quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef de ongemogelijke het volgende:
36 voor Riks
88 voor David
829 voor Marc
206 voor Olke
40 voor Herman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
Herman wist niet waar hij zijn hoofd moest leggen bij die knuffel
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Die kan als haan fungeren in de ochtendquote:Op zondag 19 februari 2017 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Riks kiest die meid van 29 met aparte stemThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Jaquote:kan niet geloven dat dit een leeftijdsgenootje is
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Deze meisjes wil ik wel ontmaagden. Zij mogen me ontknapen tho... | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Meid helemaal rechts ajbOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
No way dat dat klopt.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jakan niet geloven dat dit een leeftijdsgenootje is
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oh mijn god. Ik ook niet.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jakan niet geloven dat dit een leeftijdsgenootje is
Your beauty never ever scared me.![]()
Dan slik ik eerst een vork in, allen.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:18 schreef Joezi het volgende:
ik zou iedereen in dit topic wel een knuffel willen geven![]()
Dat model ziet er nu aan tafel al wat mooier uitOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Bij Herman zal er ook een hooverhand zijn geweest."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Wacht ff hoor, bij tafel 1 meisje helemaal rechts niet?
Nopequote:Op zondag 19 februari 2017 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor, bij tafel 1 meisje helemaal rechts niet?![]()
Ik vind die meiden van Herman, die hij kiest, toffer dan die van dat verkopertje
Helaasquote:Op zondag 19 februari 2017 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor, bij tafel 1 meisje helemaal rechts niet?![]()
![]()
Kijken mag.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Meenemen uit het concentratiekamp
Daar staat de doodstraf op![]()
Jammer, leuk gezicht, leek me wel heel lief.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die meid van 29 met stem heeft elk uur een andere look
Dat Looney Tunes-karakter is dus jonger dan ik?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Gvd ik had het gewoon goed met haar naam. Jullie brachten mij in verwarring.Your beauty never ever scared me.![]()
The voice is door, nog een week plastic glazen op tafel.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
quote:Op zondag 19 februari 2017 21:20 schreef PirE het volgende:
The voice is door, nog een week plastic glazen op tafel.![]()
![]()
Jongens die heliumballon is echt geen 29 hoor.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Serieus?quote:Op zondag 19 februari 2017 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer, leuk gezicht, leek me wel heel lief.![]()
Als rechtgeaarde boer uit Amerika komt er geen kleurling op de boerderij.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die is te leuk voor hemquote:
Hij kiest wel echt spontane gezellige vrouwen, mooie en minder mooie.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
wat een vervelend stemmetje.... "heel graag zelfs denk ik... jahaa"Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja. Jij vond haar niet mooi?quote:
Ze mag nog mee om op het land te werken.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als rechtgeaarde boer uit Amerika komt er geen kleurling op de boerderij.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Anke niet. Wat.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
ze lijkt minstens 10 jaar ouderquote:Op zondag 19 februari 2017 21:21 schreef Mani89 het volgende:
Jongens die heliumballon is echt geen 29 hoor.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Haar vader had roest aan pijp, dat doet wat met een mens.quote:Op zondag 19 februari 2017 21:21 schreef Mani89 het volgende:
Jongens die heliumballon is echt geen 29 hoor.![]()
Ja, door Tomquote:Op zondag 19 februari 2017 21:21 schreef Harwich het volgende:
vorige boer zoekt vrouw deden pas een paar bloedmooie meiden mee zeg
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: