Dat wist de mijne al.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:57 schreef Tijger_nootje het volgende:
Dus mijn vrouw vraagt wat ik lees "Oh, dat Kaas een kleine piemel heeft"...
Priceless
Ik had haar de topictitel al laten zienquote:Op maandag 13 februari 2017 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had haar in geuren en kleuren over jullie avontuurtje verteld?
Oh ze wist al dat dit de TT was, ik dacht dat ze wist dat hij een kleine piemel had, en dat kun je niet op een TT baseren natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik had haar de topictitel al laten zien
Past bij je nootje?quote:Op maandag 13 februari 2017 20:57 schreef Tijger_nootje het volgende:
Dus mijn vrouw vraagt wat ik lees "Oh, dat Kaas een kleine piemel heeft"...
Priceless
De kat die wij vroeger thuis hadden pakte dat soort eten altijd uit zijn bakje om het naar het hoogpolig tapijt te slepen. Dat eet makkelijker ofzo.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:52 schreef Pokkelmans het volgende:
Had gehaktballetjes over van bezoek van afgelopen weekend. Nu niet meer zo fris om zelf op te eten. Dacht dat ik de kat er wel een plezier mee kon doen. Slaat hij dat ding door de kamer. Nu gehaktbalsmurrie opruimen voor mevrouw thuis komt.
Katten hebben een soort aangeboren talent om steevast de oplossing uit te kiezen die jou het meeste ongemak oplevert.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
De kat die wij vroeger thuis hadden pakte dat soort eten altijd uit zijn bakje om het naar het hoogpolig tapijt te slepen. Dat eet makkelijker ofzo.
Zin om te slapen? Dan krab ik toch om 0400 aan je deur, om vervolgens dom voor de deur te staren en keihard weg te rennen als je naar dr toekomt en 5 minuten later hetzelfde weer doet.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Katten hebben een soort aangeboren talent om steevast de oplossing uit te kiezen die jou het meeste ongemak oplevert.
Zin om te slapen? Dan is toch het lekkerste plekje wel bovenop jouw tijdschrift/krant/toetsenbord.
Ja, dat soort fratsen. Klootzakken zijn het, allemaal.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
De kat die wij vroeger thuis hadden pakte dat soort eten altijd uit zijn bakje om het naar het hoogpolig tapijt te slepen. Dat eet makkelijker ofzo.
Onze kat gaat altijd voor de deur miauwen dat hij naar buiten wil, en dan als je de deur opendoet gaat hij direct aan de andere kant zitten miauwen om naar binnen te komen, en dat dan ad nauseam.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zin om te slapen? Dan krab ik toch om 0400 aan je deur, om vervolgens dom voor de deur te staren en keihard weg te rennen als je naar dr toekomt en 5 minuten later hetzelfde weer doet.
Ze klimmen ook altijd op schoot bij degene die de grootste hekel aan kattenquote:Op maandag 13 februari 2017 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Katten hebben een soort aangeboren talent om steevast de oplossing uit te kiezen die jou het meeste ongemak oplevert.
Zin om te slapen? Dan is toch het lekkerste plekje wel bovenop jouw tijdschrift/krant/toetsenbord.
En de volgende dag zeg ik dan wat een lief beestje het toch is en geef ik dr wat zachte aaitjes. Godver wat laat ik me toch misbruiken door dat mormelquote:Op maandag 13 februari 2017 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onze kat gaat altijd voor de deur miauwen dat hij naar buiten wil, en dan als je de deur opendoet gaat hij direct aan de andere kant zitten miauwen om naar binnen te komen, en dat dan ad nauseam.
quote:Op maandag 13 februari 2017 22:07 schreef Pokkelmans het volgende:
Net mijn meest recente eigen brouwsel opengetrokken, en wederom is de schuim een ramp.
Mijn broertje sliep op de bovenste verdieping en die was er niet zo blij mee dat de kat had uitgevonden dat als hij om drie uur 's nachts maar lang genoeg bleef jengelen bij het dakraam hij vanzelf naar binnen mocht.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zin om te slapen? Dan krab ik toch om 0400 aan je deur, om vervolgens dom voor de deur te staren en keihard weg te rennen als je naar dr toekomt en 5 minuten later hetzelfde weer doet.
Schuim kun je hier komen halen heb meer als genoeg schuim in de familie.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:07 schreef Pokkelmans het volgende:
Net mijn meest recente eigen brouwsel opengetrokken, en wederom is de schuim een ramp.
Ja het zijn stugge volhouders wat dat betreft. Een kind geef je dan een opvoedende tik en laat je gewoon buiten, maarja die tik helpt ook niet bij een kat.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mijn broertje sliep op de bovenste verdieping en die was er niet zo blij mee dat de kat had uitgevonden dat als hij om drie uur 's nachts maar lang genoeg bleef jengelen bij het dakraam hij vanzelf naar binnen mocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2017 22:16:45 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |