dan houdt 'ie tenminste z'n mondquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:58 schreef MadMaster het volgende:
Een andere Barry met z'n fluit dan maar...
okay. Is mij niet opgevallen bij het concert waar ik ben geweest. Of het is me niet opgevallen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sluiten ze vaak hun concerten mee af, magistraal...
Hay das nie aardigquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan houdt 'ie tenminste z'n mond
even aan de Godmother vragen hoe het er voor staat. Klinkt wel als een ideaal vakantiehuis voor radio49quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Barry's huis op Curaçao staat te koop...
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
even aan de Godmother vragen hoe het er voor staat. Klinkt wel als een ideaal vakantiehuis voor radio49
Welkom, de PSB zijn net geweest...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is klaar met verplichtingen / bezigheden en schakelt in voor de verlenging
Slaap lekker, dank!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, Symph wordt door de muziek vanzelf naar bed gejaagd.
Trusten en bedankt, MM. Good to have you home
Tuk ze, Henk!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Morgen weer vroeg dag en zware oogleden.
Mad bedankt voor de fijne muziek
Home And Dry, gok ik zo?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welkom, de PSB zijn net geweest...
Voorlopig ga ik even niet naar de Caribbean...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit betekent dat het hem niet gaat worden...Jammer.
Hall..... welterustenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Morgen weer vroeg dag en zware oogleden.
Mad bedankt voor de fijne muziek
Snap ik wel....quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorlopig ga ik even niet naar de Caribbean...
Er was ook nog een ander liedje dat eerst "Home" heette, maar dat hernoemd is naar "Here", omdat het op hetzelfde album belandde als "Home And Dry".quote:
Zal straks wel even een lijstje posten...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er was ook nog een ander liedje dat eerst "Home" heette, maar dat hernoemd is naar "Here", omdat het op hetzelfde album belandde als "Home And Dry".
Ik heb vast al veel moois gemist, denk ik?
Altijd leukquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal straks wel even een lijstje posten...
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar we gaan straks nog wel even die kant op...
Tja, als jij alle singles opkoopt, houden ze niks anders meer over om nog te draaien...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Een fröbelwerkje uit 2008 toen ik alle carnaval singles op Aruba had opgekocht.
Is het jaar er op nog vaak gedraaid in de bars daar...
Smart ass...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, als jij alle singles opkoopt, houden ze niks anders meer over om nog te draaien...
Slimme tactiek wel.
We hebben Aruba onder beroerde omstandigheden moeten verlaten, dus dit was een mooie herinnering van een eerder bezoek...quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:26 schreef just me het volgende:
bedankt voor de muziekjes Mad
![]()
welterusten allen
quote:
Bijna klaar ook hier...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
MM mijn ogen vallen bijna dicht. Ik ga maar eens afsluiten. Bedankt voor de fijne muziekjes.
Trustenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:26 schreef just me het volgende:
bedankt voor de muziekjes Mad
![]()
welterusten allen
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
MM mijn ogen vallen bijna dicht. Ik ga maar eens afsluiten. Bedankt voor de fijne muziekjes.
Slaap lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |