Feyenoord - PSV wordt echt een aanslag op je ogen volgende week. Wat zijn ze allebei mokerslecht.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:14 schreef tompsv18 het volgende:
30 minuten bezig en nog geen kans gezien of iets dat daar op lijkt
UNOX crèmequote:Op zondag 19 februari 2017 17:21 schreef onlogisch het volgende:
Is dat tomatensoep met groente of van die UNOX crème GGMM?
Benieuwd hoe Cocu PSV aanvallend gaat laten spelenquote:Op zondag 19 februari 2017 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord - PSV wordt echt een aanslag op je ogen volgende week. Wat zijn ze allebei mokerslecht.
Daar heb jij helemaal gelijk in makker.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is lekker met een stokbroodje
Nou ja dat is ook prima dippen.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal gelijk in makker.
(al heb ik nu geen stokbrood, maar bolletjes)
Bedanktquote:Op zondag 19 februari 2017 17:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja dat is ook prima dippen.
Eet smakelijk.
niveautje OLOquote:Op zondag 19 februari 2017 17:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Bacuna is echt een slimme jongen
quote:Op zondag 19 februari 2017 17:24 schreef GGMM het volgende:
Na het opdrinken van mijn soep ga ik altijd in de spiegel staan en doe ik alsof ik The Joker ben.
Bedoel je rookworst?quote:
Ik vind dit wat raar.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:24 schreef GGMM het volgende:
Na het opdrinken van mijn soep ga ik altijd in de spiegel staan en doe ik alsof ik The Joker ben.
Ik geloof dat alles dat je niet doodt je raarder maakt.quote:
Wat leuk dat je eens wat meer over jezelf vertelt, dit zou ik nooit achter je gezocht hebben.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:24 schreef GGMM het volgende:
Had jouw school dat?quote:Op zondag 19 februari 2017 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haalde ik vroeger altijd in de pauze op de middelbare school
Ik vind dat scholen obesitas niet zo moeten promoten.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja in de kantine. Net als kaasbroodjes, broodjes kipcorn en broodjes gezond
dan zal het zo wel 0-1 worden....quote:
quote:Op zondag 19 februari 2017 17:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
dan zal het zo wel 0-1 worden....
Oh heerlijkquote:Op zondag 19 februari 2017 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja in de kantine. Net als kaasbroodjes, broodjes kipcorn en broodjes gezond
Je ziet het vaker op vmbo-scholenquote:Op zondag 19 februari 2017 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat scholen obesitas niet zo moeten promoten.
Je weet hoe zwaar ik weeg, dus dat valt wel mee.quote:Op zondag 19 februari 2017 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat scholen obesitas niet zo moeten promoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |