Weinig interessant he.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Maargoed, T_N heeft nog steeds bakken met geld, Japie is nog steeds een gekkie. Wel weer genoeg gelezen voorlopig.
Hoe kom je erbij dat ik voor nationalistisch en racistisch rechts ben?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:56 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dat snapt dan ook niemand, je bent zowel voor extreem, nationalistisch en racistisch rechts alsmede voor Klaver EN je staat te juichen dat de PVV de grootste is.
Dan is Klaver toch wel de vreemde eend. Zoals gezegd, of je bent gewoon een extreem rechtse haatbaard of je bent flink in de war.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:27 schreef skysherrif het volgende:
Diertjes!twitter:eenvandaag twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 13:14:56De Stemming: VVD 23(-1) PvdA 12 PVV 26(-5) CDA 18(+1) SP 13(-2) GL 15(+1) D66 16, CU 6, SGP 4(+1), PvdD 6(+3) 50P 10(+2) DNK 1 reageer retweet
Jij hebt ook niet genoeg lef om op de PvdD te stemmen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik vind het zeker geen verkeerde partij qua programma.
Klopt wel zo ongeveer, jaquote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Maargoed, T_N heeft nog steeds bakken met geld, Japie is nog steeds een gekkie. Wel weer genoeg gelezen voorlopig.
Kijk dat getuigt nou van lef.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ik stem ook PvdD, óndanks de nare associatie met Japie.
Toch iets minder mal voor iemand onder de 50.quote:
Ook wel mooi hoe de koopkracht van ouderen zo'n onderwerp van discussie kan worden, terwijl de koopkracht van studenten volledig weggevaagd is. Dat geeft te denken; kunnen we van de AOW geen ouderenlening maken?quote:
Iemand die dit zegt:quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch iets minder mal voor iemand onder de 50.
Nee, wel in het schijthokje na een avondje zwaar tafelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:03 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Kijk dat getuigt nou van lef.
Misschien denk je nog wel aan me in het stemhokje...
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook wel mooi hoe de koopkracht van ouderen zo'n onderwerp van discussie kan worden, terwijl de koopkracht van studenten volledig weggevaagd is. Dat geeft te denken; kunnen we van de AOW geen ouderenlening maken?
Da's een heel mooi idee, eigenlijk, helaas gaat geen enkele partij daar de ballen voor hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook wel mooi hoe de koopkracht van ouderen zo'n onderwerp van discussie kan worden, terwijl de koopkracht van studenten volledig weggevaagd is. Dat geeft te denken; kunnen we van de AOW geen ouderenlening maken?
Aauw...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, wel in het schijthokje na een avondje zwaar tafelen.
Politieke 'visie'quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Iemand die dit zegt:
Citaat Rutte: “Visie is als de olifant die het uitzicht belemmert. Als visie een blauwdruk voor de toekomst betekent, dan verzet alles wat liberaal is in mij zich daartegen.”
Vind ik toch wel behoorlijk mal hoor.....
Politiek onhaalbaar.quote:
Toevallig vanochtend op de uni geweest? Daar vind ik je wel een type voor, zo'n stiekeme arsonist.quote:
Gewoon lekker met je rug naar de toekomst een beetje op de winkel passen, da's meer iets voor Rutte.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:06 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Iemand die dit zegt:
Citaat Rutte: “Visie is als de olifant die het uitzicht belemmert. Als visie een blauwdruk voor de toekomst betekent, dan verzet alles wat liberaal is in mij zich daartegen.”
Vind ik toch wel behoorlijk mal hoor.....
Past ook geheel bij de regeertermijn van een gemiddeld naoorlogs kabinet.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gewoon lekker met je rug naar de toekomst een beetje op de winkel passen, da's meer iets voor Rutte.
Focus op de bomen, let niet op het bos.
Ik kreeg al meerdere verdenkingen omdat ik regelmatig zooi in de hens steek in de woonkamer, maar nee: ik was op veilige afstand en heb een alibi.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Toevallig vanochtend op de uni geweest? Daar vind ik je wel een type voor, zo'n stiekeme arsonist.
En die lijkt nog steeds behoorlijk onaantastbaar, er is wat geneuzel in de marge maar er eigenlijk maar weinig fundamenteels aan veranderd.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Politiek onhaalbaar.
Maar goed, dat was de HRA ook lange tijd.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Politiek onhaalbaar.
Maar goed, dat was de HRA ook lange tijd.
Maar studenten uitknijpen is electoraal beter te verkopen dan het uitknijpen van bejaarden.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, toch best wel wat fundamentele wijzigingen hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:10 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
En die lijkt nog steeds behoorlijk onaantastbaar, er is wat geneuzel in de marge maar er eigenlijk maar weinig fundamenteels aan veranderd.
Dood gaat, ja. Dus hier met die handel bij overlijden. 100% belasting op de erfenisquote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer zo van, eh, een student betaalt de lening terug als 'ie klaar is met studeren, dus een oudere betaalt de ouderenlening terug als 'ie ... ???
Komt te overlijden. Gewoon uit de boedel dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer zo van, eh, een student betaalt de lening terug als 'ie klaar is met studeren, dus een oudere betaalt de ouderenlening terug als 'ie ... ???
Als iemand 100% van z'n erfenis op maakt aan AOW.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:11 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Dood gaat, ja. Dus hier met die handel bij overlijden. 100% belasting op de erfenis
Dat krijg je ook met yuppen die net klaar zijn met hun "gratis" studie en dan doodleuk D66 blijven stemmen en daarmee degenen die zelfs maar 10 jaar jonger zijn uitknijpen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar studenten uitknijpen is electoraal beter te verkopen dan het uitknijpen van bejaarden.
Daarmee tref je de bejaarde niet, maar de jongere die dan minder erfenis krijgt.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Komt te overlijden. Gewoon uit de boedel dus.
Precies.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gewoon lekker met je rug naar de toekomst een beetje op de winkel passen, da's meer iets voor Rutte.
Focus op de bomen, let niet op het bos.
Op welke partij moeten die yuppen dan stemmen?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat krijg je ook met yuppen die net klaar zijn met hun "gratis" studie en dan doodleuk D66 blijven stemmen en daarmee degenen die zelfs maar 10 jaar jonger zijn uitknijpen.
Is ook geheel de reden waarom er nu zoveel mensen anti establishment stemmen....quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Past ook geheel bij de regeertermijn van een gemiddeld naoorlogs kabinet.
Dat laatste is toch goed voor de gelijkheidquote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Daarmee tref je de bejaarde niet, maar de jongere die dan minder erfenis krijgt.
Goed bezig, Kaas-quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:13 schreef Kaas- het volgende:
Zo even snel campuskroeg aantikken, dus zal wel dronken aankomen bij m'n date vanavond.
Oh, jij hebt de exit polls van volgende maand alquote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Is ook geheel de reden waarom er nu zoveel mensen anti establishment stemmen....
Weet ik veel. Wat ik bedoel is dat de 30-jarige niet erg solidair is met de 20-jarige, terwijl de 60-jarige en 70-jarige wel solidair met elkaar zijn. Dat heeft ook invloed op de electorale machtsverhoudingen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op welke partij moeten die yuppen dan stemmen?
Het gratis bier is op, studenten gaan never nooit meer een gratis beurs krijgen.
Studenten? Is dat niet dat volk die nog nooit iets hebben bijgedragen aan de maatschappij?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Whehe, je hebt toch nog steeds gewoon een vriendje?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:13 schreef Kaas- het volgende:
Zo even snel campuskroeg aantikken, dus zal wel dronken aankomen bij m'n date vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |