Wiequote:
Finalist op de Finnish Masters, kom op nouquote:Op zaterdag 1 april 2017 15:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie
Ook leuk:
Shaun Griffiths 6-5 Michael Smith
Adrian Lewis 6-5 Benito van de Pas
Wacht op de operatie denk ik.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:01 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft die kneus van een Klaasen eigenlijk weer staan gooien? Hij had toch rust nodig.
Mentaal wrak geworden na zijn klasse WK in 2015. Van dartpijltjes wisselen is zijn doodsteek gebleken.quote:
Echte toppers zoals Raybar en Wright (hoi kalegekN1Fan) zoeken naar nieuwe setups om mogelijk nog een stap te maken en gaan niet wisselen als hun niveau inkakt. Ook Taylor heeft vaak genoeg met totaal nieuwe setups gegooid om nog een niveautje hoger te gaan, totdat hij de miljoenen van Target niet kon weerstaan.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook meteen een van de redenen waarom ik (hoi rondewim) een hekel heb aan figuren die constant van pijlen wisselen.
Ik moet nu weg maar ik kom hier later op terug.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Echte toppers zoals Raybar en Wright (hoi kalegekN1Fan) zoeken naar nieuwe setups om mogelijk nog een stap te maken en gaan niet wisselen als hun niveau inkakt. Ook Taylor heeft vaak genoeg met totaal nieuwe setups gegooid om nog een niveautje hoger te gaan, totdat hij de miljoenen van Target niet kon weerstaan.
Als Wright nu nog met z'n bommetjes, die hij van jou niet weg mocht doen, had gegooid had hij nooit z'n huidige niveau gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |