Stijn ik moet een linksbuiten hebben in mijn Sunderland game. Snodgrass, Lozano, Gnabry of Demerai Gray. Jij mag het zeggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Of kwamen de reeksen pas later dan februari 2011. Er was een tijd zonder reeksen, jongens.
Lozano.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stijn ik moet een linksbuiten hebben in mijn Sunderland game. Snodgrass, Lozano, Gnabry of Demerai Gray. Jij mag het zeggen.
Nee, je kan beter een vorkheftruck kopen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:27 schreef Befbekje het volgende:
Leuke potjes eigenlijk deze middag?
Trek het je niet aan. Kapen is ook een beetje sneu.quote:
Lozano of Gnabry, gezien de leeftijdquote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stijn ik moet een linksbuiten hebben in mijn Sunderland game. Snodgrass, Lozano, Gnabry of Demerai Gray. Jij mag het zeggen.
Maar die knop Open nieuw deel is er toch pas als ie dicht zit? En "Nieuw topic" gebruiken kan niet, want dan hoort ie niet bij de reeks.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is al zes jaar gesneden koek voor me. Zes jaar.
Zes jaar geleden was ik nog 12 en zat ik in de brugklas.
Dank je Stijn. Ik neem er twee.quote:
Dat duid ik ook met dat gifje, schele duif.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar die knop Open nieuw deel is er toch pas als ie dicht zit?
Via een oud, gesloten topic in de reeks kan je een nieuw deel klaarzetten.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar die knop Open nieuw deel is er toch pas als ie dicht zit? En "Nieuw topic" gebruiken kan niet, want dan hoort ie niet bij de reeks.
Gnabry is me toch wat duur.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lozano of Gnabry, gezien de leeftijd.
Dan klopt het toch wat ik zeg, achterlijke kut mod.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat duid ik ook met dat gifje, schele duif.
OOHHH, nu snap ik het.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Via een oud, gesloten topic in de reeks kan je een nieuw deel klaarzetten.
Jij bent kanjer domquote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan klopt het toch wat ik zeg, achterlijke kut mod.
Deed jii dat maar met jezelfquote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:29 schreef Befbekje het volgende:
Stijn is mad, vandaag.. Sinds 'ie bier drinkt is 'ie aan 't veranderen.. Ik hoop niet voor 'm dat 'ie alcoholist wordt.. Dat gaan de meubels niet overleven..
Graag gedaan, ik help mijn makkers graagquote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
OOHHH, nu snap ik het.
Bedankt Sked, jij kan het tenminste normaal uitleggen, ZONDER GIF.
Sked is werken met halvies dan ook gewend.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
OOHHH, nu snap ik het.
Bedankt Sked, jij kan het tenminste normaal uitleggen, ZONDER GIF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |