Ja, maar viagogo is je vriend.quote:Op maandag 13 februari 2017 09:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn die wedstrijden inmiddels niet allemaal uitverkocht?
Daar heb je toch kameraadjesdagen voorquote:Op maandag 13 februari 2017 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep.
Overigens zoek ik ook nog 2 kaarten voor vak CC tegen Utrecht of een andere 14.30 wedstrijd in het voorjaar. Kleine onlogisch gaat voor het eerst mee.
Die zijn allemaal al geweest en waren allemaal al uitverkocht.quote:Op maandag 13 februari 2017 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb je toch kameraadjesdagen voor
Ga dan maar uit van rond de 60-70 per kaart.quote:Op maandag 13 februari 2017 09:58 schreef onlogisch het volgende:
Daarbij word je op vak G neer geflikkerd en ik wil met 'm op de lange zijde zitten.
De prijs maakt me niet zoveel uit. Daar heb ik wel een beetje rekening mee gehouden. Het wordt zijn eerste wedstrijd. Dus dat moet gewoon goed zijnquote:Op maandag 13 februari 2017 10:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga dan maar uit van rond de 60-70 per kaart.
En dan ga je op de tweede ring zitten?quote:Op maandag 13 februari 2017 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De prijs maakt me niet zoveel uit. Daar heb ik wel een beetje rekening mee gehouden. Het wordt zijn eerste wedstrijd. Dus dat moet gewoon goed zijn
Ga maar braaf op vak G zitten.quote:Op maandag 13 februari 2017 09:58 schreef onlogisch het volgende:
Daarbij word je op vak G neer geflikkerd en ik wil met 'm op de lange zijde zitten.
Yep.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan ga je op de tweede ring zitten?
Onlogisch doet z'n username weer eens eer aan.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan ga je op de tweede ring zitten?
Ik hoef je toch niet uit te leggen dat CC een kindervak is? Ik ga niet met mijn zoon tussen de proleten staan waar ik wekelijks tussen sta.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch doet z'n username weer eens eer aan.
Ik hoop voor je dat ze niet meelezen..quote:Op maandag 13 februari 2017 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoef je toch niet uit te leggen dat CC een kindervak is? Ik ga niet met mijn zoon tussen de proleten staan waar ik wekelijks tussen sta.
ga KK dan.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoef je toch niet uit te leggen dat CC een kindervak is? Ik ga niet met mijn zoon tussen de proleten staan waar ik wekelijks tussen sta.
Als je jezelf tot zelfmoord wil dwingen.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:05 schreef Befbekje het volgende:
Is Studio Gelul van gisterenaaf de moeite waar terug te kijken?
Zou wel een goede grap zijn.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:04 schreef Befbekje het volgende:
Dat joch van onlogisch wordt voor Ajax.. Mark my words..
Mocht Feyenoord kampioen worden heeft hij evenveel kampioenschappen als zijn vader meegemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:04 schreef Befbekje het volgende:
Dat joch van onlogisch wordt voor Ajax.. Mark my words..
Kan je beter P of D pakken.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij voedt zijn zoon als gelijkwaardige op, dus dat zou dan weer niet zo onlogisch zijn..quote:Op maandag 13 februari 2017 10:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mocht Feyenoord kampioen worden heeft hij evenveel kampioenschappen als zijn vader meegemaakt.
5 april 1998, Botox de Boer.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:08 schreef Caland het volgende:
Ik weet mijn eerste wedstrijd in de Kuip niet eens. Eerste klassieker wel, in 1998. Het hagelde toen als een gek, ik zat op vak W, Ajax speelde in een afgrijselijk zwart tenue en 1 van de De Boertjes scoorde. Flopshow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |