Ik denk oprecht dat dit de "diervriendelijkste" manier van ongediertebestrijding is. Klemmen en gif zijn ongecontroleerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Stop dan gewoon met het wreed vermoorden van ratten.
Ben blij dat ik niet in de buurt woon, dieren mishandelaar, heb de over buurman de politie al op de hals gejaagd die was ook aan het schieten met zijn luchtbuks, met de melding als die schieten wil mag van mij maar wel richting zijn eigen eigendom!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:22 schreef Pokkelmans het volgende:
Ohja, maar punt van het betoog is natuurlijk: daarom moeten we AR-15's legaliseren. Dan was er na dat eerste schot niets meer over van de rat.
Nee, nee, de Trump administration draait als een perfect geöliede machine.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die Trump administratie is nu al een groot shitfest.
Laat je kat ze gewoon pakken, dat lijkt me het meest natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat dit de "diervriendelijkste" manier van ongediertebestrijding is. Klemmen en gif zijn ongecontroleerd.
Jammer dat je buurman geen granaatwerper had dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet in de buurt woon, dieren mishandelaar, heb de over buurman de politie al op de hals gejaagd die was ook aan het schieten met zijn luchtbuks, met de melding als die schieten wil mag van mij maar wel richting zijn eigen eigendom!
Over buurman Pokkel, buiten ratten nog iets aan je studie kunnen doen, of aan bier brouwen?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jammer dat je buurman geen granaatwerper had dan.
Die laat zich te veel afleiden door muizen, vogels, en ander grut dat hier buiten loopt om zich volledig met de ratten bezig te kunnen houden.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat je kat ze gewoon pakken, dat lijkt me het meest natuurlijk.
Wat had ik ook alweer staan voor de impeachment? Voor 31 december 2017?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, nee, de Trump administration draait als een perfect geöliede machine.
Alleen heeft ie zo'n puinhoop geërfd van Obama
Echt, hoelang moet het nog duren voordat het daar volledig in elkaar stort?
Als jij properder gaat leven vinden die niks bij jouw en blijven ze weg!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar laten we vooropstellen dat ik natuurlijk ook liever niet heb dat het nodig is om die beestjes om zeep te helpen.
Als het zo doorgaat wel eerder denk ik. Op een gegeven moment hebben de GOP-senatoren gewoon genoeg van deze poppenkast en vinden ze wel iets voor een impeachment. Als die Russendeal nog niet genoeg blijkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat had ik ook alweer staan voor de impeachment? Voor 31 december 2017?
Als ze maar krachtig genoeg zijn kun je er zelfs everzwijnen mee neerleggen. En ze worden door professionals ook veel gebruikt om vogels/eekhoorns/ratten om te leggen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:30 schreef remlof het volgende:
Je moet gewoon geen luchtbuks gebruiken om ze af te maken.
Dat is geen dodelijk wapen.
In of buiten de bebouwde kom?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jager vragen om met de .22 langs te komen dan?
Nee, weet ik veel, ik zou nooit een meer geëvolueerd dier dan een insect kunnen afmaken.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als ze maar krachtig genoeg zijn kun je er zelfs everzwijnen mee neerleggen. En ze worden door professionals ook veel gebruikt om vogels/eekhoorns/ratten om te leggen.
Jager vragen om met de .22 langs te komen dan?
Heb wel eens muizen geëuthanaseerd. En nu dan 4 ratten geschoten.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, weet ik veel, ik zou nooit een meer geëvolueerd dier dan een insect kunnen afmaken.
Maar ik probeer het dan ook niet.
Oh, je gaat de koe van de buren schieten?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:39 schreef Pokkelmans het volgende:
Maarja als ik een jachtvergunning heb hoop ik voor m'n eigen vlees te kunnen zorgen. Ben ik niet meer mede-schuldig aan de bio-industrie.
Nou weet ik nog niet waarvoor die granaat werper gedacht was.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:39 schreef Pokkelmans het volgende:
Maarja als ik een jachtvergunning heb hoop ik voor m'n eigen vlees te kunnen zorgen. Ben ik niet meer mede-schuldig aan de bio-industrie.
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:39 schreef Pokkelmans het volgende:
Nee, de buurman heeft wel eens wat konijnen gebracht die hij hier had geschoten. Prima vlees.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:40 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Oh, je gaat de koe van de buren schieten?
Er is verdomd weinig eetbaars in Nederland waar je gewoon op mag schieten, dacht ik.
Dat schuim met een beetje bier vond jij dat ook lekker?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, de buurman heeft wel eens wat konijnen gebracht die hij hier had geschoten. Prima vlees.
Verder wel eens lokaal geschoten hert en fazant gehad. Lekker joh.
Maar goed dat ik al aan de whisky begonnen wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |