Hoeft niet. Zat PCB's zijn zwart, wit e.d. Overigens is het materiaal zelf bruin. De kleur komt van het soldeermasker. En vroeger was door verschillende redenen dat masker vaak groen, onder andere het leger van de VS had groen in de specs staan geloof ik.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom is een moederbord altijd groen?
Heb ook wel gelezen dat groen het rustigst was voor je ogen (bijvoorbeeld bij solderen) en witte teksten het best zijn te lezen.quote:Op zondag 19 februari 2017 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoeft niet. Zat PCB's zijn zwart, wit e.d. Overigens is het materiaal zelf bruin. De kleur komt van het soldeermasker. En vroeger was door verschillende redenen dat masker vaak groen, onder andere het leger van de VS had groen in de specs staan geloof ik.
Tegenwoordig kan je dat dus in allerlei kleuren krijgen maar ik gok dat good old green gewoon het goedkoopste is.
Teksten waren ook vaak geel trouwens.quote:Op zondag 19 februari 2017 20:36 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb ook wel gelezen dat groen het rustigst was voor je ogen (bijvoorbeeld bij solderen) en witte teksten het best zijn te lezen.
Dit ding waar wij al maanden met smart op zitten te wachten wordt hier helemaal gesloopt en het enige wat jij je afvraagt is waarom een moederbord altijd groen is?quote:Op zondag 19 februari 2017 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom is een moederbord altijd groen?
Afgezien van dat we blij mogen zijn dat de batterij en dingen zoals de MicroSD / cartridge lezer te vervangen zijn blijkbaar, kan je hier niets uithalen?quote:Op zondag 19 februari 2017 20:46 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Dit ding waar wij al maanden met smart op zitten te wachten wordt hier helemaal gesloopt en het enige wat jij je afvraagt is waarom een moederbord altijd groen is?
ken het ook niet en aan de stijl te zien gaat dat zo blijvenquote:Op zondag 19 februari 2017 23:21 schreef isax het volgende:
ken het spel niet maar voor de liefhebbers:
http://gematsu.com/2017/0(...)merica-may-26-europe
Zag het al op FOK!games. Ik haal 'm wel denk ik. Ben al sinds de eerste Disgaea geïnteresseerd, maar kwam er nooit van.quote:Op zondag 19 februari 2017 23:21 schreef isax het volgende:
ken het spel niet maar voor de liefhebbers:
http://gematsu.com/2017/0(...)merica-may-26-europe
ligt eraan: Disgaea 5 kun je 200+ uren spelen als je echt alles wil doenquote:Op maandag 20 februari 2017 06:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zag het al op FOK!games. Ik haal 'm wel denk ik. Ben al sinds de eerste Disgaea geïnteresseerd, maar kwam er nooit van.
Voor de eerste drie maanden is het schema al klaar nu: Zelda, Setsuna, Kart, Puyo Tetris en Disgaea.
#switchhasnogame
wat is er zo huilie aan? Je hoeft het neem ik aan niet verplicht te lezen? Zet het op Engels en klaar, lijkt me. Handig voor de mensen die Nederlands willen, totaal geen probleem voor wie niet wil.quote:Op maandag 20 februari 2017 07:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik lees net dat Zelda dutch support krijgt?
Hij was al edited voor je post :p drukt verkeerd. Nl support is chill, boor je nieuwe markt mee aan.quote:Op maandag 20 februari 2017 07:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat is er zo huilie aan? Je hoeft het neem ik aan niet verplicht te lezen? Zet het op Engels en klaar, lijkt me. Handig voor de mensen die Nederlands willen, totaal geen probleem voor wie niet wil.
Grappig conceptquote:Op maandag 20 februari 2017 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pinball-platformer
Kan héél tof worden!
Je kan alléén nog steeds geen Japanse voice-acting met Engelse schermteksten kiezen he?quote:Op maandag 20 februari 2017 07:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat is er zo huilie aan? Je hoeft het neem ik aan niet verplicht te lezen? Zet het op Engels en klaar, lijkt me. Handig voor de mensen die Nederlands willen, totaal geen probleem voor wie niet wil.
Als programmeur verbaas ik mij meer over mensen die altijd denken dat iets simpel te programmeren is, zodra je het kan samenvatten in 2 zinnen.quote:Op maandag 20 februari 2017 14:48 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Je kan alléén nog steeds geen Japanse voice-acting met Engelse schermteksten kiezen he?
Echt bizarre keuze, terwijl het er allemaal al "in zit". Totaal niet thuis in programmeren, maar dit moet toch heel simpel te programmeren zijn?![]()
Of het zegt iets over jouw programmeer kwaliteitenquote:Op maandag 20 februari 2017 14:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als programmeur verbaas ik mij meer over mensen die altijd denken dat iets simpel te programmeren is, zodra je het kan samenvatten in 2 zinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |