Wat staat er op het menu ouwe reus?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik mis de eerste minuten van deze pot omdat ik ga eten.

Wedden dat het een soort Singh wordt?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:26 schreef tompsv18 het volgende:
Wordt Odegaard alweer het volgende supertalent uit het buitenland dat gaat mislukken in Nederland? Mastour 2

Tortilla'squote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu ouwe reus?

Jij denkt nog steeds dat Feyenoord geen kampioen wordt hahaquote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wedden dat het een soort Singh wordt?
OH. WACHT.

quote:
quote:

terechtquote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Bergwijn in de basis bij PSV en geen Pereiro.

Die Pereiro vertrekt ook nog wel via de achterdeur daar.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Bergwijn in de basis bij PSV en geen Pereiro.

Die vertrekt gewoon naar een Portugese topclub ofzo denk ik, daar houden ze wel van dat soort spelers.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Pereiro vertrekt ook nog wel via de achterdeur daar.

Geen idee wat PSV voor hem gaat vragen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die vertrekt gewoon naar een Portugese topclub ofzo denk ik, daar houden ze wel van dat soort spelers.

Soms lopen Zeneli en Larsson random aan dezelfde kant en duikt er compleet geen middenvelder in de ruimte tussen de linies...quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
In zo'n laag tempo nog de domste keuzes en fouten makenman man man

Die Kobayashi verstopt zich ook vaak in de opbouw, en als hij de bal dan krijgt meteen terug. Waarom draaien ze nooit meer open daarquote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soms lopen Zeneli en Larsson random aan dezelfde kant en duikt er compleet geen middenvelder in de ruimte tussen de linies...

Daarom gewoon die Namli eruit halen en Ødegaard als extra optie bij het middenveld posterenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Kobayashi verstopt zich ook vaak in de opbouw, en als hij de bal dan krijgt meteen terug. Waarom draaien ze nooit meer open daar

Maar dit is gewoon iets wat iedere speler kan doen, ze moeten alleen meer bewegen nu blijft iedereen statisch op zijn plekje staanquote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom gewoon die Namli eruit halen en Ødegaard als extra optie bij het middenveld posteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |