abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 maart 2017 @ 17:50:37 #226
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169725675
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 17:13 schreef keste010 het volgende:

[..]

Verre van. Jij bent gewoon wars van enige kritiek op globalisering en/of kapitalisme. Om dan achter communisme te gaan schuilen blijft vrij laf.
Nogmaals

quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij komt met de grootste milieuramp van de twintigste eeuw, die veroorzaakt werd door de communistische regering van de SU, die willens en wetens zo geplanned was, en nu verwijt je ons dat wij op communisme duiken?
Hoe spindoktor wil je dan zijn?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169725699
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 17:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nogmaals

[..]

Dan ook voor jou nogmaals:

quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 17:03 schreef keste010 het volgende:

[..]

Toch sterk, hoe gretig jullie altijd op communisme duiken om kritiek op kapitalisme te kunnen omzeilen. Dat er aan alle vier voorwaarden die Scott in Seeing Like a State voor dergelijke Stalinistische praktijken noemde ook in huidige neoliberale staten voldaan wordt vergeet je er even voor het gemak bij.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 17:12 schreef keste010 het volgende:

[..]

:') De vele Kazachen die als gevolg van gebruik van herbiciden, pesticiden, kunstmest en ontbladeringsmiddelen kanker of tyfus hebben opgelopen zullen blij met je zijn. Verder negeer je compleet bovenstaande post, die je uitlegt waarom bovenstaande beleid van de SU juist veel parallelen vertoont met ongecontroleerd kapitalisme. Maar mensen als jij gebruiken wel vaker communisme als schild om je tegen linkse kritiek te kunnen verzetten; het tekent de manipulatieve drogreden-tactiek die jij zo graag hanteert.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  donderdag 23 maart 2017 @ 17:58:22 #228
45206 Pietverdriet
pi_169725810
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 17:51 schreef keste010 het volgende:

[..]

Dan ook voor jou nogmaals:

[..]

[..]

Dat maakt de beslissing het Aralmeer te laten sterven nog steeds geen globalisatie of moderne landbouw methodiek.
pi_169725835
quote:
1s.gif Op donderdag 23 maart 2017 17:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat maakt de beslissing het Aralmeer te laten sterven nog steeds geen globalisatie of moderne landbouw methodiek.
Sterk joh. Je weet dat je hier niets wint met manipuleren en selectief lezen he? Dat is vooral je eigen tijdsverspilling.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
  donderdag 23 maart 2017 @ 18:02:36 #230
45206 Pietverdriet
pi_169725875
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 18:00 schreef keste010 het volgende:

[..]

Sterk joh. Je weet dat je hier niets wint met manipuleren en selectief lezen he? Dat is vooral je eigen tijdsverspilling.
:W :W
pi_169739372
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 16:47 schreef keste010 het volgende:

[..]

Wat was er bij dergelijke problemen dan zo links aan de neten? De oorsprong van dergelijke problemen ligt wat mij betreft wel degelijk bij ongecontroleerd, geglobaliseerd kapitalisme. Niet alleen de Aralzee, maar eigenlijk alle grote problemen waar de conflicten in Soedan uit ontstaan zijn, komen voornamelijk daar uit voort (in combinatie met een padafhankelijkheid van slecht bestuur en megalomaan leiderschap).
Ah dus ook als een communistisch regime de veroorzaker is dan ligt het aan geglobaliseerd kapitalisme en dan heb je ook nog het lef om Piet te beschuldigen van selectief te lezen en manipuleren?

Man man wat een zwaktebod, ook toevallig aanhanger van het klopkoek links waar alle fouten door links automagisch rechts zijn?
pi_169740731
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 08:41 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ah dus ook als een communistisch regime de veroorzaker is dan ligt het aan geglobaliseerd kapitalisme en dan heb je ook nog het lef om Piet te beschuldigen van selectief te lezen en manipuleren?

Man man wat een zwaktebod, ook toevallig aanhanger van het klopkoek links waar alle fouten door links automagisch rechts zijn?
Als jij dat zo ziet dan lees jij ook hartstikke selectief inderdaad. Mijn uitleg staat vrij duidelijk in post #227.

En ja, Piet is ongeveer de minst oprechte, en meest manipulatieve user die hier rondloopt. Maar dat is alom bekend hoor.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 10:23:28 #233
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_169740778
Na de val van het communisme ging de uitdroging gewoon door

Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169740843
Nee hoor Klopkoek. Het waren de commy's. Geen discussie mogelijk.

Wat? Een andere uitleg? Extreem linkse complotdenker!
  vrijdag 24 maart 2017 @ 10:30:02 #235
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_169740902
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:27 schreef keste010 het volgende:
Nee hoor Klopkoek. Het waren de commy's. Geen discussie mogelijk.

Wat? Een andere uitleg? Extreem linkse complotdenker!
Het vrije Texas heeft er ook een handjevol

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_drying_lakes
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_169741123
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:21 schreef keste010 het volgende:

[..]

Als jij dat zo ziet dan lees jij ook hartstikke selectief inderdaad. Mijn uitleg staat vrij duidelijk in post #227.

En ja, Piet is ongeveer de minst oprechte, en meest manipulatieve user die hier rondloopt. Maar dat is alom bekend hoor.
Dat jij denkt dat je het duidelijk hebt uitgelegd is je goed recht hoor maar behalve klopkoek met zijn eigen interpretatie van links is verder niemand het met je eens.

Maar blijf vooral volhouden dat alles af te schuiven is op globalisering en kapitalisme in een infantiele poging om je eigen ideologische straatje schoon te vegen. Waar mee weer eens is bewezen dat alt-links en alt-rechts net zo gestoord zijn en meer op elkaar lijken als de aanhangers van die alternatieve stromingen willen zien.
pi_169741180
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:23 schreef Klopkoek het volgende:

[ afbeelding ]
Als je niet dom genoemd wil worden doe dan niet zo dom.

Dat jij en kestel nuance niet begrijpen is inmiddels wel duidelijk. Niemand stelt hier dat globalisering en kapitalisme geen negatieve kanten heeft maar klopkoek/alt-links weigert in te zien dat dit ook voor zijn ideologie en aanverwante ideologieën geld.

Alles de schuld van rechts toch klopkoekje, dat maakt je leventje een stuk overzichtelijker en simpeler, al je falen afschuiven lekker makkelijk ^O^
pi_169741309
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:41 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat jij denkt dat je het duidelijk hebt uitgelegd is je goed recht hoor maar behalve klopkoek met zijn eigen interpretatie van links is verder niemand het met je eens.

Maar blijf vooral volhouden dat alles af te schuiven is op globalisering en kapitalisme in een infantiele poging om je eigen ideologische straatje schoon te vegen. Waar mee weer eens is bewezen dat alt-links en alt-rechts net zo gestoord zijn en meer op elkaar lijken als de aanhangers van die alternatieve stromingen willen zien.
Het gaat er niet om of je het er mee eens bent of niet. Het gaat om het dramatische niveau van argumenteren. Ik zet uiteen waarom ook het uitdrogen van de Aralzee gezien moet worden in het perspectief van globalisering en gemoderniseerde landbouw, en het enige antwoord dat volgt is: "Nee, het waren de commy's" :')

En dat terwijl ik in mijn originele reactie naar jou, waar je niet op in ging, ook bij het voorbeeld van Soedan noemde dat een deel ook door de padafhankelijkheid van slecht bestuur verklaard moet worden. Dat jij dus beweert dat volgens ons "alles af te schuiven" is op kapitalisme, klopt dus niet. Het punt wat ik maakte is eerder dat er vrijwel geen grootschalig conflict bestaat waar het geglobaliseerde kapitalisme geen substantiële rol in speelt.

Je zou natuurlijk ook gewoon even discussie kunnen voeren in plaats van hem meteen zo dood te slaan met je oordelen.
pi_169741566
Ah nu gaat alt-links kestel beginnen over niveau terwijl het toch duidelijk is dat jij helemaal niet verkeerd geïnterpreteerd bent, wel geinig dat je Piet beschuldigt van manipuleren maar het is toch wel duidelijk dat jij na je oerdomme opmerking over het Aralmeer daar zelf meer van te beschuldigen bent.

Nogmaals je kunt het niet afschuiven op geglobaliseerde kapitalisme als de oorzaak domweg door de staat geïnitieerde roofbouw is geweest en ja in dit geval een extreemlinkse overheid.

met dit soort alternatieve argumenten kun je de tientallen miljoenen doden die gevallen zijn in die communistische landen ook afschuiven op (extreem) rechts want ja daar zit ook een ideologie die verantwoordelijk is voor tientallen miljoenen slachtoffers.

Alt-links en Alt-rechts helaas is de grap er inmiddels wel af van die bijzondere sneeuwvlokjes

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2017 11:06:38 ]
pi_169742568
Alt-links, nice.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 12:00:01 #241
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_169742661
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_169742763
quote:
Er direct op geklikt en elke letter gelezen, bedankt!
pi_169743028
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:21 schreef keste010 het volgende:

[..]

Piet is intelligent en heeft een hoop kennis. Dat hij het met jou oneens is en jij er met argumenten geen speld tussen krijgt, is jouw probleem.

Het spelletje karaktermoord plegen is dan wel vaker geoorloofd in extreem linkse kringen.

Houd daar eens mee op. A greenhouse disagree, debatteer op argumenten en als iemand een drogreden gebruikt, leg hem bloot.

Bij deze aan jou: houd op met jouw drogreden 'ad hominem' te gebruiken als je er niet uitkomt.
Whatever...
pi_169744017
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:21 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Piet is intelligent en heeft een hoop kennis. Dat hij het met jou oneens is en jij er met argumenten geen speld tussen krijgt, is jouw probleem.

Het spelletje karaktermoord plegen is dan wel vaker geoorloofd in extreem linkse kringen.

Houd daar eens mee op. A greenhouse disagree, debatteer op argumenten en als iemand een drogreden gebruikt, leg hem bloot.

Bij deze aan jou: houd op met jouw drogreden 'ad hominem' te gebruiken als je er niet uitkomt.
Pardon? Lees jij ook bovenstaande posts eens goed door, dan zal je zien wat mijn reactie was op de standaard "het waren de commy's" redenering. Als dat het niveau argumentatie is, en een discussie op argumenten niet mogelijk blijkt te zijn (zoals zo vaak bij Piet) dan trek ik daar mijn conclusies uit. Dat jij hem wil beschermen moet jij weten, maar dat is dan jouw probleem, niet het mijne..
pi_169744035
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 11:06 schreef Chewie het volgende:
Ah nu gaat alt-links kestel beginnen over niveau terwijl het toch duidelijk is dat jij helemaal niet verkeerd geïnterpreteerd bent, wel geinig dat je Piet beschuldigt van manipuleren maar het is toch wel duidelijk dat jij na je oerdomme opmerking over het Aralmeer daar zelf meer van te beschuldigen bent.

Nogmaals je kunt het niet afschuiven op geglobaliseerde kapitalisme als de oorzaak domweg door de staat geïnitieerde roofbouw is geweest en ja in dit geval een extreemlinkse overheid.

met dit soort alternatieve argumenten kun je de tientallen miljoenen doden die gevallen zijn in die communistische landen ook afschuiven op (extreem) rechts want ja daar zit ook een ideologie die verantwoordelijk is voor tientallen miljoenen slachtoffers.

Alt-links en Alt-rechts helaas is de grap er inmiddels wel af van die bijzondere sneeuwvlokjes
Sterk, je hebt dus nog steeds de posts die daarop volgden niet willen lezen. Anders had je allang wel geweten dat het niet meer om de schuldvraag ging. Doe je best joh, kop in het zand en gaan! ^O^
pi_169744236
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:21 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Piet is intelligent en heeft een hoop kennis.
Alles is relatief zullen we maar zeggen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 13:59:22 #247
45206 Pietverdriet
pi_169744479
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Alles is relatief zullen we maar zeggen.
Sneren gaat je beter af dan argumenteren, hoewel je daar beter in bent dan anderen.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:00:44 #248
45206 Pietverdriet
pi_169744497
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 10:23 schreef Klopkoek het volgende:

[ afbeelding ]
In 2013 kwam het tot stilstand.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:07:37 #249
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169744617
Loopt deze nog steeds.

Goed vrijdagmiddagvoer
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 24 maart 2017 @ 14:13:30 #250
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.