Te klein, te dom, niet meer dan 1-toch al rottige- voornaam, 19 EN EEN HALF, en zo nog wat shit...quote:Op woensdag 15 februari 2017 01:01 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Tja, als je constant klaagt dat je te klein bent dan krijg je dat
Vervelende Limbo.quote:Op woensdag 15 februari 2017 01:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het maakt Bram vreemd genoeg weer een stuk sympathieker.
We moeten genadig zijn voor de minder bedeelden, Whis, aldus de Herequote:Op woensdag 15 februari 2017 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Te klein, te dom, niet meer dan 1-toch al rottige- voornaam, 19 EN EEN HALF, dn zo nog wat shit...
Is zeker een sociale handicap te noemen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 01:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Als u het heeft over de lengte van mijn natiestaat dan is dat correct.
Ze doen toch fantastische dingen tegenwoordig met been verlengingen? De Marco Rubio techniek werkt natuurlijk ook.quote:Op woensdag 15 februari 2017 01:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is zeker een sociale handicap te noemen.
Maarja, een extra voornaam is dan nog een keer te regelen, die paar centimeter krijg je er niet meer bij.
Gelukkig ben ik niet gelovig. Wel empatisch. Normaliter.quote:Op woensdag 15 februari 2017 01:05 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
We moeten genadig zijn voor de minder bedeelden, Whis, aldus de Here
Ja, irritante manier van spreken ook. Maargoed, wel een bourgondiër dus. Beetje de kantjes eraf lopen, achter de mooie vrouwen en mooie auto's aan.quote:
En uit je ambt gezet worden...quote:Op woensdag 15 februari 2017 01:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, irritante manier van spreken ook. Maargoed, wel een bourgondiër dus. Beetje de kantjes eraf lopen, achter de mooie vrouwen en mooie auto's aan.
Botten breken ja.quote:Op woensdag 15 februari 2017 01:06 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ze doen toch fantastische dingen tegenwoordig met been verlengingen? De Marco Rubio techniek werkt natuurlijk ook.
Oké, maar ik ben niet kleiner dan <1,80.quote:Op woensdag 15 februari 2017 01:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is zeker een sociale handicap te noemen.
Maarja, een extra voornaam is dan nog een keer te regelen, die paar centimeter krijg je er niet meer bij.
Zeer moeilijk voorstelbaar, deze retoriek.quote:
Heb er veel te veel gekeken nuquote:Op woensdag 15 februari 2017 01:07 schreef skysherrif het volgende:
toch best leuk die filmpjes ketchup
@tijger, ik probeerde een UI van baudet in te stellen, maar gelukkig waren het teveel bytes en had ik geen zin meer in de moeite, tijd om uit de act te stappen.
Ja, hey, je moet er WEL wat voor over hebben, he?quote:Op woensdag 15 februari 2017 01:07 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Botten breken ja.
[..]
Oké, maar ik ben niet kleiner dan <1,80.
Draait altijd uit op een teleurstelling. Kun je ontzettend zin in hebben, en dan na een paar happen merk je al dat je er lang niet de voldoening uit haalde die je anticipeerde.quote:Op woensdag 15 februari 2017 01:08 schreef skysherrif het volgende:
nu heb ik wel honger, ik neem me voor o morgen een bezoek te brengen aan de mc donalds.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 01:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Draait altijd uit op een teleurstelling. Kun je ontzettend zin in hebben, en dan na een paar happen merk je al dat je er lang niet de voldoening uit haalde die je anticipeerde.
Hetzelfde met KFC, al houdt het daar wat langer aan. Zit je dan echt naar uit te kijken, en na de derde wing zwakt de dopamin wat af, en die laatste vijftien wings van je emmer is het slechts nog puur functioneel wegvreten van kip.
Ugh, KFC...quote:Op woensdag 15 februari 2017 01:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Draait altijd uit op een teleurstelling. Kun je ontzettend zin in hebben, en dan na een paar happen merk je al dat je er lang niet de voldoening uit haalde die je anticipeerde.
Hetzelfde met KFC, al houdt het daar wat langer aan. Zit je dan echt naar uit te kijken, en na de derde wing zwakt de dopamin wat af, en die laatste vijftien wings van je emmer is het slechts nog puur functioneel wegvreten van kip.
Misschien moet je eens de Kaas- proberen, want je gedraagd je als een valse nicht.quote:Op woensdag 15 februari 2017 01:09 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ja, hey, je moet er WEL wat voor over hebben, he?
Probeer de Rubio anders, laarzen met ingebouwde verhoging, lijkt je toch vast 5 cm langer of zo.
Ohja, jij was van de spekpens.quote:
Toch Jinek aan het terugkijken?quote:Op woensdag 15 februari 2017 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kunnen we jammerpuber niet gewoon negeren?
Zoals de Subway?quote:Op woensdag 15 februari 2017 01:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ohja, jij was van de spekpens.
Voor de voortdurende en meer vervullende culinaire pleziertjes ga ik toch liever naar een "echt" restaurant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |