quote:Michael van Gerwen v Sven Groen
Vincent van der Voort v Haruki Muramatsu
Jamie Caven v Brendan Dolan
Craig Gilchrist v Simon Stevenson
Cristo Reyes v Darron Brown
Mick Todd v Martin Schindler
Steve West v Steve Hine
Ryan Palmer v Aden Kirk
Ian White v Ryan Searle
Dennis Smith v Matthew Dennant
Robbie Green v Richie Corner
Berry van Peer v Jamie Bain
Kim Huybrechts v Kirk Shepherd
Rob Cross v Lee Bryant
Christian Kist v Paul Harvey
Scott Taylor v Jamie Lewis
Simon Whitlock v Dirk van Duijvenbode
Harry Robinson v Richard North
Josh Payne v Jeffrey de Zwaan
Mick McGowan v Jimmy Hendriks
Michael Smith v Shaun Griffiths
Jonny Clayton v Dimitri van den Bergh
Kyle Anderson v Warrick Scheffer
Stephen Burton v Kevin Painter
Benito van de Pas v Adrian Lewis
Terry Roach v Andy Hamilton
Justin Pipe v Maik Langendorf
Ross Twell v Joe Murnan
Gary Anderson v Ray Campbell
Max Hopp v Peter Hudson
Daryl Gurney v Mark Barilli
Peter Jacques v Paul Nicholson
Peter Wright v Mike De Decker
Wayne Jones v Diogo Portela
Raymond van Barneveld v Steve Lennon
Terry Temple v Paul Rowley
Stephen Bunting v Simon Preston
Devon Petersen v John Bowles
Steve Beaton v Zoran Lerchbacher
John Part v Ricky Williams
Alan Norris v Rowby-John Rodriguez
Ted Evetts v Ronnie Baxter
Ronny Huybrechts v Chris Quantock
Adam Hunt v Darren Johnson
Gerwyn Price v Madars Razma
Tony Newell v Yordi Meeuwisse
Chris Dobey v James Richardson
Colin Roelofs v Ricky Williams
Dave Chisnall v Ritchie Edhouse
Jim Brown v Andy Jenkins
Darren Webster v William O'Connor
Jeffrey de Graaf v John Henderson
Jelle Klaasen v Richie Burnett
Ryan Meikle v Keegan Brown
James Wilson v Ron Meulenkamp
David Pallett v Mickey Mansell
Mensur Suljovic v Jan Dekker
Brian Woods v Jonathan Worsley
Robert Thornton v Prakash Jiwa
Mark Webster v Robert Owen
Joe Cullen v Andrew Gilding
Andy Boulton v Vincent Kamphuis
Mervyn King v Wes Newton
Antonio Alcinas v Matt Clark
Wiequote:
Finalist op de Finnish Masters, kom op nouquote:Op zaterdag 1 april 2017 15:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie
Ook leuk:
Shaun Griffiths 6-5 Michael Smith
Adrian Lewis 6-5 Benito van de Pas
Wacht op de operatie denk ik.quote:Op zaterdag 1 april 2017 17:01 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft die kneus van een Klaasen eigenlijk weer staan gooien? Hij had toch rust nodig.
Mentaal wrak geworden na zijn klasse WK in 2015. Van dartpijltjes wisselen is zijn doodsteek gebleken.quote:
Echte toppers zoals Raybar en Wright (hoi kalegekN1Fan) zoeken naar nieuwe setups om mogelijk nog een stap te maken en gaan niet wisselen als hun niveau inkakt. Ook Taylor heeft vaak genoeg met totaal nieuwe setups gegooid om nog een niveautje hoger te gaan, totdat hij de miljoenen van Target niet kon weerstaan.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook meteen een van de redenen waarom ik (hoi rondewim) een hekel heb aan figuren die constant van pijlen wisselen.
Ik moet nu weg maar ik kom hier later op terug.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Echte toppers zoals Raybar en Wright (hoi kalegekN1Fan) zoeken naar nieuwe setups om mogelijk nog een stap te maken en gaan niet wisselen als hun niveau inkakt. Ook Taylor heeft vaak genoeg met totaal nieuwe setups gegooid om nog een niveautje hoger te gaan, totdat hij de miljoenen van Target niet kon weerstaan.
Als Wright nu nog met z'n bommetjes, die hij van jou niet weg mocht doen, had gegooid had hij nooit z'n huidige niveau gehad.
Is nu 16e op de PC OoM (geschoond) voor de Matchplay.quote:Op zaterdag 1 april 2017 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Indrukwekkend hoe Cross over de Tour dendert dit jaar.
Voor ET3 staan ze niet op de lijst. Net zoals Wade en Anderson.quote:Op vrijdag 31 maart 2017 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan de PDC ook weer opgelucht ademhalen met Van Barneveld en Lewis er weer bij.
Ik zeg ook niet dat veranderen van darts vreselijk strafbaar is, maar bij Wright vind ik het wel erg absurd. Om de zoveel weken van darts veranderen vind ik wel erg bizar. Ik snap dat je wil verbeteren, constant maar ik geloof er niets van dat je dat eruit krijgt door iedere paar weken weer een andere setup darts te hebben.quote:Op zaterdag 1 april 2017 18:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Echte toppers zoals Raybar en Wright (hoi kalegekN1Fan) zoeken naar nieuwe setups om mogelijk nog een stap te maken en gaan niet wisselen als hun niveau inkakt. Ook Taylor heeft vaak genoeg met totaal nieuwe setups gegooid om nog een niveautje hoger te gaan, totdat hij de miljoenen van Target niet kon weerstaan.
Als Wright nu nog met z'n bommetjes, die hij van jou niet weg mocht doen, had gegooid had hij nooit z'n huidige niveau gehad.
SPOILER: zonder MvG, Ando en Van DijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door borisz op 02-04-2017 22:43:03 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |