wonderen des internets, praten met mensen die niet bestaan *ril*quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
En door de wonders des internets, hoor je deze Helderse DJ ook
ik besta nietquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
wonderen des internets, praten met mensen die niet bestaan *ril*
Ik zag het op facebook voorbij komen, te triest voor woordenquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je zal maar bij Bladella voetballen.
KNVB kwaad over wegsturen kinderen na te weinig verkochte loten http://nu.nl/binnenland/4(...)verkochte-loten.html (via @NUnl)
als ik mijn ogen sluit, bestaan jullie allemaal niet. Jullie bestaan alleen maar uit letters, af en toe een stemquote:
quote:
Mooie tulpenquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt, lieve anonieme radiopersoon voor deze opkikker
Da's weer een andere opkikker...quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt, lieve anonieme radiopersoon voor deze opkikker
Optulpen klinkt zo gekquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's weer een andere opkikker...
Hoeveel dagen nog tot 1 september?quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:54 schreef just me het volgende:
krijg n mailtje van mijn directeur
![]()
Ook al is het nog even weg, ik wens je alvast een goed pensioen
hij telt de dagen ook
nou jaaaa, hij verheugt zich al enorm. Geef 'm ook een aftelkalenderquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:54 schreef just me het volgende:
![]()
hij telt de dagen ook
Hij is er wel op tijd bij...quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:54 schreef just me het volgende:
![]()
hij telt de dagen ook
wel lekker op tijdquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:54 schreef just me het volgende:
![]()
hij telt de dagen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |