vooral tijdens jinekquote:Op vrijdag 17 februari 2017 19:29 schreef superniger het volgende:
We moeten een FOK! Lagerhuis invoeren.
U bent een minderwaardig mens.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Helaas is Marcel van Dam wegbezuinigd
OLE DE PVVquote:
onderdrukking... oh nee, ik bedoel de vrijheid van eigen keuzes.quote:
gleufdierquote:
laat je likkenquote:
Een soort real-life twitter, zonder de beperking van 140 tekens. Helaas.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Dit lijkt me echt een kutprogramma, nu al
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 19:42 schreef Joezi het volgende:
Als vrouwen zich nou eens niet als goedkope hoeren kleden
hopelijk is dit een zwarte dj?!?!?!quote:
Malparido... het zijn er 251quote:
Je bedoeld die latente homo's die je in je kontje neuken achter het station?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 19:44 schreef Joezi het volgende:
Op mn werk knijpen de snollen vaker in mn kontje dan andersom
Doe ik ook nietquote:
maar op straatquote:
laat me eens met rust creepquote:Op vrijdag 17 februari 2017 19:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Je bedoeld die latente homo's die je in je kontje neuken achter het station?
ik wil kaasquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 19:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
te moeilijk voor jeStraks weer VI met poep en pies
Een partizaan (van het Franse partisan, uit het Italiaans: partigiano (= partijganger)) is iemand die binnen een verzetsbeweging strijdt voor een doorgaans (maar niet noodzakelijkerwijs) politiek of nationalistisch belang. Partizanen worden vaak vergeleken met guerrillastrijders, revolutionairen en dissidenten.quote:
ik las parmazaanquote:Op vrijdag 17 februari 2017 19:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een partizaan (van het Franse partisan, uit het Italiaans: partigiano (= partijganger)) is iemand die binnen een verzetsbeweging strijdt voor een doorgaans (maar niet noodzakelijkerwijs) politiek of nationalistisch belang. Partizanen worden vaak vergeleken met guerrillastrijders, revolutionairen en dissidenten.
Oja dat komt ook, bijna vergeten thxquote:Op vrijdag 17 februari 2017 19:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
te moeilijk voor jeStraks weer VI met poep en pies
en ook roy dondersquote:Op vrijdag 17 februari 2017 19:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oja dat komt ook, bijna vergeten thx
zie je daar wel, ik zal wat giffertjes klaarzettenquote:Op vrijdag 17 februari 2017 19:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oja dat komt ook, bijna vergeten thx
Vertel! Ratelband?quote:Op maandag 20 februari 2017 19:04 schreef superniger het volgende:
Jullie hebben net een topshow gemist bij RTL Boulevard.
Tenzij terroristen de studio live innamen, zal dat wel meevallen.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:04 schreef superniger het volgende:
?quote:Op maandag 20 februari 2017 19:04 schreef superniger het volgende:
Volgens mij komen er in de komende vier weken verschillende politici.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:05 schreef Pedroso het volgende:
Wat doet Ascher daar nu weer....oh ja, het is de Vara
Ok, dan heb ik niets gezegd.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij komen er in de komende vier weken verschillende politici.
Lagerhuis is prima maar dat vrouwtje moeten ze gewoon de deur uitzetten.quote:
Letterlijk?quote:Op maandag 20 februari 2017 19:06 schreef superniger het volgende:
[..]
Knokpartij tussen Ratelband en Peter Jan Rens
Het is echt een ontzettende flutstelling, maar de grap van deze man kan ik waarderen.quote:
wat was er dan op rtl?quote:Op maandag 20 februari 2017 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
Van een topshow op rtl 4 naar een flopshow op Nederland 1.
Zijn dit acteurs?
LINK DANquote:Op maandag 20 februari 2017 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
Van een topshow op rtl 4 naar een flopshow op Nederland 1.
Zijn dit acteurs?
oew spannend. zometeen even terugkijkenquote:Op maandag 20 februari 2017 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Peter jan Rens vs Tjakaa Ratelband fittie live op tv om een paar knaken
Dat nemen we niet echt serieus.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Net een harde sneer richting het zuiden
Was minutenlang smullenquote:Op maandag 20 februari 2017 19:09 schreef YazooW het volgende:
[..]
oew spannend. zometeen even terugkijken
neequote:Op maandag 20 februari 2017 19:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kent het originele programma niet?
Je moet wat die 5 minuten tussen studio sport en DWDDquote:Op maandag 20 februari 2017 19:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk niet dat hetero mannen vrijwillig naar RTL Boulevard kijken
Maar wanneer ga je dan naar de WC? Of ja, het kan natuurlijk altijd nog tijdens de muziek van DWDD.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je moet wat die 5 minuten tussen studio sport en DWDD
Dat skip ik vaak inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2017 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wanneer ga je dan naar de WC? Of ja, het kan natuurlijk altijd nog tijdens de muziek van DWDD.
Misschien zijn we gewoon een beetje discussie-moe. Destijds was het nog vrij uniek om andere mensen op deze manier in discussie te zien.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:12 schreef OProg het volgende:
Ik kan me niet meer heugen dat het vroeger ook zo kut was als dit.
Aan de bar van de gemiddelde kroeg heb je ook van dit soort gesprekken.
Toen was het ook gewoon een stuk leuker, al kan dat ook liggen aan het feit dat het toen nieuw was en het enige in het genre.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:12 schreef OProg het volgende:
Ik kan me niet meer heugen dat het vroeger ook zo kut was als dit.
Aan de bar van de gemiddelde kroeg heb je ook van dit soort gesprekken.
Als ze de PvdA echt een dienst hadden willen bewijzen, hadden ze Ascher in de vierde aflevering uitgenodigd en niet al nu.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was dus een opmaat voor een mooi PvdA-speechje door dit linksch bolwerk
Dan moet je snel wezen, binnen 1 minuut afknijpen.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wanneer ga je dan naar de WC? Of ja, het kan natuurlijk altijd nog tijdens de muziek van DWDD.
Nou ja, als je de muziek nog hoort vanuit de huiskamer wordt de toevoer meestal automatisch afgeknepen.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan moet je snel wezen, binnen 1 minuut afknijpen.
Je bent ook verliefd op die andere ouwe man?quote:Op maandag 20 februari 2017 19:15 schreef YazooW het volgende:
blondje achter Krol en die andere ouwe man
Rensquote:Op maandag 20 februari 2017 19:15 schreef RensAjacied het volgende:
Henk Krol is een gevaar voor de samenleving. Onbegrijpelijk dat mensen daarop stemmen. Optyfen!
alleen op personen die een kut hebbenquote:Op maandag 20 februari 2017 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent ook verliefd op die andere ouwe man?
Dat zijn de politici die uitgenodigd worden ? Zelfs zetelrovers krijgen alle aandachtquote:Op maandag 20 februari 2017 19:15 schreef TLC het volgende:
Asscher, Klaver, Pechtold, Kuzu, Wilders, Sylvana![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder Murica was er helemaal niets opgebouwd hier.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:16 schreef RensAjacied het volgende:
De babyboomers hebben dit land niet opgebouwd dat waren namelijk hun ouders.
Henk is in feite ontoerekeningsvatbaar.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:15 schreef RensAjacied het volgende:
Henk Krol is een gevaar voor de samenleving. Onbegrijpelijk dat mensen daarop stemmen. Optyfen!
Dit is een en al een grappig filmpjequote:Op maandag 20 februari 2017 19:20 schreef YazooW het volgende:
Krijgen we straks nog wel van die grappige filmpjes om half 8?
FOK!, bedoel je? Dan heb je gelijk.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:20 schreef Stabiel het volgende:
Geen groter argumentatie tegen democratie en algemeen stemrecht dan dit hele clowneske gebeuren.
Fok! is de digitale manifestatie van Het Lagerhuis inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
FOK!, bedoel je? Dan heb je gelijk.
Ik vind het ook oprecht ontzettend goed vermaak jaquote:
Waarom? Het legt perfect de mentale staat van ons land bloot. Dit is enkel een pijnlijke spiegel.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:23 schreef OProg het volgende:
De stagiair die bedacht heeft dit format opnieuw te gebruiken moet monddood worden gemaakt.
HvA zit je toch?quote:Op maandag 20 februari 2017 19:22 schreef RensAjacied het volgende:
Wij hebben dit jaar op de hogeschool moeten debatteren over maatschappelijke vraagstukken. Wij hadden een voorbereidingstijd van 45 minuten. Ik kan je vertellen dat het niveau hoger was dan deze idioten. Dat zegt toch genoeg. Wat een onzin is dit man man man.
Juist niet, dit is heerlijke top tv met idiote opgefokte mensen.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:23 schreef OProg het volgende:
De stagiair die bedacht heeft dit format opnieuw te gebruiken moet monddood worden gemaakt.
mwah hypotheek afbetaald is al lang niet meer waar tegenwoordig.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:26 schreef alors het volgende:
No shit! Je gaat er niet op vooruit als je met pensioen gaat. Je hebt toch ook minder uitgaven dan, geen kinderen, hypotheek is afbetaald. Wat een klagers.
Dat wisten we toch al? Doe dan in ieder geval wen poging om er nog wat van te maken in plaats van deze treurigheid.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:25 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Waarom? Het legt perfect de mentale staat van ons land bloot. Dit is enkel een pijnlijke spiegel.
Klaver > Krolquote:Op maandag 20 februari 2017 19:28 schreef Vatta het volgende:
Die Klaver is echt de grootste policor van allemaal. Wat een engnek.
En komende periode weer hahaquote:Op maandag 20 februari 2017 19:29 schreef Achterhoker het volgende:
VVD als tegenstander beschouwen maar er ondertussen wel mee regeren
Maar daar is het programma toch niet voor bedoeld? Het is er juist om een non-elitaire proletarische debat op te voeren.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:28 schreef OProg het volgende:
Dat wisten we toch al? Doe dan in ieder geval wen poging om er nog wat van te maken in plaats van deze treurigheid.
Asscher komt uit een VVD-familie dus zo moeilijk zal het voor hem niet zijn.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:29 schreef Achterhoker het volgende:
VVD als tegenstander beschouwen maar er ondertussen wel mee regeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |