Ik zie nog niks staan op het rooster...quote:Op dinsdag 21 februari 2017 13:48 schreef tailfox het volgende:
vrijdag komt mijn dit is geen carnival.
zet me zo rooster
moet je ff goed kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie nog niks staan op het rooster...
Hier druk druk. Je show helemaal vergetenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dacht ik gisterenavond tijdens mijn show ook
Alles wel?
Goed hoor, weinig nieuws.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier druk druk. Je show helemaal vergeten
Hoe is het daar?
welke kamergotchi heb jij?quote:
Ik heb maar geen Kamergotchi geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
welke kamergotchi heb jij?
Ik heb Rutte
Geen aandacht geven. Sterft ie vanzelfquote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb maar geen Kamergotchi geïnstalleerd.Voor je het weet moet je een Kuzu gaan verzorgen.
Menu voor Kuzuquote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen aandacht geven. Sterft ie vanzelf
Vanavond heb ik zelf een varkenshaasjequote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:50 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Menu voor Kuzu![]()
Ontbijt: bacon & eggs
Lunch: varkenshaasje met champignonsaus
Diner: babi pangang
En voor 's nachts tussen de lakens; een mooi, sexy geitje!quote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:50 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Menu voor Kuzu![]()
Ontbijt: bacon & eggs
Lunch: varkenshaasje met champignonsaus
Diner: babi pangang
Wilders had vandaag een geit voor Erdoganquote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
En voor 's nachts tussen de lakens; een mooi, sexy geitje!
lekker voorjaarsweertje he? We hebben een dagje kringloop gedaan: 6 winkels in de regio bezocht.quote:
Nog leuke dingen gevonden?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
lekker voorjaarsweertje he? We hebben een dagje kringloop gedaan: 6 winkels in de regio bezocht.
Hier ook alles goed!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 17:56 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wilders had vandaag een geit voor Erdogan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |