Is wel makkelijker, maar moet je wel elke keer sjouwen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 12:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Cursus was leuk, gezellige mensen, heel divers, lekker kleinschalig. Volgende keer neem ik mijn eigen machine mee, da's toch het meest handige
Delegeren heet datquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Is wel makkelijker, maar moet Symph wel elke keer sjouwen.
Gewoon niet zeggen wat er allemaal voor spul in zit. En het smaakt eigenlijk niet eens vies hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2017 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon heeft niet echt griep denk ik, hij heeft wat hoofdpijn en is koortsig. Het antigriepspul van jou gaat hij niet drinken, vrees ik.
ik heb een stevig krat met wieltjes, maar idd, het sjouwen is wel een minpuntje. En man, wat een gepriegel om de draad in de naald te krijgen. Mijn fijne motoriek is nooit goed geweestquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Is wel makkelijker, maar moet je wel elke keer sjouwen.
Ik zal er de volgende keer aan denken. Het helpt dus goed?quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon niet zeggen wat er allemaal voor spul in zit. En het smaakt eigenlijk niet eens vies hoor.Het is het idee meer
Alles daarin is of antiseptisch, bloedreinigend, immuunsysteemboostend.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer aan denken. Het helpt dus goed?
Duidelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alles daarin is of antiseptisch, bloedreinigend, immuunsysteemboostend.
Compleet natuurlijk ook. Ik heb het zelf jaren gebruikt tegen de griep, toen had ik geen griep. Wanneer ik het niet gebruikte, nou ja. Je raadt het al he
Haarlemmerolie? Dat gaan we googlen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:18 schreef Tuned22 het volgende:
Wat is dat voor spul Knokkels? Haarlemmerolie ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed spul!
En er zit geen zwavel of terpentijnolie in.Whut
!
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
doet me aan zo'n kwakzalvers drankje uit het wilde westen denken, maar het zal wel werken als knok het zegtquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:31 schreef spijkerbroek het volgende:
http://www.haarlemmerolie.nl/
Kant en klaar.
whehe maar wat zijn de bewezen gezondheidsvoordelen van zwavel en terpentijnolie in vergelijking met citroen, knoflook, rauwe honing, gember, cayennepeper, kurkuma, waterquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:31 schreef spijkerbroek het volgende:
http://www.haarlemmerolie.nl/
Kant en klaar.
Ik zei niet dat het werkte, mijn ding was die andere linkquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
doet me aan zo'n kwakzalvers drankje uit het wilde westen denken, maar het zal wel werken als knok het zegt
knokkels uut Zalkquote:
ToT, kom er maar inquote:
Jaquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
HéAlweer geluid op je computer?
Misschien handig wanneer je verf hebt gedronken. Toch zou ik het niet proberenquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Terpentijnolie ga ik echt niet innemen, ik smeer het wel, zit in mijn smeerseltje tegen pijnlijke gewrichten
Ja, maar zijn bureau had er wel hulp bij nodig.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:03 schreef Tuned22 het volgende:
Wat is een computerdeskcrash..is je bureau ingestort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |