Ja Mexi begint.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
We zouden het toch niet meer over Patricia Paay hebben?
Laura is top 200 materiaal hier en die hele eerste plaat ook, alleen Comfortably Numb is een beetje... raar. (Maar stiekem ook tof)quote:
Ja dat moet ik zo dus ook. Ze heeft me overtuigd een half later te komen. Kan ik langer luisteren, dus dat overtuigen was zo moeilijk nietquote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:15 schreef livelink het volgende:
Ik moet even weg. Mijn dochter ophalen. Niet allemaal leuke nummers draaien terwijl ik weg ben, he.
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat moet ik zo dus ook. Ze heeft me overtuigd een half later te komen. Kan ik langer luisteren, dus dat overtuigen was zo moeilijk niet
En nu nog eentjequote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:15 schreef D. het volgende:
Ik heb 1 12"toegevoegd, en bijna de 5 minuten goed gemaakt
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat moet ik zo dus ook. Ze heeft me overtuigd een half later te komen. Kan ik langer luisteren, dus dat overtuigen was zo moeilijk niet
Ik zei nog, weet je zeker dat het niet een uur moet zijn, maar dan was de tent dichtquote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Als het je zelf goed uitkomt, kan er veel meer.
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zei nog, weet je zeker dat het niet een uur moet zijn, maar dan was de tent dicht
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zei nog, weet je zeker dat het niet een uur moet zijn, maar dan was de tent dicht
look en lof.quote:
Kool & The Gang komen niet voorbijquote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
look en lof.
Nou nog de koolraap en schorseneren. En prei.
Had ook best in deze lijst gepastquote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
look en lof.
Nou nog de koolraap en schorseneren. En prei.
Schande dat het niet zo is, eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Had ook best in deze lijst gepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |