quote:
Maar je hebt helemaal geen TT, gekkerd.quote:Op zondag 19 februari 2017 14:19 schreef Joezi het volgende:
Ik had: hupperdepup vites vites als de TT
Eigenlijk bij alle buitenspelers/backs wel straksquote:Op zondag 19 februari 2017 14:19 schreef Slobeend het volgende:
Diks tegen Younes. Interessant koppeltje zou Van Halst zeggen.
had er wel recht op hoorquote:Op zondag 19 februari 2017 14:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar je hebt helemaal geen TT, gekkerd.
tompsv zei dat ookquote:Op zondag 19 februari 2017 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Krul is echt zo fucking slecht.
"Beste Nederlandse keeper" - Davy
Daarvoor heeft hij wel veel concurrentie.quote:Op zondag 19 februari 2017 14:21 schreef hafcfan het volgende:
Krul is de slechtste keeper van NL joh. Zijn 3e blunder in 3 wedstrijden
huhquote:Op zondag 19 februari 2017 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Krul is echt zo fucking slecht.
"Beste Nederlandse keeper" - Davy
ik zei afgelopen donderdag al dat hij beter hoge ballen in Groot-Brittannië kon gaan vangen werd ik uit gelachen hierquote:Op zondag 19 februari 2017 14:21 schreef hafcfan het volgende:
Krul is de slechtste keeper van NL joh. Zijn 3e blunder in 3 wedstrijden
Hij loopt een op een. Zelfs Rochet was beterquote:Op zondag 19 februari 2017 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarvoor heeft hij wel veel concurrentie.
Een gedeelte, niet helemaal.quote:
Eens.quote:Op zondag 19 februari 2017 14:24 schreef Pascalus het volgende:
Ajax met rode broeken, dat kan echt niet
Net als Feyenoord met witte broeken
Die lui sporen niet.quote:Op zondag 19 februari 2017 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een gedeelte, niet helemaal.
Dat bad achter dat bed. Man man man. Verschrikkelijk
Ik vind zwart zo tering lelijk, net als bij PSVquote:Op zondag 19 februari 2017 14:24 schreef Pascalus het volgende:
Ajax met rode broeken, dat kan echt niet
Net als Feyenoord met witte broeken
racistquote:Op zondag 19 februari 2017 14:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind zwart zo tering lelijk, net als bij PSV
Niks tegen zwart verder
Zoiets hoort gewoon niet in je slaapkamer. Maar dat is mijn mening.quote:
Of die lampjes aan dat bed. Gewoon een peertje, zonder kapje er overheen. Lekker in een volle lamp gaan kijken.quote:Op zondag 19 februari 2017 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoiets hoort gewoon niet in je slaapkamer. Maar dat is mijn mening.
quote:Op zondag 19 februari 2017 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je al bewijs gevonden?Of gaat het om een andere Davy?
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind je? Krul is een beetje gehyped in Nederland vanwege die penaltyreeks, maar stond meestal niet al te hoog in de keeperslijstjes in Engeland en ook nooit de voorkeur van een bondscoach gehad.
Wel prima gehandeld door Overmars inderdaad.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik roep al jaren dat het onze beste keeper is. Ook voor die pingel. Time will tell.
ZOOOOquote:Op zondag 19 februari 2017 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Degradeer lekker.
Falkenburg baasje hoor
quote:Op zondag 19 februari 2017 14:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of die lampjes aan dat bed. Gewoon een peertje, zonder kapje er overheen. Lekker in een volle lamp gaan kijken.
Dan toch maar voor Vitesse, denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2017 14:28 schreef Doublepain het volgende:
Ik vraag me af voor wie Caland is, aangezien beiden clubs hem niet liggen gok ik zo
Bamboe aan de bestaande schutting. Maar de linkerzijde was helemaal open qua inkijk. Zet hem dan daar neer. Maar goed.quote:Op zondag 19 februari 2017 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]ja echt he. Lekker rustgevend wel
Die tuin was ook veel te smal trouwens. Ga hem lekker vol zetten met groen.
"Inmiddels" Jouw mening slaat dus om na die 3 wedstrijden? Aangezien hij tot eind Januari geblesseerd was.quote:Op zondag 19 februari 2017 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen wel jaInmiddels is Zoet toch wel beter.
Maar zeker niet de snelste.quote:Op zondag 19 februari 2017 14:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
Viergever is momenteel een van de betere verdedigers van de Eredivisie.
Beweer je nou dat davy onder zijn ongelijk uit probeert te komen?quote:Op zondag 19 februari 2017 14:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
"Inmiddels" Jouw mening slaat dus om na die 3 wedstrijden? Aangezien hij tot eind Januari geblesseerd was.
Zelfs als je uit Nijmegen komt?quote:Op zondag 19 februari 2017 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan toch maar voor Vitesse, denk ik.
Linksback tegen rechtsbuiten is snelheid belangrijker.quote:Op zondag 19 februari 2017 14:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Botteghin is ook niet snel en die is momenteel de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |