Ach, ze zijn gewoon jong en niet zo ervaren, en het is in Frankrijk ook prima mogelijk om in een eigen huisje op het terrein te gaan wonen.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:10 schreef luxerobots het volgende:
Die labiele onzekere typjes passen wel bij Herman.
Als je je leven enigszins op poten hebt, ga je natuurlijk niet bij een boer wonen die nog bij zijn ouders in Frankrijk woont.
Ja, snap wat je bedoelt, maar ik denk dat Riks dat wel een beetje nodig heeft, een beetje een feeks maar dan met een goed hart.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ze lijkt me op zich wel aardig, maar voor de rest totaal mijn type niet denk ik. Ze doet me ook een beetje 'freaky' aan. Ze lijkt me idd juist wel een aanpakker, dat wel
Maar jij bent een vrouw.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond haar niet sympathiek. Of iets simpel misschien.
Wie weet valt het erg mee
Veul te leuk? Ze lijkt me heel leuk, maar dat vind ik Herman ookquote:Op zondag 19 februari 2017 21:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die is veul te leuk voor Herman.
Moet ze op een stinkboerderij zitten in Frankrijk waar ze niemand kent.
Was ze niet te stil voor hem? Ik kan niet het hele gesprek herinneren, enkel dat hij meer zei en zij best rustig was.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zij vond hem 'nog tien keer leuker in het echt'. Ze vond hem écht heel leuk. Snap er geen kont van dat hij haar niet koos.
Een eigen huisje op het terrein. Dat zal je droom maar zijn.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, ze zijn gewoon jong en niet zo ervaren, en het is in Frankrijk ook prima mogelijk om in een eigen huisje op het terrein te gaan wonen.
Kreeg ook het idee dat het zoiets was. Dat het met haar samen wat té was zeg maar ...quote:Op zondag 19 februari 2017 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was ze niet te stil voor hem? Ik kan niet het hele gesprek herinneren, enkel dat hij meer zei en zij best rustig was.
Precies ja, freaky. Een beetje psycho, past goed bij Riks. Dat gaat wel wat worden.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ze lijkt me op zich wel aardig, maar voor de rest totaal mijn type niet denk ik. Ze doet me ook een beetje 'freaky' aan. Ze lijkt me idd juist wel een aanpakker, dat wel
Klopt. Ik zou wil looks en karakterquote:
Dan zit je iig al stukken beter dan hier in een sociaal huurflatje en over 10 jaar in een sociale huurwoning in een Vinexwijk.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een eigen huisje op het terrein. Dat zal je droom maar zijn.
Gewoon rustige/introverte, wat serieuzere/diepgaandere types. Vond er weinig labiel aan.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, ze zijn gewoon jong en niet zo ervaren, en het is in Frankrijk ook prima mogelijk om in een eigen huisje op het terrein te gaan wonen.
Marc zei ook te zoeken naar een positieve meid, omdat hij dat soms minder is, oid.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Kreeg ook het idee dat het zoiets was. Dat het met haar samen wat té was zeg maar ...
Ook met je schoonouders om de hoek?quote:Op zondag 19 februari 2017 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zit je iig al stukken beter dan hier in een sociaal huurflatje en over 10 jaar in een sociale huurwoning in een Vinexwijk.
Sterker nog; ik zou mijn bovengemiddeld leuke tweekapper in een uitstekende wijk vrij makkelijk ruilen tegen een chaletje op een behoorlijke kavel in Frankrijk.
Ja dat laatste snap ik hoor maar ik reageerde op een post waarin gesteld werd dat zij veel te leuk was voor hem. Dus ik gaf aan dat zij hem anders wel heel leuk vond.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was ze niet te stil voor hem? Ik kan niet het hele gesprek herinneren, enkel dat hij meer zei en zij best rustig was.
Dat iemand jou leuk vindt moet niet teveel tellen. Je moet iemand eerst zelf leuk vinden.
Ook je schoonouders op die kavel?quote:Op zondag 19 februari 2017 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zit je iig al stukken beter dan hier in een sociaal huurflatje en over 10 jaar in een sociale huurwoning in een Vinexwijk.
Sterker nog; ik zou mijn bovengemiddeld leuke tweekapper in een uitstekende wijk vrij makkelijk ruilen tegen een chaletje op een behoorlijke kavel in Frankrijk.
Alleen dat 'model' lijkt me echt een wacko.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:16 schreef Forbry het volgende:
[..]
Gewoon rustige/introverte, wat serieuzere/diepgaandere types. Vond er weinig labiel aan.
Misschien is zij ook wel te lief voor hem. Hij weet wel van aanpakken getuige de opmerking tegen "het model".quote:Op zondag 19 februari 2017 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat laatste snap ik hoor maar ik reageerde op een post waarin gesteld werd dat zij veel te leuk was voor hem. Dus ik gaf aan dat zij hem anders wel heel leuk vond.
Ja ik twijfelde of ik dat dacht door het uiterlijk of het hele overkomen.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen dat 'model' lijkt me echt een wacko.
Als de kavel groot genoeg is boeit dat toch niet?quote:Op zondag 19 februari 2017 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook je schoonouders op die kavel?
Ja kan ook. Maar hij koos ook nóg stillere meisjes.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is zij ook wel te lief voor hem. Hij weet wel van aanpakken getuige de opmerking tegen "het model".
Dat vond ik idd de enige uitzondering op wat ik schreef. Vond haar wel lief, maar vreemd.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen dat 'model' lijkt me echt een wacko.
Marc is een goed slaapmiddel. Drie minuten naar 'm luisteren (hij zegt niks) dan ben ik ZZzzzzzzzzquote:Op zondag 19 februari 2017 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marc zei ook te zoeken naar een positieve meid, omdat hij dat soms minder is, oid.
En Herman leek spontaner dan Marc
Het betekent dat je je schoonfamilie heel vaak ziet, en je eigen familie weinig.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de kavel groot genoeg is boeit dat toch niet?
Ik denk dat hij die echt in zijn naïviteit gemaakt heeft trouwens.... hij realiseerde zich direct daarna nog niet eens wat voor afzeikopmerking hij gemaakt had, zelfs niet aan de hand van haar blik.quote:Op zondag 19 februari 2017 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is zij ook wel te lief voor hem. Hij weet wel van aanpakken getuige de opmerking tegen "het model".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |