Ik DM'de jou een keer met iets wat je moest weten en kreeg een scheldwoord of twee terug.quote:
Was maar een grapje. Niet zo passief agressief dat stomme hartje gebruiken of ik sla je in mekaarquote:Op zondag 12 februari 2017 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
komt vanzelf weer hoor
ik ben jaren weggeweest soms
Raise your fist for aaaaangerfistquote:Op zondag 12 februari 2017 20:46 schreef Catkiller het volgende:
Ik post deze voor Ama omdat ik hem tegenkwam, gr gr.
okquote:Op zondag 12 februari 2017 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Niet zo passief agressief dat stomme hartje gebruiken of ik sla je in mekaar
dat heb ik met aberquote:Op zondag 12 februari 2017 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hans en ik dm-en heel veel
maar hij wil niet met me whatsappen
ban deed deugd manquote:
Zou ook niet mijn nummer geven aan iemand die alles wat een kut heeft achterna zit.quote:
hoezo niet, jij bent toch veiligquote:Op zondag 12 februari 2017 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook niet mijn nummer geven aan iemand die alles wat een kut heeft achterna zit.
hoe bedoel je?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook niet mijn nummer geven aan iemand die alles wat een kut heeft achterna zit.
Ben meer van de mannen die lullen achterna zitten.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoezo niet, jij bent toch veilig
ohquote:Op zondag 12 februari 2017 20:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wilde net mijn nummer dm'en maar ik heb me bedacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben meer van de mannen die lullen achterna zitten.
oeiquote:Op zondag 12 februari 2017 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben meer van de mannen die lullen achterna zitten.
Dat je overkomt als iemand die op elke gewillige vrouw zou kruipen en daar ook constant op uit bent.quote:
matig, als je haar een beetje serieus nam, dan zou je haar precies om 00:00:00 dm'enquote:Op zondag 12 februari 2017 20:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hee suuuuuuppppppherrrrrrsofffffffffff
Gefeliciteerd nog
Om te kotsen.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:52 schreef HPLC het volgende:
Verdomme, door CK zit ik nu Angerfist te luisteren
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
matig, als je haar een beetje serieus nam, dan zou je haar precies om 00:00:00 dm'en
goed nummerquote:
dat dacht ik ook, en ja dat kan makkelijk, zeker zo ver in de bloei, die worden geen herma meer hoorquote:Op zondag 12 februari 2017 20:54 schreef Catkiller het volgende:
Wietkwekerij ontdekt door sneeuwvrij dak, waarom zetten die mensendie lampjes niet een dagje uit dan, dat kunnen ze toch wel hebben?
Hoink draaide altijd speciaal voor Hermann Roxannequote:
Haha faalhazen dusquote:Op zondag 12 februari 2017 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, en ja dat kan makkelijk, zeker zo ver in de bloei, die worden geen herma meer hoor
Ha ha ik had Hans wel op WAquote:Op zondag 12 februari 2017 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hans en ik dm-en heel veel
maar hij wil niet met me whatsappen
denken dat ik mijn game laat zien aan random chicks op internetquote:Op zondag 12 februari 2017 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je overkomt als iemand die op elke gewillige vrouw zou kruipen en daar ook constant op uit bent.
echt hequote:Op zondag 12 februari 2017 20:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat je overkomt als iemand die op elke gewillige vrouw zou kruipen en daar ook constant op uit bent.
Ik had het liever gedaan terwijl ik diep in haar ogen keek, maar het mag niet zo zijnquote:Op zondag 12 februari 2017 20:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
matig, als je haar een beetje serieus nam, dan zou je haar precies om 00:00:00 dm'en
Zit wel wat I:Gor in, dat is wel tof. Hij duwt er altijd heel veel eigen tracks in (wat logisch is), zijn eigen publiek kan het vast waarderen maar mijn smaak is het ook niet.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Merendeel blijft toch wel slappe hap eigenlijk.
nee, ik kijkquote:Op zondag 12 februari 2017 20:56 schreef supersof het volgende:
Prof kijk je nou ook bzv of was dat een grapje
exposed!quote:Op zondag 12 februari 2017 20:57 schreef Drug het volgende:
denken dat hoe ik me hier gedraag mijn game is
Balen voor ze. Ik zou nu al een veel betere kweker zijn dat zie ik wel.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, en ja dat kan makkelijk, zeker zo ver in de bloei, die worden geen herma meer hoor
En het is natuurlijk Qlimax, dus dan krijg je natuurlijk sowieso een hitjesparade. Ooit eens naar InQontrol geweest, grootste geldverspilling van mijn leven. Wat een handjesklapfeest met pussies was datquote:Op zondag 12 februari 2017 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit wel wat I:Gor in, dat is wel tof. Hij duwt er altijd heel veel eigen tracks in (wat logisch is), zijn eigen publiek kan het vast waarderen maar mijn smaak is het ook niet.
Wat care je veel, je bent toch niet mad nu he nu we je door hebben?? Want dat is nergens voor nodig want dit ziet iedereen al maanden.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:57 schreef Drug het volgende:
denken dat hoe ik me hier gedraag mijn game is
je slaat wel aardig wat stappen over zoquote:Op zondag 12 februari 2017 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had het liever gedaan terwijl ik diep in haar ogen keek, maar het mag niet zo zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |