Door concurrentie zei hij toch?quote:
Jup. Ik vraag maar even door.quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Door concurrentie zei hij toch?
Heeft ES dan de rechten voor NL gekocht?
Eurosport is inderdaad niet te doen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 12:57 schreef Tommeke het volgende:
Eurosport
Ik zap nog wel eens naar de NOS als dat Boonen-gefap van Wuyts te erg wordt..
Maar ik vertik het om naar Eurosport met hun waardeloze commentaar en reclameblokken te zappen.
ES heeft toch al jaren de rechten?quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Door concurrentie zei hij toch?
Heeft ES dan de rechten voor NL gekocht?
Exclusieve rechten bedoelde ik in dezequote:Op donderdag 23 februari 2017 18:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
ES heeft toch al jaren de rechten?
Maar goed NOS zal ik sowieso niet missen.
Jozeequote:
quote:Opnieuw pech voor Taylor Phinney. De 26-jarige Amerikaanse renner van Cannondale-Drapac heeft bij een ongelukkige val op het trapje van de ploegbus zijn knie gestoten en een blessure opgelopen. Hij mist daardoor de Omloop Het Nieuwsblad.
Kuurne-Brussel-Kuurne stond niet op de planning van Phinney, die afgelopen winter overstapte van BMC naar de ploeg van Jonathan Vaughters. Hij is daar één van de vooruitgeschoven mannen voor de aanstaande klassiekerperiode, achter kopman Sep Vanmarcke. Hoe lang Phinney aan de kant staat, is nog niet bekend.
Het lijkt dit weekend helaas droog te blijven.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zou ik ook maar duimen voor regen.
En wind?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het lijkt dit weekend helaas droog te blijven.
Ik ben Scorito-moe.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:38 schreef wimderon het volgende:
SCORITO
MEEDOEN MEEDOEN MEEDOEN
https://www.scorito.com/c(...)72-b540-75fff4625af9
Had je maar mee moeten doen met de geweldige FOK! Premier Cycling League!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben Scorito-moe.
#GeefOnsCyclingmanagerTerug
Je. Doet. Mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben Scorito-moe.
#GeefOnsCyclingmanagerTerug
Je hoeft alleen maar 10 renners te kiezen en je bent klaar.quote:
Even kijken dan maar, omdat jij het wil.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar 10 renners te kiezen en je bent klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |