Bij mij kwam het door haar blik en manier van praten en bewegen. Moeilijk uit te leggen, maar die vond ik bv meer 'freak' uitstralen dan die rode van Riks.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde of ik dat dacht door het uiterlijk of het hele overkomen.
Geldt dat niet voor samenzijn met een boer in het algemeen? Of in ieder geval in de meeste gevallen.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het betekent dat je je schoonfamilie heel vaak ziet, en je eigen familie weinig.
Maar bedoel jij met rood die 29-jarige met helium stem? Of kort rood haar?quote:Op zondag 19 februari 2017 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij kwam het door haar blik en manier van praten en bewegen. Moeilijk uit te leggen, maar die vond ik bv meer 'freak' uitstralen dan die rode van Riks.
Zou idd kunnen. Hij kon het gewoon bedoelen als 'echt twee gezichten, het opgemaakte poserende en het naturelle spontane'. Hij kon bedoelen dat hij beide gezichten gewoon leuk vond maar wel heel verschillend.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die echt in zijn naïviteit gemaakt heeft trouwens.... hij realiseerde zich direct daarna nog niet eens wat voor afzeikopmerking hij gemaakt had, zelfs niet aan de hand van haar blik.
Helium die hij geen stront zag scheppen.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar bedoel jij met rood die 29-jarige met helium stem? Of kort rood haar?
http://boerzoektvrouw.kro(...)iks/vrouw/catharina/quote:Op zondag 19 februari 2017 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar bedoel jij met rood die 29-jarige met helium stem? Of kort rood haar?
Ja de hele uitzending heeft niemand haar rode haar benoemd. En met rood haar bedoelden we die met kort haar, die te leuk voor hem was..dus vandaarquote:Op zondag 19 februari 2017 22:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://boerzoektvrouw.kro(...)iks/vrouw/catharina/
Was me nog niet opgevallen, maar nu je het zo zegt erger ik me er met terugwerkende kracht behoorlijk aanquote:Op zondag 19 februari 2017 22:25 schreef Greys het volgende:
Ik zal binnenkort even beter m'n best doen om namen te onthouden want dit vage omschrijfgedoe van mij is vast irritant![]()
Ja, klopt ja. Marc lijkt me idd wel wat zwaarmoedig, wat stemmingsgevoelig ook. Ook wel een beetje onzeker denk ik. Op zich lijkt het me verder overigens best een lieve/leuke man. Maar het gaat vooralsnog gewoon wel iets te moeizaam allemaal. Herman vond ik stúkken spontaner dan Marcquote:Op zondag 19 februari 2017 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marc zei ook te zoeken naar een positieve meid, omdat hij dat soms minder is, oid.
En Herman leek spontaner dan Marc
Hopelijk vindt hij iemand die niet wanhopig is.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:32 schreef Forbry het volgende:
Ik heb weinig met Olke, maar hij is wel iemand die ik een hele goede/lieve match gun.
Jaaaaaaaaaaquote:Op zondag 19 februari 2017 22:32 schreef Forbry het volgende:
Ik heb weinig met Olke, maar hij is wel iemand die ik een hele goede/lieve match gun.
Daisy Duck is toch duidelijk genoeg?quote:Op zondag 19 februari 2017 22:25 schreef Greys het volgende:
Ik zal binnenkort even beter m'n best doen om namen te onthouden want dit vage omschrijfgedoe van mij is vast irritant![]()
Ja ik had dat gevoel ook. Ik weet ook niet waarvan.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:51 schreef Forbry het volgende:
Niemand die die Nicole (van Marc) bekend voorkwam trouwens? Ik dacht dat ik haar misschien wel eens eerder op tv had gezien ofzo, maar het kan ook IRL zijn geweest... ik ken haar iig zeker weten ergens van (of ze is qua uiterlijk een kopie van iemand).
Gezellig!!quote:Wat zou jij doen om je thuis te voelen op een nieuwe plek?
Een paar spulletjes meenemen die het gezellig maken, zoals en uitklaplamp van Ikea
Ja! Precies dat. Twijfel of ze al ergens eerder is geweest, ken ik haar privé, etcquote:Op zondag 19 februari 2017 22:51 schreef Forbry het volgende:
Niemand die die Nicole (van Marc) bekend voorkwam trouwens? Ik dacht dat ik haar misschien wel eens eerder op tv had gezien ofzo, maar het kan ook IRL zijn geweest... ik ken haar iig zeker weten ergens van (of ze is qua uiterlijk een kopie van iemand).
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |