SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ashby – 2015 12 1:42 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Bizar, Comedy, Drama, Misdaad
Acteurs: Mickey Rourke, Nat Wolff, Emma Roberts
Wanneer een nieuwe leerling op school een verslag moet schrijven, kiest hij zijn norse buurman als onderwerp, waarna een bijzondere vriendschap ontstaat.
Chef's Table (seizoen 3) – 2017 9 - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Documentaire, Reality
Geniet van de keukenavonturen van de internationale culinaire sterren die een nieuwe dimensie geven aan gastronomie in deze voor een Emmy genomineerde documentairereeks.
Draken: Race naar de rand (seizoen 4) – 2017 6 - Netflix Original
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Animatie
Acteurs: Jay Baruchel, America Ferrera, T.J. Miller
In deze gloednieuwe Netflix Original-serie van de makers van 'Hoe tem je een draak' gaan Hikkie en Tandloos op een adembenemend avontuur uit!
Seven Deadly Sins, The (seizoen 2) – 2016 12 - Netflix Original
♫ o.a. Engels, Japans / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Anime
Acteurs: Yuki Kaji, Sora Amamiya, Misaki Kuno
Als een koninkrijk wordt overgenomen door tirannen, gaat de afgezette prinses op zoek naar een ontbonden groep zondige ridders om haar te helpen haar rijk te heroveren.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik heb alleen S2A1 gezien, die was wel vet. Is het de moeite waard om de rest te gaan kijken?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 09:03 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Ik heb alleen S2A1 gezien, die was wel vet. Is het de moeite waard om de rest te gaan kijken?
Yups:quote:Op zaterdag 18 februari 2017 09:03 schreef MilkTea het volgende:
Ik heb alleen S2A1 gezien, die was wel vet. Is het de moeite waard om de rest te gaan kijken?
Ik vond S1 top. 2 vond ik ook heel aardig maar eigenlijk is het gewoon meer van hetzelfde.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 09:03 schreef MilkTea het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 09:03 schreef MilkTea het volgende:
[..]
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dilwale – 2015 12 2:33 uur
♫ Hindi / CC o.a. Nederlands
Genre: Actie, Drama, Romantisch
Acteurs: Shah Rukh Khan, Kajol, Kriti Sanon
Een jong stel wordt verliefd, maar tegenstrijdige loyaliteiten drijven hen uiteen. Jaren later komt het lot tussenbeide en krijgen ze een tweede kans.
Gantz:O – 2016 16 1:35 uur
♫ o.a. Japans / CC o.a. Engels, Japans, Nederlands
Genre: Actie, Breinbrekend, Horror, Sci-Fi
Acteurs: Daisuke Ono, M・A・O, Tomohiro Kaku
Onlangs overleden mensen worden weer tot leven gewekt en moeten samen met behulp van hightechwapens een leger van monsters verslaan in Tokyo en Osaka.
NatureVision TV (seizoen 1) – 2016 AL
♫ × / CC Engels
Rustgevende muziek en de zachte, omringende natuurgeluiden vergezellen de indrukwekkende beelden van de meest spectaculaire landschappen op aarde.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik heb een paar afleveringen gezien, vond er veel hoogdravend geneuzel tussen zitten, meer esthetiek dan inhoud. Aflevering met een Mexicaanse kok uit Oaxaca (die zijn eigen oer-mole had ontwikkeld) vond ik heel erg tof.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 09:03 schreef MilkTea het volgende:
de vraag is waarom ze daar de netflix TT hebben overgenomenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:40 schreef golfer het volgende:
Verdorie. Elke keer als ik dit topic in mijn AT zie denk ik dat er weer gepost is in
CUL / [Netflix] Chef's Table.
Waarom diezelfde TT?
Dat topic loopt al vanaf 28-4-2015. Deze vanaf vandaag.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:01 schreef mschol het volgende:
de vraag is waarom ze daar de netflix TT hebben overgenomen
en toch hebben zij de netflix TT overgenomenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat topic loopt al vanaf 28-4-2015. Deze vanaf vandaag.
Inmiddels afgekeken en nee, denk er nog precies hetzelfde over als eerder. Hier zonder twijfel S2>S1. Ookquote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vanaf aflevering 5 kwam er weer wat spanning in. Het is inderdaad een heel stuk verwarrender dan seizoen 1 door die vele terugblikken. Zojuist de laatste aflevering bekeken.
Het plot zit redelijk goed in elkaar. Maar het gaat wel erg diep moet ik zeggen. Tevens heb ik mij behoorlijk gestoord aan die Julien met zijn (Schwarzenegger accent) en die Duitse politie vrouw.
Ben benieuwd als je klaar bent met kijken wat je er nu van vond. Seizoen 1 vond ik achteraf gezien veel spannender. Ik zat toen echt mee te denken over wie erachter zat. In dit seizoen had ik die spanning veel minder.
is dit wat om te kijken?quote:Op zondag 19 februari 2017 08:17 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Alice Through the Looking Glass – 2016 9 1:52 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Avontuur, Sci-Fi
Acteurs: Johnny Depp, Anne Hathaway, Mia Wasikowska
Alice keert terug na jaren op zee, maar moet door de spiegel terugreizen in de tijd om de Hoedenmaker en zijn familie de redden van Tijd.
Ik vond 'm wel vermakelijk. Heb je de eerste gezien?quote:
de eerstequote:Op maandag 20 februari 2017 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel vermakelijk. Heb je de eerste gezien?
Netflix in blokhaken wordt pas sinds augustus 2016 in deze reeks gebruikt, lang nadat ik in CUL het topic opende, waarbij ik de tags gebruikte om duidelijk aan te geven dat het een docuserie betrof en niet het fenomeen in restaurants zelf.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
en toch hebben zij de netflix TT overgenomen
het [netflix] topic loopt nml al veel langer
Ik vond 'm een stuk beter dan deel 1.quote:
Ja, 30 mei 2017.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:18 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Is het al bekend wanneer seizoen 5 van House of Cards uitkomt?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Secuestro (Boy Missing) – 2016 12 1:45 uur
♫ Spaans / CC o.a. Nederlands, Spaans
Genre: Misdaad, Thriller
Acteurs: Blanca Portillo, Antonio Dechent, Vicente Romero
Als de zoon van een advocate wordt ontvoerd en later getraumatiseerd wordt teruggevonden, neemt ze het recht in eigen hand, waardoor de boel danig uit de hand loopt.
Super Buddies – 2013 AL 1:20 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Avontuur
Acteurs: Trey Loney, John Ratzenberger, Michael Teigen
In dit Disney-avontuur ontdekken vijf puppy's mysterieuze ringen waardoor ze superhelden worden. Kunnen ze vervolgens de aarde redden als deze bedreigd wordt?
Transformers: Robots in Disguise (seizoen 3) – 2016 6
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Animatie
Acteurs: Will Friedle, Darren Criss, Constance Zimmer
Wanneer er een gevangenisschip neerstort op aarde, ontsnappen er honderden Decepticons. Bumblebee voert een team van Autobots aan om de mensheid te beschermen.When the student is ready, the teacher will appear.
*kuch*quote:Op maandag 20 februari 2017 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk nu Please Like Me en ik snap niet dat niemand me daar eerder op gewezen heeft, wat een heerlijkheid <3
quote:Op maandag 20 februari 2017 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
*kuch*
[ afbeelding ]
(kan niet mobiel quoten uit dichte vorige topic dus maar ff zo)
Iets minder dan 3 maandjes. Het is niet andersquote:Op maandag 20 februari 2017 22:36 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Dan. Pas.
Normaal. Doen.
Seizoen 2 is 14 februari gestart, dus Netflix zal hem waarschijnlijk buiten NA ook wel weer "uitzenden".quote:Op dinsdag 21 februari 2017 11:07 schreef freaky40 het volgende:
You Me Her wordt steeds leuker. Komt er een tweede seizoen eigenlijk?
Zoveel films waarbij ik denk "joh stond die erop?"quote:Op dinsdag 21 februari 2017 19:42 schreef Isabeau het volgende:
AllemachtigWat een boel films in 1x weg
netflix is in dat opzicht echt beroerd qua suggesties.. mijn "watch again" lijst wordt continue naar boven gepushed terwijl ik geen/weinig andere suggesties krijg, terwijl tussen deze lijst genoeg staat wat ze kunnen aanradenquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoveel films waarbij ik denk "joh stond die erop?"
Idd,quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
netflix is in dat opzicht echt beroerd qua suggesties.. mijn "watch again" lijst wordt continue naar boven gepushed terwijl ik geen/weinig andere suggesties krijg, terwijl tussen deze lijst genoeg staat wat ze kunnen aanraden
en zoeken in netflix (maw door categorieeen heen bladeren) is gewoon kut..
Ik heb daar op zich niet zo veel last van, omdat ik doorgaans een gerichte kijker ben. Ik weet meestal van te voren al wat ik wil zien en kijk dan of dat ook op Netflix staat. En op Netflix zelf én met behulp van dit topic krijg ik nog wel aardig mee wanneer er weer een nieuw seizoen van iets uit is.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
netflix is in dat opzicht echt beroerd qua suggesties.. mijn "watch again" lijst wordt continue naar boven gepushed terwijl ik geen/weinig andere suggesties krijg, terwijl tussen deze lijst genoeg staat wat ze kunnen aanraden
en zoeken in netflix (maw door categorieeen heen bladeren) is gewoon kut..
Beterschap. Makkelijke tv hè. Best vermakelijk hoor, de komende seizoenen ook nog wel.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:47 schreef Nielsch het volgende:
Lig met griep op bed en heb gisteren uit armoe maar seizoen 1 van You Me Her gekeken. Was nog best grappig.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoveel films waarbij ik denk "joh stond die erop?"
Ik ben niet door aflevering 1 heen gekomen van A series of ......quote:Op woensdag 22 februari 2017 19:50 schreef JayHovah het volgende:
A Series of Unfortunate Events (TV Series 2017– ) - IMDb is toch wel een leuke serie om te kijken. De eerste afleveringen is ff doorbijten omdat ik vooral Barney Stinson ipv Count Olaf zag (de rol van Neill Patrick Harris) maar hij speelt toch wel een hele leuke rol en de humor in de hele serie is lekker zwart (en daar hou ik van!).
Maar over zwarte humor gesproken...ik kan niet wachten op Fargo Season 3. Als Netflix nou eens een datum geeft om naar uit te frustreren en ons op vast te bijten...
Ik had ook moeite episode 1 door te komen, maar omdat ik episode 2 en 3 ook al binnen had gehaald die op een verloren avond gekeken en toen werd het steeds leuker en leuker. Ik zou zeggen gooi er nog een paar episodes tegenaan voordat je een definitief besluit maak...quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:35 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ik ben niet door aflevering 1 heen gekomen van A series of ......
dus wellicht even doorbijten verrekijker zeg je?
omdat netflix zijn licensies verlopen..quote:Op donderdag 23 februari 2017 00:07 schreef noodgang het volgende:
Waarom die lange lijsten met films die eraf gaan de afgelopen tijd?
Het zijn er echt veel
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy New Year – 2014 16 2:58 uur
♫ Hindi / CC Arabisch, Duits, Engels, Nederlands
Genre: Actie, Comedy, Feelgood, Misdaad, Romantisch
Acteurs: Shah Rukh Khan, Deepika Padukone, Abhishek Bachchan
Een op wadiamantenrover stelt een bont team samen om tijdens een danswedstrijd in een hotel in Dubai te infiltreren. Maar eerst moeten ze leren dansen.
Reconquest, The – 2016 AL 1:47 uur
♫ Spaans / CC Duits, Engels, Nederlands, Spaans, Turks
Genre: Drama, Romantisch
Acteurs: Francesco Carril, Itsaso Arana, Candela Recio
Manuela en Olmo waren in hun jeugd geliefden. Jaren later brengen ze samen een nacht door in Madrid, waar ze hun verleden en een mogelijke toekomst samen bespreken.When the student is ready, the teacher will appear.
Dat zou best kunnen, of bijvoorbeeld een maand later.quote:Op donderdag 23 februari 2017 07:05 schreef Mryc het volgende:
Zou het kunnen dat er 1 maart weer een grote hoeveelheid wordt toegevoegd? Is wel vaker op de eerste van de maand, toch?
Matigquote:Op donderdag 23 februari 2017 00:00 schreef Zelva het volgende:
Sorry jongens. Even zonder linkjes en jaartallen, kost me anders echt teveel tijd
Yep. Maar het heeft zo'n middle of nowhere einde, dus we wachten in spanning op seizoen 2quote:Op donderdag 23 februari 2017 13:26 schreef Razor21 het volgende:
Ik ben nu bezig met Occupied. Tot nu toe vind ik het een erg goede serie. Meer mensen deze al gezien?
Die Noorse serie? Begon aardig, maar werd steeds slechter. Iedere vijf minuten was er een nieuwe dader. En blijkbaar gaan ze daar in S2 nog even mee door, dan komen er weer nieuwe daders boven drijven.quote:
Ik hoop het. Want het is nu wel echt veel wat er verwijderd wordt weer. Terwijl al die Spaanse, Indische en Chinese films e.d., die de laatste maanden worden toegevoegd me weinig aanspreken.quote:Op donderdag 23 februari 2017 07:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, of bijvoorbeeld een maand later.
Eind vorig jaar was er een maand waar er 400 titels werden toegevoegd.
quote:Netflix maakt vandaag bekend dat het tweede deel van het swingende, kleurrijke en muzikale spektakel The Get Down vanaf 7 april exclusief en wereldwijd beschikbaar is voor Netflix abonnees.
Part 2 van The Get Down, van Oscar genomineerd creator Baz Luhrmann, begint een jaar na de gebeurtenissen die eerder te zien waren in Part 1. We aanschouwen de geboorte van een nieuw muzikaal fenomeen in de Bronx, terwijl disco ook onverminderd hoogtij viert in de volle nachtclubs. Books en Mylene staan te midden van een culturele revolutie die de wereld op zijn kop zal zetten, maar dit is hun moment om daar onderdeel van te worden. In een gebroken, gewelddadig New York, vol meedogenloze gangsters en geldbeluste platenbazen, ontdekken de jonge geliefdes dat alleen creativiteit en liefde hen kan redden - en dat ze alles over hebben voor hun muziek...en elkaar.
Ze mogen wel meer Chinese films en Japanse series plaatsen. Die noord Europese troep wil niemand zien.quote:Op donderdag 23 februari 2017 18:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Want het is nu wel echt veel wat er verwijderd wordt weer. Terwijl al die Spaanse, Indische en Chinese films e.d., die de laatste maanden worden toegevoegd me weinig aanspreken.
Het hoogtepunt van de Scandinavia-hype ligt inmiddels wel weer achter ons, ja. Meer, meer, meer krimi's van dezelfde snit, ik ben er klaar mee.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ze mogen wel meer Chinese films en Japanse series plaatsen. Die noord Europese troep wil niemand zien.
Van te voren had ik een beetje twijfels over deze serie vanwege het musical-gehalte, maar vond het toch wel erg leuk.quote:
Als ik zo om me heen kijk, op FOK! en IRL, is het anders nog bij een boel mensen in trek, waaronder mijzelf. Liever meer Scandinavisch dan Chinees en/of Japans, dat sowieso wat mij betreft.quote:Op donderdag 23 februari 2017 19:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van de Scandinavia-hype ligt inmiddels wel weer achter ons, ja. Meer, meer, meer krimi's van dezelfde snit, ik ben er klaar mee.
Japanse series zijn heel erg in trek bij jongeren. Zo krijgen ze ook meer klanten.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:59 schreef Forbry het volgende:
[..]
Van te voren had ik een beetje twijfels over deze serie vanwege het musical-gehalte, maar vond het toch wel erg leuk.
EzekielFijn nieuws dus.
[..]
Als ik zo om me heen kijk, op FOK! en IRL, is het anders nog bij een boel mensen in trek, waaronder mijzelf. Liever meer Scandinavisch dan Chinees en/of Japans, dat sowieso wat mij betreft.
quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:04 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Trevor Noah: Afraid of the Dark – 2017 AL 1:07 uur - Netflix Original
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Cabaret, Comedy, Stand-up
Acteurs: Trevor Noah
De presentator van The Daily Show vertelt hoe gevaarlijk het is om landen een naam te geven, hoe verkeerslichten New Yorkers onoverwinnelijk maken en nog veel meer.
Ik ben niet zo thuis in Chinese en Japanse cinema. Maar ik ben de rits aan Scandinavische detectives wel wat beu.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:59 schreef Forbry het volgende:
Als ik zo om me heen kijk, op FOK! en IRL, is het anders nog bij een boel mensen in trek, waaronder mijzelf. Liever meer Scandinavisch dan Chinees en/of Japans, dat sowieso wat mij betreft.
Oh wat vond ik die slecht zeg....quote:Op donderdag 23 februari 2017 15:05 schreef freaky40 het volgende:
Santa Clarita Diet 2 episodes van gezien en hij valt me mee. Dacht dat het ranziger was, maar de hilariteit en het absurdisme zijn sterker. Goede verhaallijn!
No Country for old man.quote:Op donderdag 23 februari 2017 22:20 schreef E-Dubble het volgende:
Jongens ik heb straks nog 2 uurtjes vrij en ik zoek een spannende/thriller achtige film. Wat moet ik kijken?
Jerry Seinfeld, dat was lang geleden!quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:59 schreef Aether het volgende:
[..]
http://comediansincarsget(...)t-of-apartheid-jerry
Nah ja, dat kan ik mij op zich best voorstellen. Ik ben er ook niet in thuis hoor, maar het spreekt me vooralsnog niet zo aan en ik ben die Scandinavische detectives zélf nog niet beu. Misschien een kwestie van wennenquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in Chinese en Japanse cinema. Maar ik ben de rits aan Scandinavische detectives wel wat beu.
Meer Frans zou ik wel waarderenquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat ze maar meer Franse series plaatsen:
- Braquo
- Engrenages
- Le Bureau des Légendes
- Disparue
- Les hommes de l'ombre
- Baron Noir
- Le passager
- Ennemi Public (Belgisch, Franstalig)
- Maffiosa
Forum Opties | |
---|---|