Nouwja, het zijn geinige beestjes hoor. Maar ik zou er nooit 700 euro voor neerleggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk wel als het je allemaal niks boeit
Oh ik ook niet, een gewone Europese korthaar is ook prima.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouwja, het zijn geinige beestjes hoor. Maar ik zou er nooit 700 euro voor neerleggen.
KoeKoeK.
Ik heb het even gemist geloof ik, maar waarom is de gelben wand leeg bij Dortmund?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik ook niet, een gewone Europese korthaar is ook prima.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij mijn ouders heeft een kat onze vissen opgegeten.
Tegen RB Leipzig gingen ze supporters van die club aanvallen en bekogelen enzo.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist geloof ik, maar waarom is de gelben wand leeg bij Dortmund?
Stoere spandoekies tegen RB leipzigquote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist geloof ik, maar waarom is de gelben wand leeg bij Dortmund?
Aha, vandaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen RB Leipzig gingen ze supporters van die club aanvallen en bekogelen enzo.
Ja die katten lusten dat ook wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij mijn ouders heeft een kat onze vissen opgegeten.
Kunnen je wel flink aanvallen als ze de kolder in de kop hebben denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb 1x gestoeid met zo'n beest. Heb er nog littekens van.
Ja, ze mogen elkaar niet zo.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stoere spandoekies tegen RB leipzig
Beetje triest allemaal dat gehaat op RB Leipzig, vooral omdat er in Duitsland zoveel bedrijven achter voetbalclubs zitten.quote:
Hypocriet jaquote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje triest allemaal dat gehaat op RB Leipzig, vooral omdat er in Duitsland zoveel bedrijven achter voetbalclubs zitten.
Ik heb een catharinaparkiet, die denkt soms dat ze een puppy isquote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een poes als huisdier, maar die likt eerder je ballen dan dat ze je huis bewaakt.
Yep, mee eens.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beetje triest allemaal dat gehaat op RB Leipzig, vooral omdat er in Duitsland zoveel bedrijven achter voetbalclubs zitten.
Feyenoord kampioenstattoo?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat ik binnekort maar eens een afspraak bij de tattoo shop maak.
Wat wil je laten zetten?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat ik binnekort maar eens een afspraak bij de tattoo shop maak.
lief.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een catharinaparkiet, die denkt soms dat ze een puppy is
Sleeve.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat wil je laten zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |