Southampton was vroeger ook leuker he.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vertel het je hier. Ik ben Deportivo la Coruña adept.
Ik verwijt je ook niks. Ieder zijn meug. Al kaartjes voor Thake That the musical ?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 12:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel.
Maar niet voor zulke saaie muziek.
Ik heb helemaal niets met musical.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik verwijt je ook niks. Ieder zijn meug. Al kaartjes voor Thake That the musical ?
Ha ha ha ze doet ook alsof ze er verstand van heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen je nog karaktervolle spelers als Le Tissier had.
Die volgde ik vroeger ook wel, maar eigenlijk vooral voor Makaayquote:Op zaterdag 18 februari 2017 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vertel het je hier. Ik ben Deportivo la Coruña adept.
Met Le God ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Southampton was vroeger ook leuker he.
goedzoquote:Op zaterdag 18 februari 2017 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met musical.
Hoe vaak heb jij Le God live zien spelen, mijn beste.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha ze doet ook alsof ze er verstand van heeft.
Ik voor Valeron.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 12:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Die volgde ik vroeger ook wel, maar eigenlijk vooral voor Makaay
Je hebt weinig met veel niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met musical.
3 keer.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij Le God live zien spelen, mijn beste.
Garrincha ook nooit. Wat wil je zeggenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij Le God live zien spelen, mijn beste.
Ik denk dat wij wel bij de VBL Le Tissier elite horen.quote:
Ik maak ook geen denigrerende opmerkingen jegens jou als je weer een oude voetballer wil ophemelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Garrincha ook nooit. Wat wil je zeggen
Dat lijkt me een understatement.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 12:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat wij wel bij de VBL Le Tissier elite horen.
Ha ha ha. In één adem met Le Tissier. Ha ha haquote:
Gewoon een southampton heroquote:Op zaterdag 18 februari 2017 12:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. In één adem met Le Tissier. Ha ha ha
Tot morgen.
Jup.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Is tong weer een beetje recalcitrant vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |