Bedoel je deze?quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:47 schreef MadMaster het volgende:
Vraagje:
Wie is er hier handig met zoeken op Fok?
Ik zoek 'mijn' hoed afneem smiley die ik altijd gebruikte aan het einde van mijn show.
Google heeft 'm verstopt, dus daar vind ik 'm niet meer.
Wie o wie kan 'm hier terugvinden?
Eind vorig jaar gebruikte ik 'm regelmatig...
Nee, echt een smiley met een hoge hoed die ik aan het eind van de show als bedankje postte...quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Precies die, maar dan in smiley vorm!quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Deze:quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, echt een smiley met een hoge hoed die ik aan het eind van de show als bedankje postte...
Gewoon even in airtime gekeken wanneer je zoal hebt gedraaid in november en december. Na een paar keer had ik bingoquote:Op woensdag 15 februari 2017 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die dus!![]()
Ik zag al dat je 'm er bij had geplakt.
Thanks!
Slim, had zoiets gisteren wel even gedaan, maar kan hier nooit wat terugvinden...quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon even in airtime gekeken wanneer je zoal hebt gedraaid in november en december. Na een paar keer had ik bingo
Handig!quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon even in airtime gekeken wanneer je zoal hebt gedraaid in november en december. Na een paar keer had ik bingo
Heb voor de zekerheid ook even een kopie gemaakt op imgur:quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slim, had zoiets gisteren wel even gedaan, maar kan hier nooit wat terugvinden...
Als ik voorheen 'hat off' smiley in Google intypte, had ik 'm meteen.
Nu niet meer...
Namens Brasileiro: Thanksquote:
Ik ook nu al...quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb voor de zekerheid ook even een kopie gemaakt op imgur:
[ afbeelding ]
cache tussendoor geleegd?quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slim, had zoiets gisteren wel even gedaan, maar kan hier nooit wat terugvinden...
Als ik voorheen 'hat off smiley' in Google intypte, had ik 'm meteen.
Nu niet meer...
Ik doe niet aan cache legen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
cache tussendoor geleegd?![]()
Maar goed dat je hem nu weer hebt
Bad Googlequote:Op woensdag 15 februari 2017 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe niet aan cache legen.
Denk dat Google de indexen heeft bijgewerkt of zo, ik mis wel meer zaken die ik voorheen blind kon oplepelen...
Klinkt niet verkeerd idd!quote:Op woensdag 15 februari 2017 17:08 schreef knokkels het volgende:
Oeh.I can dig this, fijn verzoekje Elf
Ik heb het zelf precies helemaal gemist.quote:Op woensdag 15 februari 2017 17:08 schreef knokkels het volgende:
Oeh.I can dig this, fijn verzoekje Elf
Goede track, 10/10 zou nog eens draaienquote:Op woensdag 15 februari 2017 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het zelf precies helemaal gemist.Kreeg een telefoontje tussendoor.
Mooiquote:Op woensdag 15 februari 2017 17:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goede track, 10/10 zou nog eens draaien
1 TB aan muziek... Ik denk dat ik ver kan komenquote:Op woensdag 15 februari 2017 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
MooiKrijg je de tijd tot je slotje gevuld of wil je nog meer verzoekjes?
Oké....quote:Op woensdag 15 februari 2017 17:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
1 TB aan muziek... Ik denk dat ik ver kan komen
Ik vind ook alles best overigens.
Hit me one time make it funky
Jij bent Muis in vermommingquote:Op woensdag 15 februari 2017 17:21 schreef Tuned22 het volgende:
Ben er ook weer![]()
Geïnspireerd door de vorige.. is mijn verzoekje Dear Jessie (Rollercoaster)
Ik heb een trivia-vraagje voor jou en de rest: Weet je met wie Rollergirl tegenwoordig is getrouwd? (NB: Deze artiest was ook degene die de tracks van Rollergirl produceerde)quote:
On a steeeeeeeckquote:
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 15 februari 2017 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een trivia-vraagje voor jou en de rest: Weet je met wie Rollergirl tegenwoordig is getrouwd? (NB: Deze artiest was ook degene die de tracks van Rollergirl produceerde)
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 15 februari 2017 17:27 schreef knokkels het volgende:
Zal ik er nog een half uurtje bijplakken?
Leukquote:Op woensdag 15 februari 2017 17:27 schreef knokkels het volgende:
Zal ik er nog een half uurtje bijplakken?
Want dat had ik nog niet gedaanquote:
Alex Christensen natuurlijkquote:Op woensdag 15 februari 2017 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een trivia-vraagje voor jou en de rest: Weet je met wie Rollergirl tegenwoordig is getrouwd? (NB: Deze artiest was ook degene die de tracks van Rollergirl produceerde)
Ik ook niet, maar ik las het laatst ergens. Christensen produceerde dus ook dit nummer, Dear Jessie. Eigenlijk zitten we nu dus gewoon naar U96 te luisterenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2017 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik las het laatst ergens. Christensen produceerde dus ook dit nummer, Dear Jessie. Eigenlijk zitten we nu dus gewoon naar U96 te luisteren
De vraag is dus: Waarom HEB ik diequote:Op woensdag 15 februari 2017 17:36 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens heeft "Rollergirl" ook The Bad Touch van The Bloodhound Gang remixt. Klinkt tamelijk hilarisch; eigenlijk precies zoals deze track.
Ik heb 'm helaas slechts in 128 kb/squote:Op woensdag 15 februari 2017 17:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
De vraag is dus: Waarom HEB ik die
whehe Ik nietquote:Op woensdag 15 februari 2017 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb 'm helaas slechts in 128 kb/s
Helaas moet ik straks even weg en ik moet ook nog eten klaarmaken.quote:Op woensdag 15 februari 2017 17:48 schreef knokkels het volgende:
Ergens voel ik een fout uurtje aankomen
Je weet dat ik van die cues heb he ... en toch ... je doet het jezelf aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |