abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 24 februari 2017 @ 09:40:26 #101
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_169110871
Van mijn mag het filmhuis/arthous genre flink aangevuld worden. De films die nu in dat genre staan zou ik niet als arthouse bestempelen. Sowieso mogen ze wel wat meer van de gebaande paden af.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_169112024
Ik ben eigenlijk ook gewoon vooral dol op (goede) detéctives en die Noordelingen hebben daar nou éénmaal wel een handje van. Op kung fu enzo (en andere 'simpele' actie) zit ik niet echt te wachten. Als iemand een goede Japanse en/of Chinese detective weet, wil ik die met plezier proberen.
Tails tell tales
pi_169112121
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Van mijn mag het filmhuis/arthous genre flink aangevuld worden. De films die nu in dat genre staan zou ik niet als arthouse bestempelen. Sowieso mogen ze wel wat meer van de gebaande paden af.
Mee eens, zou graag wat betere Koreaanse en Japanse cinema willen zien.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_169112169
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Mee eens, zou graag wat betere Koreaanse en Japanse cinema willen zien.
Een goede Kóreaanse detective mag ook :P
Tails tell tales
pi_169112303
7 april komen er nieuwe afleveringen van the Get Down


een van de beste series ooit!
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  vrijdag 24 februari 2017 @ 11:18:13 #106
211083 Angelof9
I must go first
pi_169112323
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:59 schreef Forbry het volgende:
Ik ben eigenlijk ook gewoon vooral dol op (goede) detéctives en die Noordelingen hebben daar nou éénmaal wel een handje van. Op kung fu enzo (en andere 'simpele' actie) zit ik niet echt te wachten. Als iemand een goede Japanse en/of Chinese detective weet, wil ik die met plezier proberen.
Hope was een hele mooie Koreaanse film. Geen detective, maar een waargebeurd verhaal over een klein meisje dat word verkracht en de rechtszaak en de manier waarop de familie het verwerkt.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_169112990
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 11:09 schreef Forbry het volgende:

[..]

Een goede Kóreaanse detective mag ook :P
Ze moeten gewoon kijken naar parels als Memories of Murder bijvoorbeeld. Zo veel goeds uit die hoek van de wereld!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator vrijdag 24 februari 2017 @ 12:34:31 #108
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_169113857
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 11:06 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Mee eens, zou graag wat betere Koreaanse en Japanse cinema willen zien.
Of gewoon films die op een iftr, cannes, berlijn of andere filmfestivals gedraait worden.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_169114008
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 11:18 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Hope was een hele mooie Koreaanse film. Geen detective, maar een waargebeurd verhaal over een klein meisje dat word verkracht en de rechtszaak en de manier waarop de familie het verwerkt.
Zou evt. wat kunnen zijn. Zal hem iig in mijn kijklijst zitten, bedankt.
Tails tell tales
pi_169115243
Ik had hoge verwachtingen van You Me Her, maar na twee afleveringen is er eigenlijk nog nauwelijks iets noemenswaardigs gebeurd. Gaat dat nog veranderen, of kabbelt het verhaal een beetje voort?

Please Like Me ben ik ook afgehaakt in het derde seizoen. Het ging daarin werkelijk alleen maar om sex met die vriend in die inrichting.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 13:51:21 #111
211083 Angelof9
I must go first
pi_169115604
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 13:33 schreef Fargo het volgende:
Ik had hoge verwachtingen van You Me Her, maar na twee afleveringen is er eigenlijk nog nauwelijks iets noemenswaardigs gebeurd. Gaat dat nog veranderen, of kabbelt het verhaal een beetje voort?

Please Like Me ben ik ook afgehaakt in het derde seizoen. Het ging daarin werkelijk alleen maar om sex met die vriend in die inrichting.
Jij kijkt anders naar series dan ik. Ik vond zowel Please Like Me als You Me Her heel erg leuk.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  vrijdag 24 februari 2017 @ 14:07:42 #112
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_169115919
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Van mijn mag het filmhuis/arthous genre flink aangevuld worden. De films die nu in dat genre staan zou ik niet als arthouse bestempelen. Sowieso mogen ze wel wat meer van de gebaande paden af.
Paar maanden geleden is er in korte tijd enorm veel echte arthouse verwijderd helaas. Daar is nauwelijks iets voor teruggekomen.
pi_169115994
Ik weet niet of het hier al was langsgekomen, maar ik las vanmorgen in de krant dat (als gevolg van het floppen van Silence) de rechten voor de langverwachte film The Irishman van Martin Scorsese zijn overgenomen door Netflix. Opnamen starten eind van het jaar.
pi_169117535
Heeft iemand nog suggesties voor een toffe comedyserie/film a la Arrested Development, Archer?
pi_169117788
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:00 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Wat is The Missing goed!
Nu afgelopen:(
Zijn er nog andere must sees?
Beetje binnen hetzelfde genre bedoel je? Geen idee wat je hiervan al gezien hebt, maar deze vond/vind ik verder zelf vooral erg goed:

The Fall
Broadchurch
Bron/Broen
River

Edit: River vind ik van de genoemden het meest speciaal, maar is naar mijn mening wel een wat vreemde eend in de bijt. Het is meer een mix tussen politie/detective, psychologische thriller en romantiek.

[ Bericht 13% gewijzigd door Forbry op 24-02-2017 15:41:39 ]
Tails tell tales
pi_169118435
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:10 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik weet niet of het hier al was langsgekomen, maar ik las vanmorgen in de krant dat (als gevolg van het floppen van Silence) de rechten voor de langverwachte film The Irishman van Martin Scorsese zijn overgenomen door Netflix. Opnamen starten eind van het jaar.
Serieus? Met DeNiro en Pesci aan boord?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_169119024
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 15:59 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Serieus? Met DeNiro en Pesci aan boord?
Pesci werd in de meest recente berichten niet expliciet genoemd, DeNiro wel.
pi_169119172
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 16:29 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Pesci werd in de meest recente berichten niet expliciet genoemd, DeNiro wel.
Zou gaaf zijn als hij een rol(letje) krijgt. Daarnaast is natuurlijk Pacino ook nog gelinkt aan het project _O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_169119706
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 16:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Zou gaaf zijn als hij een rol(letje) krijgt. Daarnaast is natuurlijk Pacino ook nog gelinkt aan het project _O_
Pacino _O_ :9~

Gezien ik nu vaker naar series kijk, houd ik het op filmgebied al een tijd niet meer zo goed bij (over 'achterstanden' kweken gesproken), maar vroeger was Al Pacino samen met Denzel Washington mijn meest favoriete (film)acteur.
Tails tell tales
  vrijdag 24 februari 2017 @ 17:22:26 #120
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_169120147
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 15:28 schreef Forbry het volgende:

[..]

Beetje binnen hetzelfde genre bedoel je? Geen idee wat je hiervan al gezien hebt, maar deze vond/vind ik verder zelf vooral erg goed:

The Fall
Broadchurch
Bron/Broen
River

Edit: River vind ik van de genoemden het meest speciaal, maar is naar mijn mening wel een wat vreemde eend in de bijt. Het is meer een mix tussen politie/detective, psychologische thriller en romantiek.
Ik kijk nu the Missing, ik vond the Fall in elk geval beter, de eerste twee seizoenen dan.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 24 februari 2017 @ 17:25:09 #121
211083 Angelof9
I must go first
pi_169120204
Net Modus afgekeken. Vond ik leuk! :D
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_169124082
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groentesprookjes in de stad (seizoen 1) – 2017 AL - Netflix Original
♫ o.a. Nederlands / CC o.a. Nederlands
Genre: Animatie
Acteurs: Phil Vischer, Mike Nawrocki, Rob Paulsen
Larry, Bob en hun Groentevriendjes verbreden hun horizon in deze kleurrijke, inspirerende verhalen die zich afspelen in de stad en in hun eigen achtertuin.

I Don't Feel at Home in This World Anymore – 2017 16 1:36 uur - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama, Duister, Misdaad, Offbeat, Thriller
Acteurs: Melanie Lynskey, Elijah Wood, David Yow
Een timide verpleegkundige besluit om het heft in eigen handen te nemen en spoort samen met een zonderlinge buurman de criminelen op die in haar huis hebben ingebroken.

Legenden (seizoen 1) – 2017 6 - Netflix Original
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Animatie
Acteurs: Benny Emmanuel, Mayté Cordeiro, Andrés Couturier
Als het dorp van een tiener die de gave heeft om met geesten te praten wordt bedreigd door een duistere kracht, gooit hij zijn talenten in de strijd, legende na legende.

Sound of Your Heart, The (seizoen 1) – 2016 12 - Netflix Original
♫ Koreaans / CC o.a. Nederlands
Genre: Bizar, Comedy
Acteurs: Kwang-soo Lee, Dae-myung Kim, So-min Jung
Deze comedy is gebaseerd op de langstlopende webtekenfilmserie van Korea en volgt het dagelijkse leven van een striptekenaar, zijn vriendin en zijn aparte familie.

Ultimate Beastmaster (seizoen 1) – 2017 9 - Netflix Original
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Reality
Acteurs: Terry Crews, Charissa Thompson, Yuji Kondo
Terry Crews en Charissa Thompson presenteren deze loodzware hindernisbaancompetitie met topatleten uit de VS en vijf andere landen.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_169124478
https://media.netflix.com(...)-a-global-audience-1

Blame! is set in the distant future where what’s left of the human race resides within the Megastructure, a vast and dangerous labyrinth that has grown wild and out of control. Thrown into this world is the mysterious Killy, a strange individual who is on a quest to bring civilization back from the brink of oblivion. On Netflix globally May 20, 2017.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_169124544
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 20:58 schreef Aether het volgende:
https://media.netflix.com(...)-a-global-audience-1

Blame! is set in the distant future where what’s left of the human race resides within the Megastructure, a vast and dangerous labyrinth that has grown wild and out of control. Thrown into this world is the mysterious Killy, a strange individual who is on a quest to bring civilization back from the brink of oblivion. On Netflix globally May 20, 2017.

Eindelijke een toffe Netflix anime.
pi_169124783
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 21:01 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Eindelijke een toffe Netflix anime.
Ajin was ook leuk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')