Jawel hoor maar zeiken over Obama die golft en zelf nog geen weekend wachten om op de golf baan te staan is nogal hypocriet en daar word hij dus op afgerekend.quote:Op maandag 13 februari 2017 15:08 schreef john2406 het volgende:
Het lijkt wel alsof het hem niet gegund wordt die rust.
Waarom zou die het beter hebben als anderen?quote:Op maandag 13 februari 2017 15:09 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Jawel hoor maar zeiken over Obama die golft en zelf nog geen weekend wachten om op de golf baan te staan is nogal hypocriet en daar word hij dus op afgerekend.
Wat lul je nou weer? Obama stond pas na 4 maanden voor het eerst op een golfbaan, Trump staat er dus nu al meer dan Obama, is dat nou echt zo moeilijk voor je om te begrijpen?quote:Op maandag 13 februari 2017 15:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom zou die het beter hebben als anderen?
Verschil is er altijd hoe zou de wereld uitzien als we allemaal hetzelfde uitzagen of hetzelfde hadden?quote:Op maandag 13 februari 2017 15:14 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Wat lul je nou weer? Obama stond pas na 4 maanden voor het eerst op een golfbaan, Trump staat er dus nu al meer dan Obama, is dat nou echt zo moeilijk voor je om te begrijpen?
Ik ben benieuwd wat Trump's getwitter met het aandeel van het bedrijf Twitter doet. Het ging een paar jaar niet zo lekker, maar volgens mij kan het dit jaar wel eens heel anders uitpakken.quote:Op maandag 13 februari 2017 15:10 schreef remlof het volgende:
Nee, de Donald slingert gewoonlijk zijn eerste tweet rond 7am de wereld in.
En hij is alweer terug van het golfen met Abe in Florida.
Zo iemand moet je meteen ontslaan en voor het leven schorsen als het kan. Ik heb toch veel smerige tackles en obscene gebaren gezien in het voetbal, maar hier trekken we een grens.quote:Op maandag 13 februari 2017 15:20 schreef Pokkelmans het volgende:
Wehe, die actie van Veltman van gister, dat hij net deed alsof hij wilde stoppen voor een geblesseerde medespeler, maar dan op het moment dat de Spartanen stopten met verdedigen snel weer door ging, wordt nu door de pers in heel Europa bekritiseerd. Ik zat ook te vloeken toen ik het zag
Slecht. Twitter is net omlaag geklapt omdat ze in hun laatste kwartaal hun verlies zagen verdubbelen.quote:Op maandag 13 februari 2017 15:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Trump's getwitter met het aandeel van het bedrijf Twitter doet. Het ging een paar jaar niet zo lekker, maar volgens mij kan het dit jaar wel eens heel anders uitpakken.
Inderdaad, kwam gister dit pareltje tegenquote:Op maandag 13 februari 2017 15:22 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Slecht. Twitter is net omlaag geklapt omdat ze in hun laatste kwartaal hun verlies zagen verdubbelen.
Trumps aanwezigheid is alleen maar slecht voor Twitter, steeds meer wordt het een vrijhaven voor misfits, gescheld, intimidatie en fake news verspreiders.
Ik heb er nooit wat in gezien en het zal ook nooit wat worden.
twitter:SarahKSilverman twitterde op maandag 13-02-2017 om 00:35:00Walking to get coffee saw these all over a sidewalk in the town I'm in. Is this an attempt at swastikas? Do neo na… https://t.co/ODGHERN9vI reageer retweet
Gewoon nekschot.quote:Op maandag 13 februari 2017 15:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo iemand moet je meteen ontslaan en voor het leven schorsen als het kan. Ik heb toch veel smerige tackles en obscene gebaren gezien in het voetbal, maar hier trekken we een grens.
#boycotveltman
Ah, dat wist ik niet.quote:Op maandag 13 februari 2017 15:22 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Slecht. Twitter is net omlaag geklapt omdat ze in hun laatste kwartaal hun verlies zagen verdubbelen.
Trumps aanwezigheid is alleen maar slecht voor Twitter, steeds meer wordt het een vrijhaven voor misfits, gescheld, intimidatie en fake news verspreiders.
Die zijn van landmeters zoals direct er onder wordt opgemerktquote:Op maandag 13 februari 2017 15:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Inderdaad, kwam gister dit pareltje tegentwitter:SarahKSilverman twitterde op maandag 13-02-2017 om 00:35:00Walking to get coffee saw these all over a sidewalk in the town I'm in. Is this an attempt at swastikas? Do neo na… https://t.co/ODGHERN9vI reageer retweet
Ik vind twitter zelf echt geweldig. Alle grote journalisten, persbureaus of voetbalclubs om maar wat te noemen zetten hun scoops op twitter. Van grote journalisten, tot lokale journalisten waar je het eerst te zien krijgt. Enorm handig.quote:Op maandag 13 februari 2017 15:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet.
Zelf heb ik een account op Twitter om wat anderen te kunnen volgen, ik zou daarom ook zeggen dat Twitter perfect is om je eigen echokamer te creëren, maar dat ligt in de praktijk blijkbaar anders. Ik zie het meer als platform met heel veel contentmakers, niet als een eenduidige spreekbuis. Het is ook niet dat ik stop met Youtubefilmpjes kijken omdat er veel pseudowetenschappelijke "documentaires" op staan.
Zo onsympathiek, en terwijl je al voor staat ook. Dan ben je gewoon echt een lul.quote:Op maandag 13 februari 2017 15:20 schreef Pokkelmans het volgende:
Wehe, die actie van Veltman van gister, dat hij net deed alsof hij wilde stoppen voor een geblesseerde medespeler, maar dan op het moment dat de Spartanen stopten met verdedigen snel weer door ging, wordt nu door de pers in heel Europa bekritiseerd. Ik zat ook te vloeken toen ik het zag
Iedereen die op Twitter zit kan op jouw feed posten, Twitter zegt daar nu wat aan te gaan doen maar het lijkt erop dat hoe meer Twitter probeert dammen op te werpen hoe erger het word.quote:Op maandag 13 februari 2017 15:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet.
Zelf heb ik een account op Twitter om wat anderen te kunnen volgen, ik zie die fake news bullshit niet. Ik zou daarom ook zeggen dat Twitter perfect is om je eigen echokamer te creëren, maar dat ligt in de praktijk blijkbaar anders. Ik zie het meer als platform met heel veel contentmakers, niet als een eenduidige spreekbuis. Het is ook niet dat ik stop met Youtubefilmpjes kijken omdat er veel pseudowetenschappelijke "documentaires" op staan.
Ja, ik volg ook wat rechtse publicaties, dat werkt prima. Alleen InfoWars en dat soort nonsens volg ik niet. Ik ben er erg tevreden mee, krijg zo een betere selectie van opiniestukken dan wanneer ik zelf alles door moet bladeren. Werkt erg fijn.quote:Op maandag 13 februari 2017 15:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind twitter zelf echt geweldig. Alle grote journalisten, persbureaus of voetbalclubs om maar wat te noemen zetten hun scoops op twitter. Van grote journalisten, tot lokale journalisten waar je het eerst te zien krijgt. Enorm handig.
En als je slim bent volg je gewoon zowel rechts als links georienteerde twitterkanalen waardoor je juist een zo breed mogelijk beeld krijgt.
Bovendien is een tweetje maar 140 tekens en hoef je niet door minutenlange youtubefilmpjes te waden.
Ik post zelf niet dus die ellende gaat aan mij voorbij. Maar ik kan begrijpen dat het heel storend is als alle gekkies je gaan taggen in een bericht, ja.quote:Op maandag 13 februari 2017 15:27 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Iedereen die op Twitter zit kan op jouw feed posten, Twitter zegt daar nu wat aan te gaan doen maar het lijkt erop dat hoe meer Twitter probeert dammen op te werpen hoe erger het word.
Ach dat volg ik ook gewoon, heb je ook eens wat te lachen. Snap alleen niet dat die Watson samen werkt met Alex Jones. Niet dat ik het echt eens ben met Watson, maar ik denk dat die best een groot bereik zou kunnen krijgen, maarja als je je bind met infowars/alex jones krijg je natuurlijk meteen (terecht) een bnw stempel.quote:Op maandag 13 februari 2017 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, ik volg ook wat rechtse publicaties, dat werkt prima. Alleen InfoWars en dat soort nonsens volg ik niet. Ik ben er erg tevreden mee, krijg zo een betere selectie van opiniestukken dan wanneer ik zelf alles door moet bladeren. Werkt erg fijn.
Twitter is net als een verzameling kroegen. Gewoon niet naar de après-skihut gaan of naar de kroeg met volkszangers en je hebt een prima avond.
quote:Op maandag 13 februari 2017 15:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Enige waarom idols soms leuk is
Lijkt me juist iets voor jou, beetje trollen op een anoniem account. Net zoals je op fb deed.quote:Op maandag 13 februari 2017 15:35 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik volg echt alleen op Twitter. Nooit iets gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |