quote:
Vind ik toch behoorlijk irritant eigenlijk, al die files.quote:
je had wel op Debbie gestemd toch? Dan heb je niets om voor te schamen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net op tijd voor deze topper.
Waar ik, nogmaals, niet op gestemd heb. ik schaam mij diep.
was het biatlon van vandaag eigenlijk aan te raden? Ik heb nog niet gekeken en wil niet in het topic gespoilerd worden.quote:
Daar heb je een punt. Die stond zelfs in mijn voordrachtslijst.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
je had wel op Debbie gestemd toch? Dan heb je niets om voor te schamen.
als je er niet in gaat staan, heb je er ook geen last van...quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik toch behoorlijk irritant eigenlijk, al die files.
Ik heb het ook niet gezien. Mijn laptop liep vast van de streamquote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was het biatlon van vandaag eigenlijk aan te raden? Ik heb nog niet gekeken en wil niet in het topic gespoilerd worden.
vind jij ook niet dat Only in my dreams mooier is?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Die stond zelfs in mijn voordrachtslijst.
Gewoon op een andere dag gaan....quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
best wel...quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zegt de ene Debbie Gibsonfan tegen de andere....quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind jij ook niet dat Only in my dreams mooier is?
Ergens wel, maar Foolish Beat is meer de herinnering aan die tijd. Dus had de voorkeur.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind jij ook niet dat Only in my dreams mooier is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |