Dat ziet er toch ook gewoon prachtig uit ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:57 schreef _Hestia_ het volgende:
Leven jullie nog?
Hier gaat het echt geweldig
Ik sport 4 keer in de week, eet gezond, ben 6 kg afgevallen inmiddels en mijn basaal is inmiddels ruim gehalveerd, mn koolhydratratio en insulinegevoeligheid zijn ook veranderd
En ik heb afgelopen week een hele week geen 1 hypo of hyper gehad
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bij Diabeter sloegen ze ook steil achterover en vinden ze dat ik hem moet inlijsten haha
Dus nouja, hier valt verder weinig te bespreken, want beter dan hoe het gaat, kan het niet
Haha nouja ik heb toch echt insuline nodig hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2017 16:33 schreef JochemP het volgende:
Volgensmij speel jij vals en heb je helemaal geen diabetes
Nou, ik mag alleen maar dromen van zo'n lijst. Knap hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2017 19:42 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha nouja ik heb toch echt insuline nodig hoor
Als ik niet bolus dan gaat het echt wel fout
Thnx Vonkenboer!
nice!quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 19:57 schreef _Hestia_ het volgende:
Leven jullie nog?
Hier gaat het echt geweldig
Ik sport 4 keer in de week, eet gezond, ben 6 kg afgevallen inmiddels en mijn basaal is inmiddels ruim gehalveerd, mn koolhydratratio en insulinegevoeligheid zijn ook veranderd
En ik heb afgelopen week een hele week geen 1 hypo of hyper gehad
[ afbeelding ]![]()
![]()
Bij Diabeter sloegen ze ook steil achterover en vinden ze dat ik hem moet inlijsten haha
Dus nouja, hier valt verder weinig te bespreken, want beter dan hoe het gaat, kan het niet
Was je diagnose type 1? Dan zou ik de paus even mailen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:06 schreef Ole het volgende:
Kun je ook diabetes af zijn? Type 2 snap ik. Heb nu nuchter 5.8 en Hba1c van 35. Zonder meds al een jaar![]()
Dvk ging het ook uitzoeken. Moet sowieso prikken elk half jaar
Netjesquote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:06 schreef Ole het volgende:
Kun je ook diabetes af zijn? Type 2 snap ik. Heb nu nuchter 5.8 en Hba1c van 35. Zonder meds al een jaar![]()
Dvk ging het ook uitzoeken. Moet sowieso prikken elk half jaar
kon dat maar met medicijnen..quote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Was je diagnose type 1? Dan zou ik de paus even mailen.
2quote:Op donderdag 26 oktober 2017 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Was je diagnose type 1? Dan zou ik de paus even mailen.
dan moet je er wel op tijd bij zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
dat is toch bijna altijd corrigeerbaar dmv aanpassen van je levensgewoontes?
Dan vind het knap dat het echt helemaal weg isquote:
is niet heel slecht toch? En ja op lange termijn laat je de teugels weleens wat vieren. Je blijft mens hoor!quote:Op maandag 6 november 2017 12:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Nou, vandaag dan op controle geweest bij een plaatsvervangend dvk, mijn nuchtere suiker is 7,2.
Mijn hb1ac is 46. Dat was de vorige keer 40, opzich was zij best tevreden. Lager is natuurlijk altijd beter.
En heel veel hoger moet het natuurlijk niet worden. Denk dat ik gaandeweg wat (te) flexibel geworden ben in het opgelegde dieet.
Daar zit wel ruimte voor verbetering. Dat weet ik
Begin februari 2018 mogen we weer.
Het is niet bijzonder beroerdquote:Op maandag 6 november 2017 13:16 schreef Ole het volgende:
[..]
is niet heel slecht toch? En ja op lange termijn laat je de teugels weleens wat vieren. Je blijft mens hoor!
46 is toch hardstikke prima? 40 is wel erg laag. Maar alles onder de 53 is prima toch, zou niet zo streng zijn voor jezelf hoorquote:Op maandag 6 november 2017 12:11 schreef Vonkenboer het volgende:
Nou, vandaag dan op controle geweest bij een plaatsvervangend dvk, mijn nuchtere suiker is 7,2.
Mijn hb1ac is 46. Dat was de vorige keer 40, opzich was zij best tevreden. Lager is natuurlijk altijd beter.
En heel veel hoger moet het natuurlijk niet worden. Denk dat ik gaandeweg wat (te) flexibel geworden ben in het opgelegde dieet.
Daar zit wel ruimte voor verbetering. Dat weet ik
Begin februari 2018 mogen we weer.
Aan de ene kant was het jammer dat ze maar een tijdelijke invaller was; ze gaf ook direct inzage in alle andere gegevens en haalde er oude meetgegevens bij om gewoon eens duidelijk te laten zien wat nu de ontwikkelingen zijn.quote:Op zondag 26 november 2017 00:47 schreef _Hestia_ het volgende:
46 is toch hardstikke prima? 40 is wel erg laag. Maar alles onder de 53 is prima toch, zou niet zo streng zijn voor jezelf hoor
Wel fijn dat het met die tijdelijke vervanger zo goed klikte!
Dat klinkt idd als een goed gesprek ja! Fijn ook dat ze al die andere gegevens liet zien.quote:Op zondag 26 november 2017 14:02 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Aan de ene kant was het jammer dat ze maar een tijdelijke invaller was; ze gaf ook direct inzage in alle andere gegevens en haalde er oude meetgegevens bij om gewoon eens duidelijk te laten zien wat nu de ontwikkelingen zijn.
Ook kreeg ik van haar zo maar duidelijk antwoord over mijn cholesterol gehalte; die eigenlijk niet eens zo heel beroerd is.
Kreeg zelfs een duidelijk overzichtje mee met alle gemeten waarden tot nu toe![]()
Over drie maand mogen we weer !
Nee, dat mispunt draait de monitor gewoon ijskoud altijd naar zich toe, en laat je vooral niet meekijken ! Stel je voor dat je zelf een beeld kunt vormen bij het verloop van je ziektequote:Op zondag 26 november 2017 14:17 schreef Ole het volgende:
Klinkt Goed! Jammer dat het bij die andere niet zo gaat. Ik krijg ook altijd alles te zien.
Het was ook een erg fijn gesprek, en heb nu ook een mooi uitgangspunt om het zelf bij te gaan houdenquote:Op zondag 26 november 2017 14:09 schreef _Hestia_ het volgende:
Dat klinkt idd als een goed gesprek ja! Fijn ook dat ze al die andere gegevens liet zien.
Ik houd dat allemaal ook gewoon zelf bij in een Word-bestandje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |