nice. Post t.z.t maar een pic.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sleeve.
Maar moet iemand met verstand en kunde naar het idee laten kijken
Maar lijkt me wel een groot karwei.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nice. Post t.z.t maar een pic.
Te oud, te dik, opmerkelijke keuze in mannen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
C_A misschien? Of Madame_Paon? Cachet?
Misschien kun je adopteren.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te oud, te dik, opmerkelijke keuze in mannen.
Wat als ik jou een nieuw elektrisch dekentje geef?
Of de peetvader van jouw kind worden.quote:
Gewoon een blanke adopteren.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Littlerabbit met een klein negertje, ik zie het al voor me.
Mij niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt mij best grappig om allemaal verschillende rassen te adopteren.
En dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt mij best grappig om allemaal verschillende rassen te adopteren.
Dat is niet grappig als je kleurenblind bent.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk kleurenpalet elke avond aan tafel dan.
Dan zie je nog steeds wel het contrast.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet grappig als je kleurenblind bent.
Wat als je later een relatie krijgt met je geadopteerde dochter (als ze meerderjarig is). Is dat strafbaar?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo rond hun 16de je lijstje afstrepen van bedpartners.
Ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat als je later een relatie krijgt met je geadopteerde dochter (als ze meerderjarig is). Is dat strafbaar?
Niet. Zie die Woody allen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat als je later een relatie krijgt met je geadopteerde dochter (als ze meerderjarig is). Is dat strafbaar?
En als je geadopteerde zoon het doet met je geadopteerde dochter die geen bloedband delen?quote:
Dit gaat me te verquote:Op zaterdag 18 februari 2017 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als je geadopteerde zoon het doet met je geadopteerde dochter die geen bloedband delen?
Gaat hij enkel in op een post die onjuist isquote:Op zaterdag 18 februari 2017 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als je geadopteerde zoon het doet met je geadopteerde dochter die geen bloedband delen?
Welk land zit hij?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou opper nog leven in de wildernis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |