Zo dan. Davy is duidelijk ontdaan door deze post. Zeer matige comeback zeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh, ja, goeie, slaat ergens op, ofzo...
Oh rickertgodquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/119/bij_deze_bij_dezen/
Wij zijn een modern en vooruitstrevend forumquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/119/bij_deze_bij_dezen/
Ik denk die post van GGMM hem zwaar viel.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo dan. Davy is duidelijk ontdaan door deze post. Zeer matige comeback zeg.
Dat vind ik dan wel weer een beetje zielig.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo dan. Davy is duidelijk ontdaan door deze post. Zeer matige comeback zeg.
Deze zin loopt niet lekker.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk die post van GGMM hem zwaar viel.
Lucille Werner ook niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet lekker.
Davy loopt ook niet goed.
GGMM heeft gevoelensquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een beetje zielig.Daarom negeer ik zijn "comeback", zodat hij het gevoel heeft te winnen.
Valt ook wel weer mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een genot was die wedstrijd van Barcelona afgelopen zaterdag.
Ik ben een hele lieve jongen.quote:
Ik keek in een sportpub in Groningen, vergeleken met een paar uur wachten in de kou buiten was het wel genot.quote:
De eerste helft was erg zwak tot die 0-1.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik keek in een sportpub in Groningen, vergeleken met een paar uur wachten in de kou buiten was het wel genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |