van vorige week een zege nodig om de achtste finale te bereiken. Tenzij er natuurlijk ook in Amsterdam niet wordt gescoord. Dan bieden penalty's uitkomst. 'Zo ver willen we het niet laten komen. We gaan proberen de wedstrijd voortijdig te beslissen', zei Bosz. 'Al deze vragen komen altijd bij een ploeg die veel penalty's gemist heeft. Dan krijg je van die vragen van "Kun je het trainen?" en dat soort zaken. Wij zorgen dat we het voor die tijd afmaken morgen.'

Sinkgraven
Bosz weet nog niet of Daley Sinkgraven kan meespelen. De 21-jarige linksback miste het uitduel met Vitesse van afgelopen zondag door een enkelblessure. Jairo Riedewald had daardoor weer eens een basisplaats. 'Sinkgraven is aan de beterende hand. Zo meteen wil ik kijken of dat voldoende is om er morgen bij te zijn. Bij dit soort wedstrijden moet je honderd procent zijn.' Justin Kluivert zal in ieder geval niet in de basis starten. De zeventienjarige aanvaller deed mee bij Ajax Onder-19.

Of het tegen de Polen van een debuut van winteraankoop David Neres komt, wilde Bosz niet zeggen. 'Wij moeten beslissen of hij er aan toe is om al mee te spelen. Hij is amper een week hier. Er zijn enorme veranderingen voor die jongen: ander land, ander weer, andere manier van spelen, nieuwe jongens. Dus wij moeten beoordelen of hij daar al aan toe is. Neres kan ook met Jong Ajax spelen, als hij bij ons niet speelt in het begin. Eerst maar eens kijken wat we morgen doen.'
http://www.vi.nl/nieuws/bosz-ajax-kan-de-europa-league-winnen.htm
Waarom streven naar de halve finale als je dat ding ook gewoon kan winnen ja toch
  woensdag 22 februari 2017 @ 16:40:17 #229
446803 Tagliano
pi_169071582
Mooie stemmingmakerij ook weer
MikeVerweij twitterde op woensdag 22-02-2017 om 16:29:53 #Ajax heeft @Donny_beek6 #Nouri De Jong en Eiting. Contractverlenging Lasse Schone: reageer retweet
Eerst in een poll het zo formuleren dat haast iedereen wel zal zeggen dat het naar die gasten een slecht signaal is, en straks van de hoogste toren roepen dat het publiek dus het beleid kut vindt :')
  woensdag 22 februari 2017 @ 16:41:55 #230
414827 Wave103
It's not pop music
pi_169071610
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:40 schreef Tagliano het volgende:
MikeVerweij twitterde op woensdag 22-02-2017 om 16:29:53 #Ajax heeft @Donny_beek6 #Nouri De Jong en Eiting. Contractverlenging Lasse Schone: reageer retweet
Eerst in een poll het zo formuleren dat haast iedereen wel zal zeggen dat het naar die gasten een slecht signaal is, en straks van de hoogste toren roepen dat het publiek dus het beleid kut vindt :')
Belachelijk, mooi dat ruime meerderheid 'geweldig' stemt
  woensdag 22 februari 2017 @ 16:42:06 #231
414827 Wave103
It's not pop music
pi_169071614
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Cerny is er ook nog toch?
Is die weer fit?
  woensdag 22 februari 2017 @ 16:43:57 #232
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169071647
Mike Verweij :r :r
pi_169071661
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:42 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Is die weer fit?
Dacht van wel.
Oh.
pi_169071670
quote:
Parodie op een journalist die man.
Oh.
pi_169071686
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:35 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop echt dat we winnen morgen.
Ik niet.
pi_169071749
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:45 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Ik niet.
Voor welke club ben jij eigenlijk?
Oh.
pi_169072001
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:38 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Waarom streven naar de halve finale als je dat ding ook gewoon kan winnen ja toch
Bosz is dus al net zo gek als Drank de Boer.
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:01:57 #238
446803 Tagliano
pi_169072011
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:01 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hij zegt het wel ietsje genuanceerder overigens. Maar het was wel direct het eerste waar ik aan dacht ja :')
pi_169072050
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:01 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Hij zegt het wel ietsje genuanceerder overigens. Maar het was wel direct het eerste waar ik aan dacht ja :')
Klopt. Drank zei letterlijk dat ze niet minder waren dan Napoli _O_
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:04:17 #240
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169072060
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:01 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Met Frank kwamen we niet, of met moeite door de groepsfase heen. Boven jezelf uitstijgen, geen pech hebben met bijv arbitrage zoals vorige week, een gunstige loting en we kunnen redelijk ver komen
pi_169072086
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:04 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Met Frank kwamen we niet, of met moeite door de groepsfase heen. Boven jezelf uitstijgen, geen pech hebben met bijv arbitrage zoals vorige week, een gunstige loting en we kunnen redelijk ver komen
Wat noem je ver? Kwartfinale is max denk ik en dan moet je al gelukkig loten
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:07:12 #242
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169072125
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:05 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wat noem je ver? Kwartfinale is max denk ik en dan moet je al gelukkig loten
Met de manier waarop we nu spelen is de kwartfinale ook heel ver weg, alles moet gewoon mee zitten. Maar als je er zelf al niet in gelooft dat je ver kan komen hoef je er natuurlijk niet eens aan te beginnen
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:08:37 #243
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169072163
quote:
Hahaha wat een staatsmongool
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_169072203
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:07 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Maar als je er zelf al niet in gelooft dat je ver kan komen hoef je er natuurlijk niet eens aan te beginnen
Dat vind ik altijd van die loze teksten. Een sporter weet echt wel wanneer iets te doen is of niet te doen. En ze doen echt wel hun uiterste best hoor. Maar je weet zelf toch ook wel dat Leicester niet in de CL winst gelooft?
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:18:59 #245
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_169072430
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:38 schreef Tagliano het volgende:

[..]

AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_169072474
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:04 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Met Frank stonden we bijna in de kwartfinale, want we hadden natuurlijk gewoon van Dnipro Dnipropetrovsk moeten winnen.

Leuk dat Bosz dit zegt maar zorg er eerst maar voor dat ze Legia uitschakelen.
pi_169072543
Ik acht ajax alleen echt kansloos tegen roma en man united (er van uitgaande dat deze alle focus leggen om de EL dan maar te winnen). Dan natuurlijk een boel ploegen waar ajax zeker niet favoriet is, maar op een goede dag...
pi_169072557
En lasse held ! :)

Hoop wel dat zeker volgend seizoen op 6 ook regelmatig een eijting of de jong komt te spelen, maar ik denk dat schone voor de cohesie van het team ook erg belangrijk is. Zie hem wel als de oudste en verstandigste.
pi_169072644
Ajax gaat wss tegen Monaco spelen in de youth league

alhoewel onze ex speler peeters, terug na een lange blessure, de 2 1 maakt

BvdPloegg twitterde op woensdag 22-02-2017 om 17:23:24 Real terug in de wedstrijd. Niemand minder dan oud-Ajacied Mink Peeters zorgt voor 2-1. Nog een half uur. #monrea reageer retweet
Zou zomaar een speler voor de toekomst van het nl eltfal kunnen zijn die peeters
pi_169072684
En real madrid terug in de wedstrijd, 2 2.
pi_169072797
en het lijkt er nu op dat we toch tegen real madrid gaan spelen, 2 3
  woensdag 22 februari 2017 @ 17:39:31 #252
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_169072892
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:20 schreef BobW het volgende:

[..]

Met Frank stonden we bijna in de kwartfinale, want we hadden natuurlijk gewoon van Dnipro Dnipropetrovsk moeten winnen.

Maar dat deden ze niet . Jaartje later wel eruit in de zwakste EL-poule aller tijden
RED ONS HENNIEGOD
pi_169073622
quote:
9s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:39 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maar dat deden ze niet . Jaartje later wel eruit in de zwakste EL-poule aller tijden
Molde _O_

El Ghazi die vanwege de ''wind'' op de doellijn miste _O_
  woensdag 22 februari 2017 @ 18:15:45 #255
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_169073654
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:14 schreef Brammess het volgende:

[..]

Molde _O_

Wat ben ik blij dat we van die talentloze idioot af zijn
RED ONS HENNIEGOD
pi_169073705
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:14 schreef Brammess het volgende:

[..]

Molde _O_

Molde, wat was dat uit en thuis gęnant.
pi_169073708
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 22 februari 2017 @ 18:23:49 #258
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169073815
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 17:20 schreef BobW het volgende:

[..]

Ohja die was ik even vergeten :D Al speelden we toen vooral uit tegen een Legia dat er niks van bakte, volgens mij waren we zelf toen ook niet echt goed, en hadden we de poulefase natuurlijk ontlopen via de CL
pi_169073819
Hoelaat speelt Feyenoord morgen?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_169073821
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Molde, wat was dat uit en thuis gęnant.
Fischer wist ook niet van ophouden qua kansen missen :')
pi_169073824
NERES IN DE SELECTIE JONGENS OMGGGGGGGGG
  woensdag 22 februari 2017 @ 18:24:39 #262
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_169073835
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vanwaar dit ineens?
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Geil
pi_169073850
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:23 schreef Brammess het volgende:

[..]

Fischer wist ook niet van ophouden qua kansen missen :')
Dat thuisduel was wel het triest van allen.
pi_169073863
De ner _O_
pi_169073864
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:24 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Vanwaar dit ineens?
Sorry, beetje flauw idd.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_169073868
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oh, even hier checken.
pi_169073876
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:26 schreef Brammess het volgende:
De ner _O_
De_Neer.
pi_169073891
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat thuisduel was wel het triest van allen.
Met El Ghazi die vanaf 5 meter op de lat schoot toch?
pi_169073893
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:26 schreef Vasion het volgende:

[..]

Oh, even hier checken.
Doe dan op zijn minst Teletekst 819.

lul
pi_169073904
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:27 schreef Brammess het volgende:

[..]

Doe dan op zijn minst Teletekst 819.

lul
Europa League winnen, zit dat erin Bram? :)
pi_169073917
Ben benieuwd wat Neres ons gaat laten zien :)
Morgen winnen moet te doen zijn, zeker in eigen huis. Zou mooi zijn als we dit jaar echt ver komen in de EL O+
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_169073925
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:28 schreef Vasion het volgende:

[..]

Europa League winnen, zit dat erin Bram? :)
Zeg nooit nooit maar de kans acht ik niet veel groter dan 2 procent.
pi_169073930
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Oh.
pi_169073956
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben benieuwd wat Neres ons gaat laten zien :)
Morgen winnen moet te doen zijn, zeker in eigen huis. Zou mooi zijn als we dit jaar echt ver komen in de EL O+
Zonder dollen hoop ik dit oprecht. Met Ziyech, Kluivert en die Neres heb je gewoon een leuke ploeg. Kunnen die een beetje ervaring meepakken en zichzelf in de kijker werpen.
pi_169073974
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:27 schreef Brammess het volgende:

[..]

Met El Ghazi die vanaf 5 meter op de lat schoot toch?
Zoiets. Maradonny met de enige goal van Ajax.
pi_169073977
Ajax in de youth league tegen real madrid dus, weerzien met mink peeters
pi_169074007
Halve finale ofzo kan gewoon met een gunstige loting. Alleen lig je er gewoon uit als je een Shaktar of United krijgt.
pi_169074023
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:31 schreef skysherrif het volgende:
Ajax in de youth league tegen real madrid dus, weerzien met mink peeters
alexkirkland twitterde op woensdag 22-02-2017 om 18:01:52 Brilliant comeback win in Monaco takes RM U19s into UEFA Youth League QFs. 2-0 down, won 4-3. Halftime sub Mink Peeters scored twice. reageer retweet
pi_169074075
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:33 schreef Brammess het volgende:
Halve finale ofzo kan gewoon met een gunstige loting. Alleen lig je er gewoon uit als je een Shaktar of United krijgt.
Niks mis mee om die ambitie te hebben in elk geval.
Oh.
pi_169074090
Hopelijk voor die jongen wordt hij verkocht aan een Europese subtopper dat hij daar weer aan spelen kan toekomen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 22 februari 2017 @ 18:39:38 #281
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_169074112
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:38 schreef Seam het volgende:
Hopelijk voor die jongen wordt hij verkocht aan een Europese subtopper dat hij daar weer aan spelen kan toekomen.
Eerst mag die aanmodderen bij een degradatieclub daar of een 2de Liga club zoals zovelen
RED ONS HENNIEGOD
pi_169074120
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:38 schreef Seam het volgende:
Zal uiteindelijk wel bij PSV of Feyenoord terecht komen.
Oh.
pi_169074122
United heeft niet een al te best track record, afgelopen tijd van zowel Ajax, PSV als Feyenoord verloren en voor de rest dramatisch presterend.

Die rollen wij lachend op.
pi_169074164
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
United heeft niet een al te best track record, afgelopen tijd van zowel Ajax, PSV als Feyenoord verloren en voor de rest dramatisch presterend.

Je kan misschien één van de wedstrijden winnen, maar dan maakt United dat wel goed in de return.
Oh.
pi_169074198
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Ze draaien wel weer stukken beter en Zlatan heeft zijn vorm daar ook gevonden.
  woensdag 22 februari 2017 @ 18:46:21 #286
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_169074212
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je kan misschien één van de wedstrijden winnen, maar dan maakt United dat wel goed in de return.
Dat zag je dit jaar wel tegen Feyenoord. 1ste wedstrijd gooien ze er met de pet naar en de 2de wedstrijd walsen ze er gewoon eenvoudig overheen met een beetje inspanning.
RED ONS HENNIEGOD
pi_169074313
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:33 schreef Brammess het volgende:
en roma ook wel
pi_169074345
Jongens, menen jullie dat halve finale gedoe echt?
pi_169074397
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet het wel als ambitie hebben, dat we het werkelijk gaan halen geloof ik geen moment in. Denk dat we de kwartfinale niet eens halen.
Oh.
pi_169074404
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je moet het wel als ambitie hebben, dat we het werkelijk gaan halen geloof ik geen moment in. Denk dat we de kwartfinale niet eens halen.
Ik ben nog onzeker over morgen zelfs.
pi_169074409
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
veel te jonge selectie om dat met vol geweten te durven beweren natuurlijk, maar men mag dromen
pi_169074428
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik ben nog onzeker over morgen zelfs.
Zou wel typisch Ajax zijn ja, al zet ik voor nu nog in op een 2-0 overwinning.
Oh.
pi_169074450
wat een verlies nog extra zuur zou maken is dat je van een halve neo nazi ploeg verliest die nog eens wordt gesteund door die tokkies uit den haag, hoop echt zo dat we morgen goed winnen
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2017 @ 18:59:31 #294
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_169074465
quote:

[ afbeelding ]
^O^
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_169074475
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:59 schreef skysherrif het volgende:
wat een verlies nog extra zuur zou maken is dat je van een halve neo nazi ploeg verliest die nog eens wordt gesteund door die tokkies uit den haag, hoop echt zo dat we morgen goed winnen
Het maakt het vooral zuur dat die ploeg er geen klote van kan. En je vorige week een geldig doelpunt is onthouden natuurlijk.
Oh.
pi_169074541

woensdag 22 februari 2017 @ 19:03:40 #297
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_169074548
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het maakt het vooral zuur dat die ploeg er geen klote van kan. En je vorige week een geldig doelpunt is onthouden natuurlijk.
Ik was niet onder de indruk van ze.
Het moet wel te doen zijn. Alleen vrees ik een gluiperige late gelijkmaker.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_169074562
quote:
Met hun lelijke logo.
Oh.
pi_169074578
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik was niet onder de indruk van ze.
Het moet wel te doen zijn. Alleen vrees ik een gluiperige late gelijkmaker.
Gewoon snel 1-0 maken en dan de boel uitcounteren.
Oh.
pi_169074683
quote:
las ook op youtube een paar van die ado tokkies die zeiden dat er hordes polen naar nederland kwamen. Ben benieuwd
  woensdag 22 februari 2017 @ 19:09:48 #301
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_169074688
Dicht
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')