Geen ziel en geen tieten, leger kan niet.quote:Op maandag 13 februari 2017 23:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Al was ze de kleindochter van adolf.
Is best wel gemiddeld voor de USofA toch?quote:
Waar is die op de pot gebleven,kom even niet op de naam mario of zoiets?quote:Op maandag 13 februari 2017 23:23 schreef KetchupFTW het volgende:
Wist niet dat Kaas een Youtubekanaal had.
Vreemd; Drugshond geeft normaal enkel volstrekt heldere en feitelijk volledig kloppende samenvattingen van de stand van zaken.quote:
Gewoon klein.quote:Op maandag 13 februari 2017 23:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Is best wel gemiddeld voor de USofA toch?
In de Achterhoek is dat zelfs onder hetero's een acceptabele openingszin. Zo heeft Pokkelmans zijn vriendin gevonden, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 februari 2017 23:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel. Vroeger in Grunn opende ik nog gewoon met "Goast mit?".
Te omslachtig. Ik vraag direct om de geboorteakte.quote:Op maandag 13 februari 2017 23:27 schreef Kaas- het volgende:
Reya raakt tijdens elke date met een vrouw op een gegeven moment 'per ongeluk' even met z'n elleboog haar kruis aan wanneer hij zogenaamd iets uit z'n tas die op de grond ligt pak. Dit voor de zekerheid, om een herhaling van zetten te voorkomen.
Best primaquote:
Vrouwen zijn al lang blij met een dergelijke 'volzin'. De Achterhoekse vrouwen zijn immers gewend om ongeveer zo aangesproken te worden:quote:Op maandag 13 februari 2017 23:26 schreef Reya het volgende:
[..]
In de Achterhoek is dat zelfs onder hetero's een acceptabele openingszin. Zo heeft Pokkelmans zijn vriendin gevonden, bijvoorbeeld.
Of reya zijn handtas meeneemt op een date betwijfel ik een beetje.quote:Op maandag 13 februari 2017 23:27 schreef Kaas- het volgende:
Reya raakt tijdens elke date met een vrouw op een gegeven moment 'per ongeluk' even met z'n elleboog haar kruis aan wanneer hij zogenaamd iets uit z'n tas die op de grond ligt pak. Dit voor de zekerheid, om een herhaling van zetten te voorkomen.
Want hij wil persé een micropenis?quote:Op maandag 13 februari 2017 23:27 schreef Kaas- het volgende:
Donald Trump style.quote:Op maandag 13 februari 2017 23:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Te omslachtig. Ik vraag direct om de geboorteakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |