quote:
Op donderdag 9 maart 2017 22:01 schreef Fuchsia_roze het volgende:[..]
Het is heel dubbel, want ik ben ook wel oprecht blij dat er niks mis is (zover ze kunnen onderzoeken) op dit vlak. Blijft wel dat het mega frustrerend is. Bestond er maar een wonderpil
En wow Majo wat een goed nieuws

Mijn duimen draaien overuren voor een mooi bevrucht ei of twee
Denk dat jij de jompels dubbel en dwars verdiend, aangezien je ook altijd met andere meejompelt of een hart onder riem steekt

Weet je, het lijkt me eigenlijk nog veel erger als er helemaal geen oorzaak gevonden wordt, dat lijkt me zo ontzettend onzeker! Bij ons is (was?) er tenminste een duidelijke oorzaak, dan weet je ook waar je aan toe bent.
En lief dat je het zegt

Ik leef ook echt met iedereen mee hier. Ik gun iedereen zo ontzettend die tweede streep!
quote:
Op donderdag 9 maart 2017 22:03 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:Nee, ongesteld zijn is het baarmoederweefsel dat afgestoten/opgeruimd wordt. Als een van de twee eitjes niet bevrucht wordt, merk je niet dat je die verliest (of misschien neemt je lichaam die wel op en verwerkt t die verder als afvalstof? Geen idee precies eigenlijk).
Wat is je nod nog ver weg! Voor wanneer staat de IUI gepland dan?
Bedankt voor de uitleg

De inseminatie was vandaag maar het ziekenhuis houdt altijd zo'n lange testtermijn aan voor het geval er toch nog Pregnyl in je bloed zit en je een vals positief krijgt. Nou heb ik de Pregnyl eergisteren gezet en is dat binnen een dag of 10 uit je lichaam dus verwacht ook wel iets eerder te testen

Ik heb tot nu toe steeds een luteale fase van 12 dagen gehad dus denk dat ik over 2 weken ga testen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam