Leuke anekdote.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:08 schreef Caland het volgende:
Ik weet mijn eerste wedstrijd in de Kuip niet eens. Eerste klassieker wel, in 1998. Het hagelde toen als een gek, ik zat op vak W, Ajax speelde in een afgrijselijk zwart tenue en 1 van de De Boertjes scoorde. Flopshow.
1 mei 1993, Feyenoord - Den Bosch 5-0. Met 12 minuten stond het 3-0quote:Op maandag 13 februari 2017 10:08 schreef Caland het volgende:
Ik weet mijn eerste wedstrijd in de Kuip niet eens. Eerste klassieker wel, in 1998. Het hagelde toen als een gek, ik zat op vak W, Ajax speelde in een afgrijselijk zwart tenue en 1 van de De Boertjes scoorde. Flopshow.
Ik kan me alleen herinneren dat mijn eerste wedstrijd in de arena was toen die echt net nieuw was.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:08 schreef Caland het volgende:
Witschge kreeg toen telkens hele ladingen aanstekers naar zich gegooid, als ik zo vrij mag zijn om hem aan te vullen. En ik geloof dat het een avondwedstrijd was, al weet ik niet of het voor de beker was.quote:
Wauw haha wat een dag.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Witschge kreeg toen telkens hele ladingen aanstekers naar zich gegooid, als ik zo vrij mag zijn om hem aan te vullen. En ik geloof dat het een avondwedstrijd was, al weet ik niet of het voor de beker was.
Eufa cupquote:Op maandag 13 februari 2017 10:18 schreef napoleonfour het volgende:
Mijn eerste feyenoordwedstrijd die ik mij nog kan herinneren was feyenoord psv voor de Eufa cup.
Eufa cup was mooie cup..quote:Op maandag 13 februari 2017 10:18 schreef napoleonfour het volgende:
Mijn eerste feyenoordwedstrijd die ik mij nog kan herinneren was feyenoord psv voor de Eufa cup.
Uefa cup dan.quote:
ga mijn plek nu wel echt verliezen. Heb echt een hele poos bovenaan gestaan gelukkigquote:Op maandag 13 februari 2017 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
The tense is high bij de Eredivisietoto.
Nu maar een uitdagende bonus erbij gedaan.
Gisteren was weer eens cabaret.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:21 schreef Befbekje het volgende:
Wel blij dat die Willems Vissers er niet zat, gisteren, bij Studio Kutkaal.. Wat een vervelende ploert vind ik dat..
Ik ben de laatste weken in vorm.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ga mijn plek nu wel echt verliezen. Heb echt een hele poos bovenaan gestaan gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |