ik ben ook verliefd.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Klopt niet met het beeld van China. Is vast een Belgische frietkoteigenaar.
Boeie, ik kijk er graag naar.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Klopt niet met het beeld van China. Is vast een Belgische frietkoteigenaar.
Ik vind de beelden vaak wel wat toevoegen bij dit programma, in tegenstelling tot de Rijdende Rechter bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 februari 2017 20:42 schreef JayHovah het volgende:
Ik hoop dat ze een keer die drone in de koffer laten liggen. Die gimmick met die camerabeelden ervan heb ik nou wel eens gezien. Ze gebruiken die zo vaak, het is net alsof ze voor Één de beelden moeten uitzenden om het aanschaft budget voor die drone te verklaren...
volgens mij zitten er soms nogal wat regionale verschillen in Vlaams dialectquote:Op vrijdag 3 maart 2017 08:23 schreef Djeez het volgende:
Hier ook een vaste kijker van dit programma. Pas later ontdekt, maar eenmaal gebingewatcht helemaal fan. Deze Vlaming maakt zulke boeiende programma's, met Noord-Korea als beste aflevering. Maar waarom wordt de beste man zelfs bij de BRT ondertiteld?!
Goede tip, thanks!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:33 schreef kissaa het volgende:
Aanstaande zondagochtend 5 maart van 11.00 uur tot 13.00 uur een extra uitzending van Waes met niet eerder vertoonde fragmenten op Belgie 1.
top!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:33 schreef kissaa het volgende:
Aanstaande zondagochtend 5 maart van 11.00 uur tot 13.00 uur een extra uitzending van Waes met niet eerder vertoonde fragmenten op Belgie 1.
Ik ben nog nooit ergens geweigerd in China :pquote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:13 schreef Blord het volgende:
Volgens mij is Wendy van de geheime dienst. Dat meisje krijgt alles voor elkaar. Wedden dat Tom toestemming krijgt om een klooster met monniken te bezoeken ?
Omdat ze bij de VRT klachten kregen dat ze wel Westvlamingen en Limburgers ondertitelden maar Antwerpenaren niet ...quote:Op vrijdag 3 maart 2017 08:23 schreef Djeez het volgende:
Hier ook een vaste kijker van dit programma. Pas later ontdekt, maar eenmaal gebingewatcht helemaal fan. Deze Vlaming maakt zulke boeiende programma's, met Noord-Korea als beste aflevering. Maar waarom wordt de beste man zelfs bij de BRT ondertiteld?!
quote:Op zondag 5 maart 2017 21:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Omdat ze bij de VRT klachten kregen dat ze wel Westvlamingen en Limburgers ondertitelden maar Antwerpenaren niet ...
Wat een farce dat ze daar niet mochten komen, terwijl er gewoon toeristen en dergelijke rondliepen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:13 schreef Blord het volgende:
Volgens mij is Wendy van de geheime dienst. Dat meisje krijgt alles voor elkaar. Wedden dat Tom toestemming krijgt om een klooster met monniken te bezoeken ?
Kwam inderdaad ook voorbij in "Langs de oevers van de Yangtze" van Ruben Terlou. Evenals de Mao imitator, de Drieklovendam, de rijke jetset jongeren, Shangri La enz. Ze krijgen volgens mij allemaal hetzelfde te zien.quote:Op zondag 5 maart 2017 20:40 schreef Handleiding het volgende:
Ow dit parkwas al eens op tv. Tenenkrommend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |