Jazeker. Ik wil je er wel even op wijzen dat er momenteel 3 moderators aanwezig zijn. Een post van Bronson werd al weer vakkundig weggemodereerd. Oppassen dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo kameraad. Het gaat héél goed, ja.Met jou ook mag ik hopen?
Posts van GGMM worden zelden verwijderd.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Ik wil je er wel even op wijzen dat er momenteel 3 moderators aanwezig zijn. Een post van Bronson werd al weer vakkundig weggemodereerd. Oppassen dus.
Dat komt omdat die jongen louter kwaliteit post. Toch wil ik vrienden ervoor waarschuwenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Posts van GGMM worden zelden verwijderd.
Heeft zich op zich best oké ontwikkeld. Geen wereldkeeper, maar prima voor een clubje als Heerenveen imoquote:
Ik vind het een grabbelaar. Bij Feyenoord ook al. Plaatsvervangende schaamte wanneer het legioen "MULDER IN ORANJE" begon te scanderen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft zich op zich best oké ontwikkeld. Geen wereldkeeper, maar prima voor een clubje als Heerenveen imo
Ik ben het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft zich op zich best oké ontwikkeld. Geen wereldkeeper, maar prima voor een clubje als Heerenveen imo
Dus?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend, jullie mogen toch niet Europa in.
Hopen dat Serdar even wordt afgemaakt in de kamertjes van Zeist. Tweede week op rij blundert die gek.quote:
Dat ga ik niet zeggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wordt echt een makkie volgende week.
Rot eens op met dit soort kutposts joh.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder verdiende een leuk kind.
Het is dat ik nog een paar maanden met deze UI moet anders hadden we en UIbetje kunnen doenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wordt echt een makkie volgende week.
HAHAAHHAHAHA GOEDE GRAPJUNquote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
10-0 voor Feyenoord volgende week.
Mwoa alles is mogelijk als het maar 11 tegen 11 is, de bal rond is en natuurlijk als het gras groen is.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:24 schreef Coco. het volgende:
Ik zie dit PSV niet van Feyenoord winnen.
"Dit is de kampioenswedstrijd."quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
10-0 voor Feyenoord volgende week.
QFTquote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:24 schreef GGMM het volgende:
Dit PSV wint in geen 100 jaar van Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |