Wow wat een goed en fijn nieuws!!quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:33 schreef just me het volgende:
* just me gaat voor haar beurt praten
![]()
![]()
![]()
![]()
Mighty Mouse doet het super,
de chemo slaat goed aan, de tumoren in de lever zijn heel veel minder en ook de tumor bij de pancreas heeft al moeten inbinden
![]()
![]()
![]()
Beterrrrrrrquote:Op donderdag 16 februari 2017 15:33 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
de chemo slaat goed aan, de tumoren in de lever zijn heel veel minder en ook de tumor bij de pancreas heeft al moeten inbinden
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:33 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:33 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
topbericht!!quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:33 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede berichten, ontzettend fijnquote:Op donderdag 16 februari 2017 15:33 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's mooi positief nieuws!quote:Op donderdag 16 februari 2017 15:33 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En waar gaat de eet reis naar toe?quote:
Wijquote:Op donderdag 16 februari 2017 17:34 schreef MaryMouse het volgende:
ik ben zo blij
Dank jullie voor jullie support
Gup kon 'm wel vinden..quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:04 schreef Karzai het volgende:
dat doet rob expres zodat je bepaalde nummers nooit kan vinden
* OscarMopperkont kijkt op onzichtbaar horloge......... Ja klopt! Avondquote:
Je hebt nog 20 minuten hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:39 schreef just me het volgende:
even snel mijn eten naar binnen werken
ToTfatherquote:
het is nog niet klaarquote:Op donderdag 16 februari 2017 18:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je hebt nog 20 minuten hoor.
quote:
nou dat is toch verdomd gulquote:Op donderdag 16 februari 2017 19:08 schreef spijkerbroek het volgende:
![]()
![]()
Ik heb een maand gratis koffie gewonnen!![]()
![]()
Of ik dan wél verplicht even de verzendkosten van die ene maand wil betalen en een 12 maanden durend abonnement af wil sluiten.oneindig
quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:08 schreef spijkerbroek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Of ik dan wél verplicht even de verzendkosten van die ene maand wil betalen en een 12 maanden durend abonnement af wil sluiten.oneindig
quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:08 schreef spijkerbroek het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik heb hem even wat dichterbij gezetquote:Op donderdag 16 februari 2017 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Je mic staat wat zacht vergeleken met de muziek, Symph.
Ja, dat zei Symph netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |