Thanks.quote:
En daarna Feyenoord die 7x op rij verliest.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"Dit is de kampioenswedstrijd."
Eens, er wordt weer behoorlijk strak gemod om niks.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:27 schreef Pascalus het volgende:
Er was niks mis met die post van De_Slob.
Uh oke.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Posts van GGMM worden zelden verwijderd.
Hey Pascanusquote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:27 schreef Pascalus het volgende:
Er was niks mis met die post van De_Slob.
Last van stijve spierenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Karina en ik vroegen ons af hoe het gaat met je kleine?
Jij had dat veel beter opgelost.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, er wordt weer behoorlijk strak gemod om niks.
Ik heb geen kleinequote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lijkt me vrij normaal voor je kleine.
ehhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Karina en ik vroegen ons af hoe het gaat met je kleine?
Niet zo tof doen Geo, dat past je niet.quote:
Aan het uitgaan, gok ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:30 schreef KingRoland het volgende:
Hafcfan vindt dit leuk.
waar is hij
Lik maar aan mijn lollipopquote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was jij geen 14? Dan is dit een hele gevaarlijke post.
Als ze maar goed tegen Feyenoord spelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV is écht heel erg slecht.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo tof doen Geo, dat past je niet.
Niet vergeten, jij bent de man die een tekening op een t-shirt maakt om verkering te vragen.
Pics van dat shirt?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet vergeten, jij bent de man die een tekening op een t-shirt maakt om verkering te vragen.
Hier ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eigen huis en puin gemist. Morgenochtend maar even kijken.
Wat? Dit vraagt om verdere uitlegquote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
if it works...quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |