Ik geloof het pas tijdens de kampioenswedstrijd in de 87ste minuut als we 6-0 voor staan. Noem het indekken, ik ben een Feyenoorder, ik weet beterquote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds dat Feyenoord geen kampioen wordt haha

Dat vind ik echt een hele enge ventquote:

Je moet er eens op letten hoe vaak Toine zich verspreekt, dat is echt engquote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toine snapt er niks van toen Hyballa tactisch werd.

Hij heeft wel teksten.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een hele enge vent

Hij zat zondag bij Rondo op Ziggo Sport. Sympathieke kerel.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat vind ik echt een hele enge vent

quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je moet er eens op letten hoe vaak Toine zich verspreekt, dat is echt eng

Ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk dat ik zo maar even naar PSV - NEC zap.

Precies, Ajax dacht op 8 mei ook dat het kampioen was.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geloof het pas tijdens de kampioenswedstrijd in de 87ste minuut als we 6-0 voor staan. Noem het indekken, ik ben een Feyenoorder, ik weet beter

heyquote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goedenavond beste vrienden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |