SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wiehoee, nog 30 landen te gaan. De plaatsen 21 t/m 30:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dann.. 14 t/m 19:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De spanning bouwt op! We gaan het linkerrijtje van het scorebord één voor één bekend maken. Komt ie!
Op 13:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 11:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze gezamenlijke top 10![]()
![]()
Op 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 6:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 5:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de top 3 bestaat uit![]()
![]()
![]()
3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nummer 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de verrassende winnaar, nummer 1 is geworden.............
............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebbers nog enkele complete overzichtjes:
Uitslag eerste halve finale:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitslag tweede halve finale:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitslag finale:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als allerlaatste nog een vergelijking van de verschillen met het topic van Nexum (stuur je punten in):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen of meer weten over de uitslag? Altijd vragen natuurlijk!
[ Bericht 0% gewijzigd door luchtverkeersleider op 21-04-2017 10:58:22 ]![]()
Die vergelijking met de Nexum-stemming,best wel wat opmerkelijke verschillen. Misschien veel andere users die gepost hebben in de topics?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Wat ik heel erg merkte bij bijvoorbeeld Portugal, is dat veel mensen deze bovenaan of onderaan in hun lijstje hebben staan. Wanneer iemand hem onderaan in zijn lijstje heeft staan, haalt deze het gemiddelde heel erg naar beneden. En bij de Nexum-stemming is er alleen gekeken naar de top 10 op basis van puntenverdeling. Dus alles vanaf plaats 11 telt daar gewoon niet mee.quote:Op vrijdag 21 april 2017 11:39 schreef ijs_beer het volgende:
Die vergelijking met de Nexum-stemming,best wel wat opmerkelijke verschillen. Misschien veel andere users die gepost hebben in de topics?
Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor Bulgarije, IJsland en Servië. Als deze bij iedereen op plek 11 t/m 15 staat komen ze in dit overzicht behoorlijk hoog uit en bij de Nexum-stemming zouden ze overall gewoon 0 punten scoren.![]()
Toch wel grappig dat Nederland bij mijn topic en op dit topic 13e is geëindigd.
Ik heb zo maar eens het gevoel dat het plaats 10-15 gaat krijgen
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.![]()
En mijn top 42, zonder Rusland. HEEEEEL veel verschuivingen t.o.v mijn laatste top.
1. Albanië
2. Denemarken
3. Estland
4. Frankrijk
5. Servië
6. Armenië
7. Zweden
8. Azerbeidzjan
9. Israel
10. Bulgarije
11. Montenegro
12. Switzerland
13. Georgië
14. Italië
15. Roemenië
16. Ijsland
17. België
18. Nederland
19. Polen
20. Moldavië
21. Letland
22. Cyprus
23. Griekenland
24. Macedonië
25. Australië
26. Litouwen
27. Hongarije
28. Belarus
29. Noorwegen
30. United Kingdom
31. Duitsland
32. San Marino
33. Tsjechië
34. Spanje
35. Oekraïne
36. Oostenrijk
37. Kroatië
38. Finland
39. Malta
40. Ierland
41. Portugal
42. Sloveniëfreedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.![]()
Ik heb je score even aangepast en het volgende is veranderd:quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:15 schreef Nexum het volgende:
En mijn top 42, zonder Rusland. HEEEEEL veel verschuivingen t.o.v mijn laatste top.
1. Albanië
2. Denemarken
3. Estland
4. Frankrijk
5. Servië
6. Armenië
7. Zweden
8. Azerbeidzjan
9. Israel
10. Bulgarije
11. Montenegro
12. Switzerland
13. Georgië
14. Italië
15. Roemenië
16. Ijsland
17. België
18. Nederland
19. Polen
20. Moldavië
21. Letland
22. Cyprus
23. Griekenland
24. Macedonië
25. Australië
26. Litouwen
27. Hongarije
28. Belarus
29. Noorwegen
30. United Kingdom
31. Duitsland
32. San Marino
33. Tsjechië
34. Spanje
35. Oekraïne
36. Oostenrijk
37. Kroatië
38. Finland
39. Malta
40. Ierland
41. Portugal
42. SloveniëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door luchtverkeersleider op 21-04-2017 13:44:14 ]![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2017 14:56 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Echo Sierra Charlie 20 17 to Kiev, ready for take-off, runway 36Left!Life can be a bitch, so like it..![]()
Verrassend vind ik dat Noorwegen in de top 10 staat. Verder mooie top 10 wel. Bedankt LuchtAll we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
Ik doe het met alle plezier:)quote:Op vrijdag 21 april 2017 16:45 schreef grazz het volgende:
Verrassend vind ik dat Noorwegen in de top 10 staat. Verder mooie top 10 wel. Bedankt Lucht![]()
sorry dat ik eigenlijk stoor, maar ik wilde even rustig kijken als dat magquote:Op vrijdag 21 april 2017 13:15 schreef Nexum het volgende:
1. Albanië
2. Denemarken
3. Estland
4. Frankrijk
5. Servië
6. Armenië
7. Zweden
8. Azerbeidzjan
9. Israel
10. Bulgarije
11. Montenegro
12. Switzerland
13. Georgië
14. Italië
15. Roemenië
16. Ijsland
17. België
18. Nederland
19. Polen
20. Moldavië
21. Letland
22. Cyprus
23. Griekenland
24. Macedonië
25. Australië
26. Litouwen
27. Hongarije
28. Belarus
29. Noorwegen
30. United Kingdom
31. Duitsland
32. San Marino
33. Tsjechië
34. Spanje
35. Oekraïne
36. Oostenrijk
37. Kroatië
38. Finland
39. Malta
40. Ierland
41. Portugal
42. Slovenië
mooi lijstje hoor als ik het mag zeggenBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Even checken en wegstrepen...Hongarije is gewoon doorquote:01 Italië
02 Zweden
03 Noorwegen
04 Israël
05 België
06 Azerbeidzjan
07 Macedonië
08 Letland
09 Frankrijk
10 Polen
11 Denemarken
12 Servië