Da's een detail.quote:
Ik vergeet dat altijd, ik weet het wel 2 januari.quote:Op maandag 13 februari 2017 16:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is vandaag de sterfdag van mijn vader.
Mijn vader was zeer streng maar een goede vent, zo raar, toen ik zo oud was als baardaap nu is was ik mijn vader al jaren kwijt, daarom is het belangrijk dat we samen kunnen genieten zolang we er samen nog zijn en dat doen we ook zoveel mogelijk.quote:Op maandag 13 februari 2017 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vergeet dat altijd, ik weet het wel 2 januari.
Ik kom er zelden of nooit, wel in de buurt op een paar meter afstand, hij ligt achter de Oefenbunker waar ik afgelopen donderdag nog met baardaap was.quote:Op maandag 13 februari 2017 17:48 schreef Soury het volgende:
Mijn vader is al ruim twintig jaar dood. Ligt in een graf. Ik heb daar niet zo veel mee
In mijn hoofd werkt dat beter. Ik ga wel een paar keer per jaar met mijn moeder er naar toe.Met een plantjes enzo
Nice dat je zo'n goeie band hebt met je zoon.quote:Op maandag 13 februari 2017 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kom er zelden of nooit, wel in de buurt op een paar meter afstand, hij ligt achter de Oefenbunker waar ik afgelopen donderdag nog met baardaap was.
We hebben eentje op hem gedronken.
Is eigenlijk vreemd, het is meer alsof we gewoon maten zijn, maar het voelt nu eenmaal wederzijds zo.quote:Op maandag 13 februari 2017 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nice dat je zo'n goeie band hebt met je zoon.
Bekende datum iddquote:Op maandag 13 februari 2017 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vergeet dat altijd, ik weet het wel 2 januari.
Is niet zo raar toch ik lees ook vaak dat dochters/moeders een vriendinnen band hebben. Ik kan me daar niks bij voorstellen. Ik zeg ook nog uquote:Op maandag 13 februari 2017 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is eigenlijk vreemd, het is meer alsof we gewoon maten zijn, maar het voelt nu eenmaal wederzijds zo.
Ik ook tegen mijn moeder, dat is een andere generatie, maar ik heb gewoon een voornaam en die mag ie gebruiken, anders klinkt het ook zo raar, als we onder ons zijn zegt ie wel vaker 'pap'.quote:Op maandag 13 februari 2017 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Is niet zo raar toch ik lees ook vaak dat dochters/moeders een vriendinnen band hebben. Ik kan me daar niks bij voorstellen. Ik zeg ook nog u
Ja ik heb geen kinderen. Maar af en toe pap zeggen is ook wel tof dat ben je nou eenmaalquote:Op maandag 13 februari 2017 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook tegen mijn moeder, dat is een andere generatie, maar ik heb gewoon een voornaam en die mag ie gebruiken, anders klinkt het ook zo raar, als we onder ons zijn zegt ie wel vaker 'pap'.
Ik denk soms (ja achteraf) dat ik geen kinderen wil maar liever pubersquote:Op maandag 13 februari 2017 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
We gingen donderdag op de fiets en hij had geen achterlicht, ik had nog een reserve losse liggen dus ik geef hem die, zegt ie ach, dat hoeft niet.
Ik zeg, joh, hang dat ding nou aan je fiets en stop hem straks in je tas en als je weer fietst dan doe je hem weer erop, kleine moeite en dan ben ik tevreden.![]()
Zoveel vader ben ik dan weer wel.
Elke fase is leuk, hoewel, ik had problemen met hem tussen zijn 15e en 18e, typisch puber dus, toen ging het wat moeizaam, maar opeens klikte het weer heel erg, ging vanzelf.quote:Op maandag 13 februari 2017 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk soms (ja achteraf) dat ik geen kinderen wil maar liever pubers
Herkenbaar van broer en zus die er drie hebbenquote:Op maandag 13 februari 2017 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Elke fase is leuk, hoewel, ik had problemen met hem tussen zijn 15e en 18e, typisch puber dus, toen ging het wat moeizaam, maar opeens klikte het weer heel erg, ging vanzelf.
Nu lachen we erom.
Nee, de afvalbak in de keuken zat propvol, en ik weet niet zeker of die sensor op de avfalcontainert ook in het donker werkt, dus ik heb nog snel voor het echt donker werd me van die zak ontdaan.quote:
Oh de prut mod is aanwezigquote:
Ja afval scheiden moet je nog lerenquote:Op maandag 13 februari 2017 18:51 schreef sacha het volgende:
een sensor op de afvalcontainer, wat een wereld
Ja, je hebt een pasje nodig om het ding te openen alvorens je voor 1 euro je (afval)zak kwijt kan.quote:Op maandag 13 februari 2017 18:51 schreef sacha het volgende:
een sensor op de afvalcontainer, wat een wereld
ik heb enorm veel verstand van afval scheidingquote:Op maandag 13 februari 2017 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja afval scheiden moet je nog leren
Ach ja ik ben iig een te dure hoer voor die "beschermde" Hermanquote:
Je hebt sinds kort zelfs een diploma.quote:Op maandag 13 februari 2017 18:59 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb enorm veel verstand van afval scheiding
écht niet skatquote:Op maandag 13 februari 2017 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ja ik ben iig een te dure hoer voor die "beschermde" Herman
Waarom laat je die shit staanquote:
Ah ok dan is het niet ergquote:
Maakt me niet zo veel uit. Meer dat alles maar kanquote:Op maandag 13 februari 2017 19:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zijn korsakov kwam weer bovendrijven.
Korrel zout.quote:Op maandag 13 februari 2017 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt me niet zo veel uit. Meer dat alles maar kan
Ja ok dat denk ik ook vaak maar Sacha mag ook wel eens optredenquote:
Van mij mag je best een keer zeggen wat je van iemand vindt, ook als het minder aardig is, zolang het daarbij blijft, nodeloos herhalen schiet niemand iets mee op.quote:Op maandag 13 februari 2017 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok dat denk ik ook vaak maar Sacha mag ook wel eens optreden
Prima geen probleem meequote:Op maandag 13 februari 2017 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van mij mag je best een keer zeggen wat je van iemand vindt, ook als het minder aardig is, zolang het daarbij blijft, nodeloos herhalen schiet niemand iets mee op.
Het was wel een nootje waard.quote:Op maandag 13 februari 2017 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok dat denk ik ook vaak maar Sacha mag ook wel eens optreden
Ah diequote:
Ik had eigenlijk verwacht dat het er niet meer stondquote:Op maandag 13 februari 2017 19:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het was wel een nootje waard.
Dat gaat samen meestal.quote:Op maandag 13 februari 2017 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat het er niet meer stond
Pruts mod dusquote:
Hoerquote:Op maandag 13 februari 2017 19:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou er niet van wakker liggen.
Wel kut geslapen afgelopen nachtquote:Op maandag 13 februari 2017 19:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou er niet van wakker liggen.
jij mag mij pm-en , dm-en, jij mag, net als iedereen tr-en en dan praten we verder, dit gedrag vertoon je vaker in de SC, moet je niet doenquote:
Gedroogde bloemenquote:
Nou nee, een hoer en slet noemen is prima. Niet de eerste keer.quote:Op maandag 13 februari 2017 19:45 schreef sacha het volgende:
[..]
jij mag mij pm-en , dm-en, jij mag, net als iedereen tr-en en dan praten we verder, dit gedrag vertoon je vaker in de SC, moet je niet doen
Het is hooguit gebrek aan fatsoen, daar sta je toch boven.quote:Op maandag 13 februari 2017 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee, een hoer en slet noemen is prima. Niet de eerste keer.
Als er onderscheid is sta ik daar niet meer boven.quote:Op maandag 13 februari 2017 19:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is hooguit gebrek aan fatsoen, daar sta je toch boven.
En ik haatquote:Op maandag 13 februari 2017 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Als er onderscheid is sta ik daar niet meer boven.
Simpel he?quote:
Mening geven nul.quote:
Je was er bijquote:Op maandag 13 februari 2017 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat.. Tong weer kort door de bocht of zo vermoed ik
Dat valt ook niet bij te houden.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat.. Tong weer kort door de bocht of zo vermoed ik
Verrot gescholden worden is prima hier, dus hou je hart maar vastquote:
Ik wist niet dat jij zo gevoelig was.quote:Op maandag 13 februari 2017 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Verrot gescholden worden is prima hier, dus hou je hart maar vast
Er zijn grenzenquote:Op maandag 13 februari 2017 20:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo gevoelig was.
Nee dat is niet primaquote:Op maandag 13 februari 2017 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hem het weekend niet aangehad, op het werk is het warm, (bovenste verdieping met vnl glas...) dus thuis was het ook koeltjes en heb ik de kachel een uurtje aangehad..quote:Op maandag 13 februari 2017 20:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even iets anders, ik heb het verdorie koud, ik gooi de verwarming op hoog.
18,5 hier, veel te laag.![]()
Even bijwarmen tot 20 - 21.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hem het weekend niet aangehad, op het werk is het warm, (bovenste verdieping met vnl glas...) dus thuis was het ook koeltjes en heb ik de kachel een uurtje aangehad..
Ja en dan is de rest van de flat ook thuis en blijft de warmte de rest van de avond wel hangenquote:
Yeps, ik heb mijn verwarming nooit de hele dag aan staan, hij slaat pas vanzelfquote:Op maandag 13 februari 2017 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en dan is de rest van de flat ook thuis en blijft de warmte de rest van de avond wel hangen
hou je nou op Calimeroquote:Op maandag 13 februari 2017 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet hem eerst aanzetten, dan begint ie bij 18.. Daaronder is het hier al nooit.. Dan goooi ik hem even op 21 - 22 en na een uurtje weer uit op 15..quote:Op maandag 13 februari 2017 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, ik heb mijn verwarming nooit de hele dag aan staan, hij slaat pas vanzelf
aan als ie onder de 18 komt, en als ik het tussendoor fris heb dan zet ik hem 10 minuten hoog en dan weer terug op 18.
Het is weer bijna maart, eens kijken hoeveel ik nu weer terug krijg, heb hem afgelopen jaar niet vaak aan gehad.quote:Op maandag 13 februari 2017 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet hem eerst aanzetten, dan begint ie bij 18.. Daaronder is het hier al nooit.. Dan goooi ik hem even op 21 - 22 en na een uurtje weer uit op 15..
Mijn rekening mocht ik met 20 Euro in de maand verlagen..quote:Op maandag 13 februari 2017 22:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is weer bijna maart, eens kijken hoeveel ik nu weer terug krijg, heb hem afgelopen jaar niet vaak aan gehad.
Ik gebruik niet zoveel, ik let erop dat ik de verwarming niet onnodig aan heb, ik douche heel snel want ik ben een koukleum, en qua stroom, ik heb nooit veel lampen aan, en ze zijn net als de meeste van mijn apparaten ook vrij zuinig.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn rekening mocht ik met 20 Euro in de maand verlagen..
Heb nu ook een fleecevest aan, ik let overigens wel op gebruik, maar lever niet in aan comfort, ik ga niet in de kou zitten.quote:
Het laatste randje van de winter.quote:Op maandag 13 februari 2017 23:15 schreef chufi het volgende:
Best wel frisjes in de slaapkamer nu...
Ja maar met de hik koffie drinken dan?quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 17:40 schreef chufi het volgende:
En weer thuis met een bloederig bek.... Nah valt wel mee... Is ook al weer over
Echt !!?? Maar morgen ook of alleen vandaag omdat Valentijn en zoquote:Op dinsdag 14 februari 2017 18:25 schreef sacha het volgende:
ik kreeg net een knuffel van Aap!![]()
mijlpaal!
Had je hem verdiend?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 18:25 schreef sacha het volgende:
mijlpaal!
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 18:25 schreef sacha het volgende:
mijlpaal!
Midweekje Wenen...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 18:36 schreef sacha het volgende:
zo dan, sta te janken tijdens het koken zonder uien te snijden
Sas en Soury hebben toch geen mot.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze had het goedgemaakt met Soury...
Nee Sas is de Modquote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sas en Soury hebben toch geen mot.
Gelul, alsof ik daar ooit een cent van terug ga zien, wees gewoon eerlijk.quote:Staatssecretaris: Winst op OV-chipkaart moet terug naar de reiziger....
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 18:36 schreef sacha het volgende:
Gaat ie het nu vaker doen? Aap kom op je kunt het .. Je mamma wordt er heel blij van..quote:Op dinsdag 14 februari 2017 18:36 schreef sacha het volgende:
Die OV-chip kaart kan echtwel goedkoper lijkt mequote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelul, alsof ik daar ooit een cent van terug ga zien, wees gewoon eerlijk.
Als ik over zulke misstanden na ga denken dan wind ik me op dus ik probeer er zo min mogelijk bij stil te staan.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Die OV-chip kaart kan echtwel goedkoper lijkt me
Ja .. Ik vond het altijd al belachelijk duur... Maar OK iedereen krijgt bijna geen andere keusquote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik over zulke misstanden na ga denken dan wind ik me op dus ik probeer er zo min mogelijk bij stil te staan.
Daarom, ik gebruik het ding ook hoofdzakelijk voor heen en weer naar het zkh, en er is geen keus behalve de fiets nemen en daar heb ik geen zin in, vind het een klote route om te fietsen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. Ik vond het altijd al belachelijk duur... Maar OK iedereen krijgt bijna geen andere keus
Dooie link.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 19:28 schreef chufi het volgende:
Maar nu even dit
https://petities.nl/petitions/laat-groningen-niet-zakken
het is allemaal de schuld van Freekquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:07 schreef chufi het volgende:
Waarschijnlijk is de site door de staat neergehaald om extra stemmen te voorkomen
Ik zette de link op FoK en toen ging het mis.. Was nog voordat e begonnenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:16 schreef sacha het volgende:
[..]
het is allemaal de schuld van Freek
Ik een soort bruin bonen kapsalon in elkaar geflansdquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb Hongaarse goulash voor straks.
De meeste mensen vinden bruine bonen maar eenvoudig maar ik vind ze heerlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik een soort bruin bonen kapsalon in elkaar geflansd
En er zijn zoveel verschillendequote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden bruine bonen maar eenvoudig maar ik vind ze heerlijk.
Alleen tuinbonen vind ik te droog.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En er zijn zoveel verschillendeen andere kleuren zijn ook best te pruimen
Ik eet ze tegenwoordig regelmatig..quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen tuinbonen vind ik te droog.
At ze vroeger bij moeders, daarna nooit meer...
Rutte?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
3 keer raden wie vanavond bij Jinek zit.
Symph is er gek op, ik lust ze nietquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen tuinbonen vind ik te droog.
At ze vroeger bij moeders, daarna nooit meer...
Als ik ze al zou eten dan wil ik ruim jus erbij.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph is er gek op, ik lust ze niet
Volgens eet jij overal jus bijquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik ze al zou eten dan wil ik ruim jus erbij.
Nee, als ik alleen gebakken champignons met uien op vlees doe dan is het meestal zonder jus.quote:
Volgens mij eet ik qua vet en suikers vrij gezond, ik zou alleen meer fruit, groenten en melkproducten moeten eten en drinken.quote:
Zolang je bloedwaardes nog goed zijn...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij eet ik qua vet en suikers vrij gezond, ik zou alleen meer fruit, groenten en melkproducten moeten eten en drinken.
Over 2 weken een check.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je bloedwaardes nog goed zijn...
Is alweer zover, laatste keer was september.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok .. alweer? Dat pas over een half jaar weer.. of is dat al weer zover..
Ja toch.. Ik mag komende december of zo weer als de doktersassistente het niet vergeetquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is alweer zover, laatste keer was september.
Geeft wel een goed gevoel dat er controle is, en het helpt me ook mezelf in de hand te houden.
Of ikquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch.. Ik mag komende december of zo weer als de doktersassistente het niet vergeet
Ze komt nog.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:11 schreef chufi het volgende:
Maar goed ... Is Paay al geweest? Ik heb nu al een top avond gehad..
Iets wat jou niet boeit, maar een hoop mensen een kut avond heeft bezorgd.. Zelfs tong denk ik zoquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar wat was er zo geslaagd aan de avond tot nu toe?
Er was dus voetbal, ze heeft meteen Peter R. gebeld, die is deskundig.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er was dus voetbal, ze heeft meteen Peter R. gebeld, die is deskundig.
Mooi toch, als je maar plezier hebt, of 'leedvermaak'.quote:
Beide, en een top wedstrijd..quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi toch, als je maar plezier hebt, of 'leedvermaak'.
Ja tuurlijk..quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik geef haar wel gelijk, het gaat niemand wat aan wat je in je eigen woning doet.
Ze gaat er sterk mee om.
Wij van wc eend.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:40 schreef chufi het volgende:
Eendevanger???
Maar goed terugdraaien gaat niet
What happened ? Lag ziek in bed.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets wat jou niet boeit, maar een hoop mensen een kut avond heeft bezorgd.. Zelfs tong denk ik zo
Leuk! Mijn dochter heeft dat vorig jaar ook gedaan en heeft er echt lol inquote:Op woensdag 15 februari 2017 12:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag kon ik dan eindelijk naar mijn naaimachinecursus, eerste twee bijeenkomsten heb ik gemist doordat ik ziek was. Leuk klein clubje met 4 vrouwen en 2 mannen.
er liepen naast de twee cursusleidsters ook nog twee mannetjes van het repaircafe rond die assisteerden, gezellige boel. Ook leuke gesprekjes over kringloopwinkels etc gehad. In de andere hoek van de ruimte was er een breiclubje.quote:Op woensdag 15 februari 2017 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Mijn dochter heeft dat vorig jaar ook gedaan en heeft er echt lol in
Grappig ook 2 mannen in je naaiclubje.
Ik zou binnen de kortste keren ruzie hebben met een naaimachine, denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er liepen naast de twee cursusleidsters ook nog twee mannetjes van het repaircafe rond die assisteerden, gezellige boel. Ook leuke gesprekjes over kringloopwinkels etc gehad. In de andere hoek van de ruimte was er een breiclubje.
Ik ben nu niet meer zo bang voor de naaimachine, al merk ik wel dat de machine er nog steeds met mijn werk vandoor gaat. Volgende keer ga ik in elk geval een paar kussenslopen uit een dekbedovertrek maken en een beginnetje maken met gordijnen inkorten. Had ideetjes om vanalles van mijn lappen stof te maken, maar dat zie ik nog niet zo zitten, ook nog totaal geen puf voor.
nope, ik dacht donderdag dat ik weer beter was, maar ben nog steeds erg moe en sinds zaterdag weer benauwd en niezenquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou binnen de kortste keren ruzie hebben met een naaimachine, denk ik![]()
Ben je nog steeds niet helemaal hersteld van je griep dan?
Hč bah, ik dacht inderdaad dat het vorige week wat beter ging, maar ik hoor van veel dat het zo lang duurt allemaal, maar ja daar heb jij weinig aan natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, ik dacht donderdag dat ik weer beter was, maar ben nog steeds erg moe en sinds zaterdag weer benauwd en niezen
Goffer zeg, welke mafkees verzint zoietsquote:BLADEL - Een voetballertje van tien jaar oud uit Bladel mag nooit meer voetballen bij zijn club Bladella. Het jongetje heeft geen 25 lootjes, maar ‘slechts’ tien lootjes ā 1 euro verkocht voor de jaarlijkse Nieuwjaarsloterij. De club bevestigt dat er nog drie jeugdspelertjes om die reden zijn geroyeerd.
Het is bij de club een verplichting voor een deel van de jeugd om voor minimaal 25 euro aan loten te verkopen. Toen bleek dat het jongetje dat bedrag niet had gehaald, eiste de club dat hij alsnog vijftien euro extra zou overmaken. Zijn moeder Maaike weigerde dit, waarop zij de melding kreeg dat haar zoon wordt geroyeerd als lid van VV Bladella. Volgens de brief is het jongetje ook niet meer speelgerechtigd bij de KNVB.
mo je wordt oud, zit je nou ook al de plaatselijke sufferdjes te lezenquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goffer zeg, welke mafkees verzint zoiets
De lente is onderweg, die heb ik besteld.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hč bah, ik dacht inderdaad dat het vorige week wat beter ging, maar ik hoor van veel dat het zo lang duurt allemaal, maar ja daar heb jij weinig aan natuurlijk.
Het wordt gewoon tijd dat het lente wordt
http://www.omroepbrabant.nlquote:Op woensdag 15 februari 2017 15:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
mo je wordt oud, zit je nou ook al de plaatselijke sufferdjes te lezen
Ik vond het vanmiddag terug op de fiets voor het eerst weer wat aangenaamquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wordt gewoon tijd dat het lente wordt
Droog en ca. 13 ℃.quote:Op woensdag 15 februari 2017 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het vanmiddag terug op de fiets voor het eerst weer wat aangenaam
Ik stapte om 5 uur naar buiten en verbaasde me dat het nog zulk lekker weer was, ik voelde de lentequote:Op woensdag 15 februari 2017 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het vanmiddag terug op de fiets voor het eerst weer wat aangenaam
Ja He !? En ook eindelijk alle fietspaden veilig ijsvrij..quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik stapte om 5 uur naar buiten en verbaasde me dat het nog zulk lekker weer was, ik voelde de lente
Ja, de wegen ookquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja He !? En ook eindelijk alle fietspaden veilig ijsvrij..
Lente in je kop, hoe voelt dat bij jou?quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Voel de lente ook en in mijn kop is ie er al.
Heerlijk, ik voel me prima.quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lente in je kop, hoe voelt dat bij jou?
Mooi!quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:19 schreef Deisyy het volgende:
En ik heb nog niet verteld dat ik een nieuwe laptop heb
Ja blij mee, dus ik ga heel Fok! volspammen vanavondquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:19 schreef Deisyy het volgende:
En ik heb nog niet verteld dat ik een nieuwe laptop heb
Dat is wel het minste dat je kan doen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja blij mee, dus ik ga heel Fok! volspammen vanavond
quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe maar een zwarte.quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Edittert!
Een HP, zwart met een numpad
Wel minstens in de Top 20 !!quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, Symph werkt natuurlijk in het onderwijs, is hij gezellig een weekje thuis.quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, bijna! Hele week geen wekker om tien voor zes en om zes uur
yup, is hij ook wel echt aan toequote:Op woensdag 15 februari 2017 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, Symph werkt natuurlijk in het onderwijs, is hij gezellig een weekje thuis.
Ok lampjes op je toetsen? en touchscreen?quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Edittert!
Een HP, zwart met een numpad
Er zijn wat tel topics.. Dat gaat wel heel makkelijk..quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet ik vanavond ook even in MEN langs
spam Deesquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet ik vanavond ook even in MEN langs
Nee, patser!quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok lampjes op je toetsen? en touchscreen?
vertel?quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja now slow met Dees dr snelle nieuweHP...
Ik zie het nut niet zo van die teltopics enzo, behalve als je je cijfers op wilt krikken, maar die ambitie heb had ik niet......quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn wat tel topics.. Dat gaat wel heel makkelijk..
kipsatéquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet zo van die teltopics enzo, behalve als je je cijfers op wilt krikken, maar die ambitie heb had ik niet......
Maak jij me dan wakker als ik in slaap val tijdens het tellen?quote:
Op een laptop is het toch ook wel heel makkelijk... Op al mn laptops wil ik touchscreen... Ik heb mn zakelijke nog niet geprobeerd en getest om eerlijk te zijn.. Die heb ik tot nu toe alleen maar op de zaak gebruikt en daar in een dokking gedrukt en verder 2 beeldschermenquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, patser!
Als ik touchscreen had gewild had ik wel een tablet gekocht
1 dag !! Je kunt hetquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet zo van die teltopics enzo, behalve als je je cijfers op wilt krikken, maar die ambitie heb had ik niet......
7 lettersquote:
Ik denk dat het vandaag te laat is om daar nu nog mee te gaan beginnenquote:
MEN / Verander hier niets aan het woord #4quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
7 letters![]()
Of was dat niet wat ik moest tellen?
hier ook vrijdag al hoorquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm, hier waar alles anders is begint de vakantie vrijdagmiddag en duurt één héle week!
quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet zo slow als
TAL / [#1715 You'reInTheRoom] Still standing TAL
Die hele week is dan wel weer hetzelfde als het echte deel van Nederland, toch?quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm, hier waar alles anders is begint de vakantie vrijdagmiddag en duurt één héle week!
niet alleen voorheen, het is nog steeds de SC. Alleen mega stilgevallen daar de laatste jarenquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Dat was toch voorheen de sc van TAL, dat topic is al open vanaf juli 2016.
Dat kan ik welquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MEN / Verander hier niets aan het woord #4
O, misschien ben ik wel abuis hoor, omdat het weekend van de 25e carnaval is dacht ik dat de vakantie daarna begonquote:
ik hoor net van Doedie van wel!quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hele week is dan wel weer hetzelfde als het echte deel van Nederland, toch?
Zie je, jij woont ook in het goede deel van NLquote:
Laderloos heb je er onderweg heel weinig aanquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:35 schreef sacha het volgende:
ik moet een nieuwe foon, doet het alleen nog aan de lader, ik voel mij onthand en zeer zeker niet mobiel
Nou dat val soms best wel mee.. Kom meestal ook pas vanaf 5 uur in de middag online. niet eens zoveel MEN om eerlijk te zijn..quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het vandaag te laat is om daar nu nog mee te gaan beginnen
alleen noord is een week vroeger, midden en zuid pas over een week en een paar dagenquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie je, jij woont ook in het goede deel van NL
anderhalf, da's raarquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Vakanties, er valt geen touw aan vast te knopen. Dit jaar twee weken meivakantie, volgend jaar anderhalve week
Maar jij was gisteren ook maar op een 20e plaats geëindigdquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dat val soms best wel mee.. Kom meestal ook pas vanaf 5 uur in de middag online. niet eens zoveel MEN om eerlijk te zijn..
Ja dat lukt me misschien vandaag ook wel weer..quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar jij was gisteren ook maar op een 20e plaats geëindigd
Ach zo, zie je, ik ben er helemaal uitquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen noord is een week vroeger, midden en zuid pas over een week en een paar dagen
Ik ben ondertussen ook aan het tellen, maar wat een nutteloosheidquote:
Geen fouten maken, maar de tafel van 7 of 9 moet je af en toe wel ff checken of ie wel kloptquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook aan het tellen, maar wat een nutteloosheid
was dat de enige?quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je al gegeten?
Hier kunnen we lang wachten op onze bestelling...
Ik geloof dat, er hoeft maar net iemand sneller te zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het druk is gaat dat continue fout
hmmm ga eens meer meedoenquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:53 schreef chufi het volgende:
Of associatie topics..of Raad de straat
Sas nietquote:Op woensdag 15 februari 2017 20:25 schreef chufi het volgende:
Maar Koen kwam langs en had ons allemaal weer naar de KSC genomen ..
Ja, op PinkPop, ik las het vanmiddag.quote:
Ach nieuwe kansen .. Nieuwe gasten .. Hij schijnt wat volwassener te zijn.. Geen idee.. Ga ook geen kaartje kopen volgende weekquote:Op woensdag 15 februari 2017 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, op PinkPop, ik las het vanmiddag.
Al sinds 1994 niet meer binnen geweest, toen was ik druk met een gezin met jonge kinderen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach nieuwe kansen .. Nieuwe gasten .. Hij schijnt wat volwassener te zijn.. Geen idee.. Ga ook geen kaartje kopen volgende week
Blij dat ik geen gedoe met brillen, op zonnebrillen en leesbrillen na dan, heb.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:50 schreef chufi het volgende:
Ik ben een beetje aan het kloten met mn bril.. Ik ben niet echt happy met die multifocale dingen .. Dus heb wat ouwe gewone brillen uit de kast gehaald.. Tot nu toe zie ik volgens mij beter
Ja wees blij.. En met mn afwijkingen is laseren waarschijnlijk ook niet mogelijk..quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Blij dat ik geen gedoe met brillen, op zonnebrillen en leesbrillen na dan, heb.
Heb ook zo'n dubbele bril. Spijt van. Niks voor mij.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:50 schreef chufi het volgende:
Ik ben een beetje aan het kloten met mn bril.. Ik ben niet echt happy met die multifocale dingen .. Dus heb wat ouwe gewone brillen uit de kast gehaald.. Tot nu toe zie ik volgens mij beter
Misschien vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:04 schreef chufi het volgende:
Thanks
Dees .. Geen top 20 maar top 40 met een griffel
GC / Dagcijfers #239 - Nog steeds heel veel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |