dan houdt 'ie tenminste z'n mondquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Een andere Barry met z'n fluit dan maar...
okay. Is mij niet opgevallen bij het concert waar ik ben geweest. Of het is me niet opgevallen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sluiten ze vaak hun concerten mee af, magistraal...
Hay das nie aardigquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan houdt 'ie tenminste z'n mond
even aan de Godmother vragen hoe het er voor staat. Klinkt wel als een ideaal vakantiehuis voor radio49quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Barry's huis op Curaçao staat te koop...
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
even aan de Godmother vragen hoe het er voor staat. Klinkt wel als een ideaal vakantiehuis voor radio49
Welkom, de PSB zijn net geweest...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is klaar met verplichtingen / bezigheden en schakelt in voor de verlenging
Slaap lekker, dank!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, Symph wordt door de muziek vanzelf naar bed gejaagd.
Trusten en bedankt, MM. Good to have you home
Tuk ze, Henk!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Morgen weer vroeg dag en zware oogleden.
Mad bedankt voor de fijne muziek
Home And Dry, gok ik zo?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welkom, de PSB zijn net geweest...
Voorlopig ga ik even niet naar de Caribbean...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit betekent dat het hem niet gaat worden...Jammer.
Hall..... welterustenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Morgen weer vroeg dag en zware oogleden.
Mad bedankt voor de fijne muziek
Snap ik wel....quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorlopig ga ik even niet naar de Caribbean...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |