Next Generation, jonguh!quote:
quote:
Ik vond het altijd een super goede rip-off van Blue Thunder!quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:21 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Jeugdsentiment, fenomenaal.
Die is mij niet zo bekend.quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het altijd een super goede rip-off van Blue Thunder!HAHA!
Hehehe dat sowieso! En het acteerwerk en de vecht-scènes waren echt vreselijk!quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die is mij niet zo bekend.
Er waren ook zoveel goede series, sommige wel iets over de top. Zeker als je nu terug ziet.
Als kind zijnde vond ik het allemaal gaafquote:Op donderdag 23 februari 2017 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe dat sowieso! En het acteerwerk en de vecht-scènes waren echt vreselijk!
Soms was het zelfs toen in die tijd al duidelijk, maar tóch keek je er naar!
Haha okee dan!quote:Op donderdag 23 februari 2017 20:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als kind zijnde vond ik het allemaal gaaf
quote:Op vrijdag 24 februari 2017 11:19 schreef K44S het volgende:
Ik ken er wel wat, maar de eerste die in mij opkomt:
Zo erg jammer dat dit niet in de herhaling gaat op de tig zenders die herhalingen uitzenden. Net als L.A Law, NYPD blue en Night Heatquote:Op donderdag 23 februari 2017 21:12 schreef Ericr het volgende:
1 van de beste series ooit gemaakt, Hill Street Blues. Toen het nog niet allemaal zo gepolijst hoefde. Ook 1 van de meest invloedrijke series ooit.
Goede smaakquote:Op zondag 26 februari 2017 02:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo erg jammer dat dit niet in de herhaling gaat op de tig zenders die herhalingen uitzenden. Net als L.A Law, NYPD blue en Night Heat
Hier moest ik ook gelijk aan denken. Mooi nummer.quote:
Nostalgische gevoelens bijquote:Op zondag 26 februari 2017 02:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo erg jammer dat dit niet in de herhaling gaat op de tig zenders die herhalingen uitzenden. Net als L.A Law, NYPD blue en Night Heat
quote:
Deze twee inderdaadquote:
De muziek is beter dan de beelden, maar de muziek is dan ook top! (Jace Everett - Bad Things).quote:
The Persuaders met muziek van John Barry (bekend van James Bond soundtracks)quote:
En zoveel beter dan Star Warsquote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:04 schreef Klummie het volgende:
Als kleine jongen was dit zo mooi! 1978![]()
![]()
Het idiote is natuurlijk dat de muziek al heel veel ouder is (alle CSI theme songs zijn van The Who) en dan nog zo fris klinkt.quote:Op maandag 20 februari 2017 19:25 schreef Karina het volgende:
Die van CSI zijn ook tof, muziek past precies de beelden:
En ik zat de hele avond al te denken "welke serie opende nou met Runaway van Del Shannon??!!"quote:
Die was ik zelf ff vergeten, maar hoort hier zeker thuis jaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Crime Story met Dennis Farina
En de Wonder Years natuurlijk.
quote:
Die dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 16:42 schreef jogy het volgende:
Van de nieuwtjes vind ik onderstaande altijd wel tof. Het zijn in ieder geval de intro's die ik meestal niet skip.
En die op één natuurlijk. Pam pam padadampam...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |