Dit dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:56 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk was dit helemaal niet boeiend.
verzoekje sturen naar de NOSquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik wil een pisfilmpje van Stax.
Dan had niemand er om gezekenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
goeie dijenquote:
Deed ze überhaupt nog wat behalve zo nu en dan aanschuiven bij de Shownieuwsen van deze wereld?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Zou ze nou serieus denken dat haar carriére voorbij is? Het is kut dat het je overkomt maar het zorgt er ook voor dat je weer een hele tijd vooruit kan qua aandacht
quote:Live Stream. Paay doet mond open voor Jinek
Hey pssst...... psssss..... pssss... ssss..... ssssssss.... sssssssss.... ssssss.... drip.... drip... drip. He bah, zouteloze grappen weer GeenStijl!!1! Sorry. We vinden het echt heel dapper dat Piesia Paay zo snel de mond alweer opendoet, in het warme bad dat NPO heet. Over die eh... weddenschap. Iets met een bedrag met zes lullen ofzo. Ook met Kees van der Straal die vandaag een koude douche kreeg ivm zijn stofzuigplan, en Vreter R. de Pies, die excuses komt aanbieden voor dat leugenachtige zeikverhaal over Dumpert. Oesters, haring en Rivella zonder prik... Live Stream op NPO1. Proost!
Dan moet je het er gaan vragen. Ik ga wel mee om haar reactie te filmen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Arceegodquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Ja hoor, deel #91 is het snelste Jinek-topic ooit. Deel #89 en #90 op plek 2 en 3.
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=5949
sowquote:
Lellebel godin is heel netjes, iemand die je aan je moeder voor zou stellen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:01 schreef timmmmm het volgende:
Hélène lijkt me ook wel iemand die aan plasseks doet
quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Miljoenmiljard keer meer sexy jaar jonger dan playpaay
we kennen je moeder allemaalquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lellebel godin is heel netjes, iemand die je aan je moeder voor zou stellen.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:03 schreef Handleiding het volgende:
[..]
we kennen je moeder allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |